Naczepa z podestem roboczymES-GE
3-Achs-Ballastauflieger
Naczepa z podestem roboczym
ES-GE
3-Achs-Ballastauflieger
Stan
Nowe
Lokalizacja
Essen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
- Opis/nazwa maszyny:
- Naczepa z podestem roboczym
- Producent:
- ES-GE
- Model:
- 3-Achs-Ballastauflieger
- Stan:
- nowe
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 45 000 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 40 230 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A203-17885
- Numer referencyjny:
- 36967
- Ostatnio aktualizowane:
- 18.10.2025
Opis
Cały nasz asortyment pojazdów dostępnych od ręki i w krótkim terminie znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Wyciąg z wyposażenia. Pełna specyfikacja na zapytanie.
Podwozie:
Konstrukcja spawana z wysokogatunkowych profili stalowych z wytłaczanymi poprzecznymi dźwigarami profili. Przystosowana do wysokich obciążeń punktowych.
Zaczep:
Sworzeń królewski 2 cale (również przystosowany do 3,5 cala)
Ochrona przed najazdem:
Zgodnie z normami UE, wykonanie śrubowane
Osłony boczne:
Zgodnie z normami UE
Podpory:
Podpory z obsługą jednostronną (ok. 50 t statycznie), obsługa tylko przy opuszczonym zawieszeniu pneumatycznym na blok
Isdpfx Acsxpbz So Dsbc
Osie:
3 x 9 t zestawy osi pneumatycznych, marka SAF, hamulce tarczowe ok. 430x45 mm, ABS, połączenie kół środkowo-centrowane 10 otworów z ET 120, całkowity skok zawieszenia pneumatycznego ok. 200 mm (podnoszenie ok. 140 mm, opuszczanie ok. 60 mm). Sterowanie zaworem obrotowym z funkcją blokady
Oś podnoszona:
Pierwsza i ostatnia oś podnoszona, z w pełni automatyczną, sterowaną obciążeniem regulacją podnoszenia. Pomoc ruszania poprzez przycisk w kabinie kierowcy (gniazdo 15-pinowe PIN12, przycisk w kabinie nie wchodzi w zakres dostawy)
Układ hamulcowy:
Pneumatyczny układ hamulcowy dwuobwodowy zgodny z przepisami UE z EBS i RSS, automatyczna regulacja zależna od obciążenia, siłowniki sprężynowe jako hamulec postojowy, głowice z zabezpieczeniem przed zamianą zamontowane na belce czołowej, bez przewodu łączącego z pojazdem silnikowym. Marka według naszego wyboru
Ogumienie:
6 x 385/65 R22.5 160J na felgach 11.75 x 22,5 ET 120
Błotniki:
Zgodnie z normami UE, kompletne błotniki PVC przed i za agregatem osi
Zabezpieczenie ładunku:
- 6 par składanych pierścieni mocujących, równomiernie rozłożonych (siła ciągu ok. 8 t)
- Otwory w ramie zewnętrznej co ok. 500 mm na pasy spinające
Kieszenie do szczeblin 80x50:
- 5 par wpuszczonych w ramę zewnętrzną
- 3 pary wpuszczone w podłogę ładunkową
Szczebliny wsuwane:
- 10 sztuk z ocynkowanej rury ok. 80x50x4 mm
Ściana przednia:
Przykręcane słupki narożne wypełnione aluminiowymi profilami zamkniętymi, wewnątrz na całej szerokości i wysokości blacha stalowa zabezpieczająca
Magazyn słupków:
Wewnętrzny magazyn w ścianie przedniej na 20 szczeblin wsuwanych
Podłoga:
Ok. 28 mm podłoga z drewna twardego typu Z wpuszczona w ramę zewnętrzną
Instalacja świetlna:
Zgodnie z normami UE, 24 V z lampami wielofunkcyjnymi, LED światła boczne, LED światła pozycyjne białe z przodu, LED światła obrysowe z tyłu, oświetlenie tablicy rejestracyjnej. 1x15-pinowe oraz 2x7-pinowe gniazda elektryczne na belce czołowej.
Wyposażenie:
- 2 kliny z uchwytami
- Tablice ostrzegawcze zgodnie z ECE 70
- 2 LED lampy robocze na belce oświetleniowej (włączane przy cofaniu)
- Uchwyt na lampę ostrzegawczą z tyłu (wraz z lampą ostrzegawczą)
- 2 drabinki wejściowe mocowane po bokach
- Skrzynka stalowa przed ścianą przednią, ok. 400 mm wysokości
- Smart Board do sterowania drugą wysokością jazdy
- 2 LED lampy robocze nad STW, sterowane
- 2 LED lampy robocze na wysokości podpór (włączane przy cofaniu)
- 2 LED lampy robocze na belce oświetleniowej (włączane przy cofaniu)
Lakierowanie:
Podwozie i ściana przednia oczyszczone strumieniowo oraz pokryte wysokiej jakości lakierem końcowym
Podwozie: cynkowanie ogniowe + RAL 3002 czerwony karminowy
Ściana przednia: RAL 3002 czerwony karminowy
Słupki narożne ściany przedniej: cynkowane ogniowo
Piasty: KTL czarne
Felgi: srebrne
Ochrona przed najazdem: białe (RAL 9010)
Elem
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Wyciąg z wyposażenia. Pełna specyfikacja na zapytanie.
Podwozie:
Konstrukcja spawana z wysokogatunkowych profili stalowych z wytłaczanymi poprzecznymi dźwigarami profili. Przystosowana do wysokich obciążeń punktowych.
Zaczep:
Sworzeń królewski 2 cale (również przystosowany do 3,5 cala)
Ochrona przed najazdem:
Zgodnie z normami UE, wykonanie śrubowane
Osłony boczne:
Zgodnie z normami UE
Podpory:
Podpory z obsługą jednostronną (ok. 50 t statycznie), obsługa tylko przy opuszczonym zawieszeniu pneumatycznym na blok
Isdpfx Acsxpbz So Dsbc
Osie:
3 x 9 t zestawy osi pneumatycznych, marka SAF, hamulce tarczowe ok. 430x45 mm, ABS, połączenie kół środkowo-centrowane 10 otworów z ET 120, całkowity skok zawieszenia pneumatycznego ok. 200 mm (podnoszenie ok. 140 mm, opuszczanie ok. 60 mm). Sterowanie zaworem obrotowym z funkcją blokady
Oś podnoszona:
Pierwsza i ostatnia oś podnoszona, z w pełni automatyczną, sterowaną obciążeniem regulacją podnoszenia. Pomoc ruszania poprzez przycisk w kabinie kierowcy (gniazdo 15-pinowe PIN12, przycisk w kabinie nie wchodzi w zakres dostawy)
Układ hamulcowy:
Pneumatyczny układ hamulcowy dwuobwodowy zgodny z przepisami UE z EBS i RSS, automatyczna regulacja zależna od obciążenia, siłowniki sprężynowe jako hamulec postojowy, głowice z zabezpieczeniem przed zamianą zamontowane na belce czołowej, bez przewodu łączącego z pojazdem silnikowym. Marka według naszego wyboru
Ogumienie:
6 x 385/65 R22.5 160J na felgach 11.75 x 22,5 ET 120
Błotniki:
Zgodnie z normami UE, kompletne błotniki PVC przed i za agregatem osi
Zabezpieczenie ładunku:
- 6 par składanych pierścieni mocujących, równomiernie rozłożonych (siła ciągu ok. 8 t)
- Otwory w ramie zewnętrznej co ok. 500 mm na pasy spinające
Kieszenie do szczeblin 80x50:
- 5 par wpuszczonych w ramę zewnętrzną
- 3 pary wpuszczone w podłogę ładunkową
Szczebliny wsuwane:
- 10 sztuk z ocynkowanej rury ok. 80x50x4 mm
Ściana przednia:
Przykręcane słupki narożne wypełnione aluminiowymi profilami zamkniętymi, wewnątrz na całej szerokości i wysokości blacha stalowa zabezpieczająca
Magazyn słupków:
Wewnętrzny magazyn w ścianie przedniej na 20 szczeblin wsuwanych
Podłoga:
Ok. 28 mm podłoga z drewna twardego typu Z wpuszczona w ramę zewnętrzną
Instalacja świetlna:
Zgodnie z normami UE, 24 V z lampami wielofunkcyjnymi, LED światła boczne, LED światła pozycyjne białe z przodu, LED światła obrysowe z tyłu, oświetlenie tablicy rejestracyjnej. 1x15-pinowe oraz 2x7-pinowe gniazda elektryczne na belce czołowej.
Wyposażenie:
- 2 kliny z uchwytami
- Tablice ostrzegawcze zgodnie z ECE 70
- 2 LED lampy robocze na belce oświetleniowej (włączane przy cofaniu)
- Uchwyt na lampę ostrzegawczą z tyłu (wraz z lampą ostrzegawczą)
- 2 drabinki wejściowe mocowane po bokach
- Skrzynka stalowa przed ścianą przednią, ok. 400 mm wysokości
- Smart Board do sterowania drugą wysokością jazdy
- 2 LED lampy robocze nad STW, sterowane
- 2 LED lampy robocze na wysokości podpór (włączane przy cofaniu)
- 2 LED lampy robocze na belce oświetleniowej (włączane przy cofaniu)
Lakierowanie:
Podwozie i ściana przednia oczyszczone strumieniowo oraz pokryte wysokiej jakości lakierem końcowym
Podwozie: cynkowanie ogniowe + RAL 3002 czerwony karminowy
Ściana przednia: RAL 3002 czerwony karminowy
Słupki narożne ściany przedniej: cynkowane ogniowo
Piasty: KTL czarne
Felgi: srebrne
Ochrona przed najazdem: białe (RAL 9010)
Elem
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2003
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 201 8... ogłoszenia
Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
Ogłoszenia

841 km
Naczepa z podestem roboczym
ES-GE3-Achs-Ballastauflieger
ES-GE3-Achs-Ballastauflieger
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd