Wywrotka trójstronnaFliegl
TLK 118
Wywrotka trójstronna
Fliegl
TLK 118
Stała cena bez VATu
18 480 €
Stan
Nowe
Lokalizacja
Triptis 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
- Opis/nazwa maszyny:
- Wywrotka trójstronna
- Producent:
- Fliegl
- Model:
- TLK 118
- Numer seryjny:
- e763c8c2bb3370bd2342236a4
- Stan:
- nowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
18 480 €
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Masa całkowita:
- 11 kg
- Masa własna:
- 3 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 8 kg
- Rozmiar opony:
- 235 / 75 r 17,5
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A826-5377
- Numer referencyjny:
- 20589761
- Ostatnio aktualizowane:
- 22.10.2024
Opis
Dalsze informacje
Podwozie centralnoosiowa wywrotka
Stalowa konstrukcja spawana, ciągła oś wywrotu z tyłu z łożyskowaniem kulowym 80 mm
Podpora z przekładnią z przodu
Dkjdpfei Rizbex Ab Uju
2 kliny pod koła z uchwytami
Osłona przeciw najazdowa stalowa
Zamykany schowek na najazdy pod platformą ładunkową
Układ sprzęgania przyczepy centralnoosiowej
Dyszel z atestowanym oczkiem 40 mm
Dyszel regulowany na wysokość wrzecionem, max. zakres regulacji 300 mm
Osie i zawieszenie
Osie Euro według naszego wyboru, z łożyskami stożkowymi i hamulcem bębnowym typu S
Zawieszenie paraboliczne z bezobsługowym łożyskowaniem stalowo-gumowym i mechanicznym wyrównaniem obciążenia osi (wózek balansowy)
Koła i opony
235 / 75 R 17,5
do wyboru producenta
Felgi stalowe w kolorze srebrnym fabrycznym
Układ hamulcowy
Dwuprzewodowy pneumatyczny układ hamulcowy – oznaczone kolorami przewody dla łatwej obsługi
Hamulec postojowy wrzecionowy
Zbiornik powietrza (integralny)
Bez ABS, ale z mechanicznym ALB, wtedy dopuszczenie max. 60 km/h
2 niezawodne złącza przednie, z przewodami do samochodu ciężarowego
Elektryka
12 V, światła wielokomorowe, bez bocznego oświetlenia LED, boczne odblaski
2 białe światła pozycyjne z przodu
2 białe/czerwone światła obrysowe z tyłu
1 x 7-biegunowe gniazdo 12 V z przodu z kablem podłączonym, wydłużonym o ok. 60 cm
Hydraulika
Wywrot trójstronny, hydrauliczny siłownik wielotłokowy z ograniczeniem skoku i liną zabezpieczającą,
Siłownik niskociśnieniowy do max. 170 bar, bez dławika. W razie potrzeby należy wyposażyć samochód ciężarowy.
Złącze hydrauliczne typu SVK NW 10/3, w tym przewód łączący
Sterowanie hydrauliczne przez przystawkę odbioru mocy pojazdu
Skrzynia wywrotki
Stabilna skrzynia wywrotki z podłogą z blachy stalowej 4 mm, burty stalowe, boczne ściany ciągłe, opuszczane i wahadłowe z centralnym ryglowaniem dolnym. Słupki narożne tylne demontowalne. Tylna ściana opuszczana i wahadłowa, z centralnym ryglowaniem dolnym.
Długość platformy ok. 4500 mm, burty z 5 zawiasami dolnymi.
Szerokość platformy 2420 mm
5 par uch do mocowania w podłodze, każda po 5 ton
Uwagi eksploatacyjne
Podana masa całkowita jest technicznie możliwa, w zależności od ładunku masa całkowita może nie zostać osiągnięta z zachowaniem dopuszczalnych obciążeń osi / podporowych / siodłowych. (Możliwe złe prowadzenie i właściwości trakcyjne przy niewłaściwym rozłożeniu ładunku)
Kraj rejestracji / tablice rejestracyjne
Kraj rejestracji: Niemcy
z odbiorem Dekra i opinią techniczną, dopuszczenie max. 60 km/h, pojazd ciągnący LoF (dla Szwajcarii max. 40 km/h)
przystosowany do uchwytu tablicy rejestracyjnej jednorzędowej
bez oznakowania konturowego / taśm odblaskowych wg ECE R 048
Lakierowanie
Rama ogniowo cynkowana, w tym pasywacja, 15 lat gwarancji na brak perforacji korozyjnej
Burty/wywrotka RAL 3002 czerwony karminowy
Uwaga! Jeśli wywrotka jest ocynkowana, nie będzie malowana!
Uwaga! Wewnątrz wywrotki tylko podkład!
Opony szerokie opcjonalnie za dopłatą. 355 / 60 R 18, wtedy wysokość załadunku ok. 980 mm
Uwaga: zdjęcia archiwalne!
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Podwozie centralnoosiowa wywrotka
Stalowa konstrukcja spawana, ciągła oś wywrotu z tyłu z łożyskowaniem kulowym 80 mm
Podpora z przekładnią z przodu
Dkjdpfei Rizbex Ab Uju
2 kliny pod koła z uchwytami
Osłona przeciw najazdowa stalowa
Zamykany schowek na najazdy pod platformą ładunkową
Układ sprzęgania przyczepy centralnoosiowej
Dyszel z atestowanym oczkiem 40 mm
Dyszel regulowany na wysokość wrzecionem, max. zakres regulacji 300 mm
Osie i zawieszenie
Osie Euro według naszego wyboru, z łożyskami stożkowymi i hamulcem bębnowym typu S
Zawieszenie paraboliczne z bezobsługowym łożyskowaniem stalowo-gumowym i mechanicznym wyrównaniem obciążenia osi (wózek balansowy)
Koła i opony
235 / 75 R 17,5
do wyboru producenta
Felgi stalowe w kolorze srebrnym fabrycznym
Układ hamulcowy
Dwuprzewodowy pneumatyczny układ hamulcowy – oznaczone kolorami przewody dla łatwej obsługi
Hamulec postojowy wrzecionowy
Zbiornik powietrza (integralny)
Bez ABS, ale z mechanicznym ALB, wtedy dopuszczenie max. 60 km/h
2 niezawodne złącza przednie, z przewodami do samochodu ciężarowego
Elektryka
12 V, światła wielokomorowe, bez bocznego oświetlenia LED, boczne odblaski
2 białe światła pozycyjne z przodu
2 białe/czerwone światła obrysowe z tyłu
1 x 7-biegunowe gniazdo 12 V z przodu z kablem podłączonym, wydłużonym o ok. 60 cm
Hydraulika
Wywrot trójstronny, hydrauliczny siłownik wielotłokowy z ograniczeniem skoku i liną zabezpieczającą,
Siłownik niskociśnieniowy do max. 170 bar, bez dławika. W razie potrzeby należy wyposażyć samochód ciężarowy.
Złącze hydrauliczne typu SVK NW 10/3, w tym przewód łączący
Sterowanie hydrauliczne przez przystawkę odbioru mocy pojazdu
Skrzynia wywrotki
Stabilna skrzynia wywrotki z podłogą z blachy stalowej 4 mm, burty stalowe, boczne ściany ciągłe, opuszczane i wahadłowe z centralnym ryglowaniem dolnym. Słupki narożne tylne demontowalne. Tylna ściana opuszczana i wahadłowa, z centralnym ryglowaniem dolnym.
Długość platformy ok. 4500 mm, burty z 5 zawiasami dolnymi.
Szerokość platformy 2420 mm
5 par uch do mocowania w podłodze, każda po 5 ton
Uwagi eksploatacyjne
Podana masa całkowita jest technicznie możliwa, w zależności od ładunku masa całkowita może nie zostać osiągnięta z zachowaniem dopuszczalnych obciążeń osi / podporowych / siodłowych. (Możliwe złe prowadzenie i właściwości trakcyjne przy niewłaściwym rozłożeniu ładunku)
Kraj rejestracji / tablice rejestracyjne
Kraj rejestracji: Niemcy
z odbiorem Dekra i opinią techniczną, dopuszczenie max. 60 km/h, pojazd ciągnący LoF (dla Szwajcarii max. 40 km/h)
przystosowany do uchwytu tablicy rejestracyjnej jednorzędowej
bez oznakowania konturowego / taśm odblaskowych wg ECE R 048
Lakierowanie
Rama ogniowo cynkowana, w tym pasywacja, 15 lat gwarancji na brak perforacji korozyjnej
Burty/wywrotka RAL 3002 czerwony karminowy
Uwaga! Jeśli wywrotka jest ocynkowana, nie będzie malowana!
Uwaga! Wewnątrz wywrotki tylko podkład!
Opony szerokie opcjonalnie za dopłatą. 355 / 60 R 18, wtedy wysokość załadunku ok. 980 mm
Uwaga: zdjęcia archiwalne!
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2006
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 36482... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd