Wywrotka trójstronnaSchwarzmüller
Tandem-Kippanhänger bündig, Plane, Zurrringe
Wywrotka trójstronna
Schwarzmüller
Tandem-Kippanhänger bündig, Plane, Zurrringe
Stała cena bez VATu
32 500 €
Stan
Używane
Lokalizacja
Diespeck 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
- Opis/nazwa maszyny:
- Wywrotka trójstronna
- Producent:
- Schwarzmüller
- Numer seryjny:
- 122
- Stan:
- dobry, jak nowy (używany)
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
32 500 €
- Lokalizacja:
- Fabrikstr. 15, 91456 Stübach, DE
Zadzwoń
Dane techniczne
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Masa całkowita:
- 18 000 kg
- Masa własna:
- 4 100 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 13 900 kg
- Objętość przestrzeni ładunkowej:
- 12 m³
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 5 100 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 420 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 980 mm
- Pierwsza rejestracja:
- 05/2025
- Zawieszenie:
- powietrze
- Rozmiar opony:
- 385/65 r 22,5
- Rozstaw osi:
- 1 310 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A938-7101
- Numer referencyjny:
- 122
- Ostatnio aktualizowane:
- 08.10.2025
Opis
Wymiary
Długość wewnętrzna ok. 5.100 mm
Szerokość wewnętrzna ok. 2.420 mm
Szerokość całkowita maks. 2.550 mm
Wysokość załadunku bez ładunku ok. 1.510 mm
Rama
Spawana, stalowa rama centralna w lekkiej, zoptymalizowanej pod względem masy konstrukcji, z wysięgnikami samowywrotu i tylną osią wywrotu; blokada wtykowa platformy wywrotu z zabezpieczeniem krzyżowym
Urządzenie sprzęgające
Wygięta dyszel z regulowaną wysokością ciężką uchem śrubowym 50 mm (ok. -110 mm), do ciężarowych sprzęgów centralnych z wysokością sprzęgu bez ładunku ok. 800 mm – maks. 1.000 mm
Urządzenie podporowe
Z przodu 1 szt. mechaniczna korba podporowa z korbą po stronie lewej (zgodnie z kierunkiem jazdy), producent według wyboru fabryki, 1 szt. śruba do wchodzenia przykręcona
Osie
Osie BPW EcoDrum z hamulcami bębnowymi, hamulec bębnowy S-cam 420/180 mm, nośność 9 t/oś, wersja terenowa, automatyczne nastawniki cięgieł hamulcowych
2 osie
Rozstaw osi 1.310 mm
Bez podnoszenia osi
Koła
Dkedpfx Abek Ttc Sj Usu
4 szt. opony 385/65 R 22,5, 160K, producent według wyboru fabryki (bieżnik drogowy)
4 szt. felgi stalowe 11,75 x 22,5, bez odsadzenia, kolor srebrny
Bez koła zapasowego i zapasowych felg
Układ hamulcowy/zawieszenie
Układ hamulcowy zgodny z dyrektywą EG 71/320 lub ECE R13
Dwuprzewodowy pneumatyczny układ hamulcowy
Hamulce marki Knorr
System EBS 2S2M, z czujnikiem na 2. osi
RSS – program stabilizacji
Hamulec postojowy sprężynowy na 2. osi
Aluminiowy zbiornik powietrza
Przewody hamulcowe/pneumatyczne z szybkozłączem Duomatic
Przewód EBS/ABS
Przewody w oplocie poprowadzone pod dyszlem
Elektroniczne zawieszenie pneumatyczne z automatycznym opuszczaniem przez czujnik indukcyjny i dodatkową blokadą opuszczania przez przełącznik obrotowy na przyczepie
Bez funkcji podnoszenia i opuszczania
Systemy asystujące/bezpieczeństwa
Wskaźnik obciążenia osi przez sygnał EBS Canbus do wyświetlenia na ekranie w kabinie kierowcy
Skrzynia wywrotu
Konstrukcja stalowa spawana
Stała przednia ściana stalowa 4 mm, wys. ok. 980 mm
2 szt. uchwyty do wchodzenia wewnątrz i 1 szt. na zewnątrz na przedniej ścianie
Blacha dennicowa ze stal specjalnej, drobnoziarnistej 5 mm (możliwe lekkie pofalowanie przez odkształcenia spawalnicze)
5 par uchylnych pierścieni do mocowania ładunku 5 t (szerokość między pierścieniami ok. 2.320 mm)
1-częściowe, wzmocnione boczne ściany aluminiowe z profilu zamkniętego 60/40 mm, wys. ok. 980 mm, uchylne z przedłużonymi zatrzaskami i wspomaganiem sprężynowym oraz dodatkowo uchylne wahadłowo
Boczne ściany lewe i prawe z manualnym centralnym zamkiem
2 szt. tylne słupki narożne o wysokości burty, na stałe mocowane z boku
Tylna ściana ze stali Hardox 4 mm (HB400), wys. ok. 980 mm, wahadłowa z wpuszczonym mocowaniem, haczyki do łańcuchów dozujących (na tylnej ścianie i pod platformą)
Zamek tylnej ściany = automatyczny pneumatyczny zamek
2 szt. łańcuchy dozujące do uchylnej tylnej ściany
Z listwami uszczelniającymi
Hydraulika
Instalacja 1-przewodowa z przewodem hydraulicznym i szybkozłączem SVK DN13
Siłownik wywrotu trójstronnego, siła początkowego podnoszenia ok. 30 t; 1 lina zabezpieczająca
Plandeka
Plastikowa plandeka rolowana wraz z aluminiową rurą i korbą ręczną, zakład na burty boczne ok. 400 mm, bez zamknięcia celnego, po stronie prawej w kierunku jazdy pozioma lina do wiązania, z przodu i z tyłu wiązanie na zakładkę; uchwyty i blokada plandeki po stronie prawej w kierunku jazdy; uchwyt na korbę ręczną; mocowanie plandeki po stronie lewej w kierunku jazdy za pomocą 2 pasów napinających z
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Długość wewnętrzna ok. 5.100 mm
Szerokość wewnętrzna ok. 2.420 mm
Szerokość całkowita maks. 2.550 mm
Wysokość załadunku bez ładunku ok. 1.510 mm
Rama
Spawana, stalowa rama centralna w lekkiej, zoptymalizowanej pod względem masy konstrukcji, z wysięgnikami samowywrotu i tylną osią wywrotu; blokada wtykowa platformy wywrotu z zabezpieczeniem krzyżowym
Urządzenie sprzęgające
Wygięta dyszel z regulowaną wysokością ciężką uchem śrubowym 50 mm (ok. -110 mm), do ciężarowych sprzęgów centralnych z wysokością sprzęgu bez ładunku ok. 800 mm – maks. 1.000 mm
Urządzenie podporowe
Z przodu 1 szt. mechaniczna korba podporowa z korbą po stronie lewej (zgodnie z kierunkiem jazdy), producent według wyboru fabryki, 1 szt. śruba do wchodzenia przykręcona
Osie
Osie BPW EcoDrum z hamulcami bębnowymi, hamulec bębnowy S-cam 420/180 mm, nośność 9 t/oś, wersja terenowa, automatyczne nastawniki cięgieł hamulcowych
2 osie
Rozstaw osi 1.310 mm
Bez podnoszenia osi
Koła
Dkedpfx Abek Ttc Sj Usu
4 szt. opony 385/65 R 22,5, 160K, producent według wyboru fabryki (bieżnik drogowy)
4 szt. felgi stalowe 11,75 x 22,5, bez odsadzenia, kolor srebrny
Bez koła zapasowego i zapasowych felg
Układ hamulcowy/zawieszenie
Układ hamulcowy zgodny z dyrektywą EG 71/320 lub ECE R13
Dwuprzewodowy pneumatyczny układ hamulcowy
Hamulce marki Knorr
System EBS 2S2M, z czujnikiem na 2. osi
RSS – program stabilizacji
Hamulec postojowy sprężynowy na 2. osi
Aluminiowy zbiornik powietrza
Przewody hamulcowe/pneumatyczne z szybkozłączem Duomatic
Przewód EBS/ABS
Przewody w oplocie poprowadzone pod dyszlem
Elektroniczne zawieszenie pneumatyczne z automatycznym opuszczaniem przez czujnik indukcyjny i dodatkową blokadą opuszczania przez przełącznik obrotowy na przyczepie
Bez funkcji podnoszenia i opuszczania
Systemy asystujące/bezpieczeństwa
Wskaźnik obciążenia osi przez sygnał EBS Canbus do wyświetlenia na ekranie w kabinie kierowcy
Skrzynia wywrotu
Konstrukcja stalowa spawana
Stała przednia ściana stalowa 4 mm, wys. ok. 980 mm
2 szt. uchwyty do wchodzenia wewnątrz i 1 szt. na zewnątrz na przedniej ścianie
Blacha dennicowa ze stal specjalnej, drobnoziarnistej 5 mm (możliwe lekkie pofalowanie przez odkształcenia spawalnicze)
5 par uchylnych pierścieni do mocowania ładunku 5 t (szerokość między pierścieniami ok. 2.320 mm)
1-częściowe, wzmocnione boczne ściany aluminiowe z profilu zamkniętego 60/40 mm, wys. ok. 980 mm, uchylne z przedłużonymi zatrzaskami i wspomaganiem sprężynowym oraz dodatkowo uchylne wahadłowo
Boczne ściany lewe i prawe z manualnym centralnym zamkiem
2 szt. tylne słupki narożne o wysokości burty, na stałe mocowane z boku
Tylna ściana ze stali Hardox 4 mm (HB400), wys. ok. 980 mm, wahadłowa z wpuszczonym mocowaniem, haczyki do łańcuchów dozujących (na tylnej ścianie i pod platformą)
Zamek tylnej ściany = automatyczny pneumatyczny zamek
2 szt. łańcuchy dozujące do uchylnej tylnej ściany
Z listwami uszczelniającymi
Hydraulika
Instalacja 1-przewodowa z przewodem hydraulicznym i szybkozłączem SVK DN13
Siłownik wywrotu trójstronnego, siła początkowego podnoszenia ok. 30 t; 1 lina zabezpieczająca
Plandeka
Plastikowa plandeka rolowana wraz z aluminiową rurą i korbą ręczną, zakład na burty boczne ok. 400 mm, bez zamknięcia celnego, po stronie prawej w kierunku jazdy pozioma lina do wiązania, z przodu i z tyłu wiązanie na zakładkę; uchwyty i blokada plandeki po stronie prawej w kierunku jazdy; uchwyt na korbę ręczną; mocowanie plandeki po stronie lewej w kierunku jazdy za pomocą 2 pasów napinających z
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 9161 ... ogłoszenia
Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
Ogłoszenia

654 km
Wywrotka trójstronna
SchwarzmüllerTandem-Kippanhänger bündig, Plane, Zurrringe
SchwarzmüllerTandem-Kippanhänger bündig, Plane, Zurrringe
Ogłoszenia

654 km
Wywrotka trójstronna
SchwarzmüllerTandem-Kippanhänger bündig, Plane, Zurrringe
SchwarzmüllerTandem-Kippanhänger bündig, Plane, Zurrringe
Ogłoszenia

654 km
Wywrotka trójstronna
SchwarzmüllerTandem-Kippanhänger bündig, Plane, Zurrringe
SchwarzmüllerTandem-Kippanhänger bündig, Plane, Zurrringe
Ogłoszenia

654 km
Wywrotka trójstronna
SchwarzmüllerTandem-Kippanhänger bündig, Plane, Zurrringe
SchwarzmüllerTandem-Kippanhänger bündig, Plane, Zurrringe
Ogłoszenia

654 km
Wywrotka trójstronna
SchwarzmüllerTandem-Kippanhänger bündig, Plane, Zurrringe
SchwarzmüllerTandem-Kippanhänger bündig, Plane, Zurrringe
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd