LakierniaPony Luxury Coating
Pony L11000 (11x5x5)
Lakiernia
Pony Luxury Coating
Pony L11000 (11x5x5)
Stała cena bez VATu
85 555 €
Rok produkcji
2025
Stan
Nowe
Lokalizacja
Würzburg 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
- Opis/nazwa maszyny:
- Lakiernia
- Producent:
- Pony Luxury Coating
- Model:
- Pony L11000 (11x5x5)
- Rok produkcji:
- 2025
- Stan:
- nowe
- sprawność:
- w pełni sprawny
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
85 555 €
- Lokalizacja:
- Schulstr 3, 97084 Würzburg, DE
Zadzwoń
Dane techniczne
- Całkowita wysokość:
- 5 600 mm
- Całkowita długość:
- 11 200 mm
- Całkowita szerokość:
- 5 100 mm
- Rodzaj prądu wejściowego:
- trójfazowy
- Okres gwarancji:
- 24 miesiące
- Wysokość wewnętrzna:
- 4 970 mm
- Długość wewnętrzna:
- 11 000 mm
- Temperatura:
- 80 °C
- Szerokość wewnętrzna:
- 5 000 mm
- Zapotrzebowanie na powietrze:
- 52 000 m³/h
- Napięcie wejściowe:
- 380 V
- Moc grzewcza:
- 250 kW (339,91 KM)
- Moc:
- 45 kW (61,18 KM)
- Paliwo:
- skroplony gaz ropopochodny (LPG)
- Zużycie energii:
- 45 kWh
- Częstotliwość:
- 50 Hz
- Grubość izolacji:
- 50 mm
- Moc znamionowa:
- 250 kW (339,91 KM)
- Grubość blachy stalowej (maks.):
- 2 mm
- Wyposażenie:
- oświetlenie
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A195-72531
- Ostatnio aktualizowane:
- 15.07.2025
Opis
* Moduł przygotowania powietrza:
Moduł przygotowania powietrza to system recyrkulacji, który dostarcza do kabiny przefiltrowane, świeże powietrze i odprowadza zużyte powietrze podczas procesu lakierowania. Ogrzewa powietrze do 60 °C, miesza powietrze zużyte z 10% świeżego powietrza za pomocą automatycznego systemu wieloklapowego i ponownie je podgrzewa, zanim zostanie skierowane z powrotem do kabiny. Powietrze ogrzewane jest przez palnik i wymiennik ciepła, oba wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej 304, umieszczone w jednostce świeżego powietrza. Podczas lakierowania powietrze jest dwukrotnie filtrowane (przez filtr frontowy i sufitowy) zanim trafi do kabiny. Zanieczyszczone powietrze również przechodzi przez dwa filtry (filtr wlotowy i wylotowy), zanim opuści jednostkę wyciągową. Moduły przygotowania powietrza są izolowane podobnie jak ściany boczne, aby zminimalizować straty ciepła, a dzięki gumowym uszczelkom na pokrywach są chronione przed możliwymi wibracjami i hałasem. Odpływ powietrza regulowany jest poprzez klapę w kanale wylotu powietrza, która pomaga kontrolować ciśnienie wewnątrz kabiny.
*ZASADY FUNKCJONOWANIA KABINY:
Procesy kabinowe są sterowane za pomocą panelu sterowania, który zarządza następującymi etapami:
*PROCES LAKIEROWANIA:
Podczas lakierowania 100% świeżego powietrza jest zasysane z zewnątrz i przechodzi przez filtry frontowe, zanim w temperaturze zewnętrznej trafi do komory dystrybucyjnej. Następnie powietrze jest usuwane przez jednostkę wyciągową. Filtry podłogowe (farbostop) zatrzymują cząsteczki farby, a powietrze przepływa przez ostatnie filtry wywiewowe zanim zostanie odprowadzone na zewnątrz.
*PROCES ODPAROWYWANIA:
Po zakończeniu lakierowania kabina pracuje jeszcze ok. 15 minut, aby usunąć pozostałości rozpuszczalników i rozcieńczalników. Podczas tego procesu w kabinie cyrkuluje świeże powietrze z zewnątrz.
Crsdpfx Aswzl Hxoa Ieh
*PROCES SUSZENIA:
W tej fazie 80% powietrza przepływającego przez kabinę jest podgrzewane do 60 °C i dostarczane do kabiny przez rozdzielacz. Ponieważ 20% rozpuszczalników jest usuwanych podczas suszenia, rozpuszczalnik jest wydalany wraz z tym powietrzem. Przemysłowe lakiery są zwykle suszone w temperaturze 60 °C, ale temperaturę kabiny można w razie potrzeby regulować z poziomu panelu sterowania.
*PROCES CHŁODZENIA:
Po 30-minutowym procesie suszenia cewka jest dezaktywowana z panelu sterowania, pneumatyczna klapa się zamyka, a system wyciągowy ponownie się uruchamia. W 5-minutowej fazie schładzania świeże powietrze z zewnątrz cyrkuluje w kabinie, po czym system automatycznie się wyłącza.
SPRZĘT ELEKTRYCZNY I ELEKTRONICZNY:
Te panele sterownicze kontrolują funkcje i pracę urządzeń oraz maszyn zamontowanych w kabinie. Szafa sterownicza wykonana jest z trwałej, ocynkowanej blachy oraz profili stalowych i jest całkowicie zamknięta w celu ochrony przed kurzem i wilgocią.
Urządzenia elektryczne i panele rozdzielcze:
• Szafa sterownicza zawiera niezbędne komponenty, takie jak wyłączniki, bezpieczniki, lampki sygnalizacyjne, przekaźniki termiczne, styczniki i łączniki.
• Przewody odporne na wysoką temperaturę stosowane są do połączeń sygnałowych i sterujących między szafą a silnikami lub innymi urządzeniami elektrycznymi.
• Okablowanie zaprojektowano w taki sposób, by możliwe było ewentualne przeniesienie kabiny.
• Urządzenia robocze pracują z napięciem 380 V 50 Hz, natomiast urządzenia sterujące – 220 V.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Moduł przygotowania powietrza to system recyrkulacji, który dostarcza do kabiny przefiltrowane, świeże powietrze i odprowadza zużyte powietrze podczas procesu lakierowania. Ogrzewa powietrze do 60 °C, miesza powietrze zużyte z 10% świeżego powietrza za pomocą automatycznego systemu wieloklapowego i ponownie je podgrzewa, zanim zostanie skierowane z powrotem do kabiny. Powietrze ogrzewane jest przez palnik i wymiennik ciepła, oba wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej 304, umieszczone w jednostce świeżego powietrza. Podczas lakierowania powietrze jest dwukrotnie filtrowane (przez filtr frontowy i sufitowy) zanim trafi do kabiny. Zanieczyszczone powietrze również przechodzi przez dwa filtry (filtr wlotowy i wylotowy), zanim opuści jednostkę wyciągową. Moduły przygotowania powietrza są izolowane podobnie jak ściany boczne, aby zminimalizować straty ciepła, a dzięki gumowym uszczelkom na pokrywach są chronione przed możliwymi wibracjami i hałasem. Odpływ powietrza regulowany jest poprzez klapę w kanale wylotu powietrza, która pomaga kontrolować ciśnienie wewnątrz kabiny.
*ZASADY FUNKCJONOWANIA KABINY:
Procesy kabinowe są sterowane za pomocą panelu sterowania, który zarządza następującymi etapami:
*PROCES LAKIEROWANIA:
Podczas lakierowania 100% świeżego powietrza jest zasysane z zewnątrz i przechodzi przez filtry frontowe, zanim w temperaturze zewnętrznej trafi do komory dystrybucyjnej. Następnie powietrze jest usuwane przez jednostkę wyciągową. Filtry podłogowe (farbostop) zatrzymują cząsteczki farby, a powietrze przepływa przez ostatnie filtry wywiewowe zanim zostanie odprowadzone na zewnątrz.
*PROCES ODPAROWYWANIA:
Po zakończeniu lakierowania kabina pracuje jeszcze ok. 15 minut, aby usunąć pozostałości rozpuszczalników i rozcieńczalników. Podczas tego procesu w kabinie cyrkuluje świeże powietrze z zewnątrz.
Crsdpfx Aswzl Hxoa Ieh
*PROCES SUSZENIA:
W tej fazie 80% powietrza przepływającego przez kabinę jest podgrzewane do 60 °C i dostarczane do kabiny przez rozdzielacz. Ponieważ 20% rozpuszczalników jest usuwanych podczas suszenia, rozpuszczalnik jest wydalany wraz z tym powietrzem. Przemysłowe lakiery są zwykle suszone w temperaturze 60 °C, ale temperaturę kabiny można w razie potrzeby regulować z poziomu panelu sterowania.
*PROCES CHŁODZENIA:
Po 30-minutowym procesie suszenia cewka jest dezaktywowana z panelu sterowania, pneumatyczna klapa się zamyka, a system wyciągowy ponownie się uruchamia. W 5-minutowej fazie schładzania świeże powietrze z zewnątrz cyrkuluje w kabinie, po czym system automatycznie się wyłącza.
SPRZĘT ELEKTRYCZNY I ELEKTRONICZNY:
Te panele sterownicze kontrolują funkcje i pracę urządzeń oraz maszyn zamontowanych w kabinie. Szafa sterownicza wykonana jest z trwałej, ocynkowanej blachy oraz profili stalowych i jest całkowicie zamknięta w celu ochrony przed kurzem i wilgocią.
Urządzenia elektryczne i panele rozdzielcze:
• Szafa sterownicza zawiera niezbędne komponenty, takie jak wyłączniki, bezpieczniki, lampki sygnalizacyjne, przekaźniki termiczne, styczniki i łączniki.
• Przewody odporne na wysoką temperaturę stosowane są do połączeń sygnałowych i sterujących między szafą a silnikami lub innymi urządzeniami elektrycznymi.
• Okablowanie zaprojektowano w taki sposób, by możliwe było ewentualne przeniesienie kabiny.
• Urządzenia robocze pracują z napięciem 380 V 50 Hz, natomiast urządzenia sterujące – 220 V.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
DOKUMENTY
19572531-01.pdf (PDF)Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2025
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 176 7... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd