InneOther
TF 35.31 F
Inne
Other
TF 35.31 F
Stała cena bez VATu
29 900 €
Rok produkcji
2022
Stan
Nowe
Lokalizacja
Brahmenau 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
- Opis/nazwa maszyny:
- Inne
- Producent:
- Other
- Model:
- TF 35.31 F
- Numer seryjny:
- 32164
- Rok produkcji:
- 2022
- Stan:
- nowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
29 900 €
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Nauendorfer Weg 1, 07554 Brahmenau, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Masa całkowita:
- 3 500 kg
- Masa własna:
- 2 250 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 1 250 kg
- Objętość przestrzeni ładunkowej:
- 2,5 m³
- Kolor:
- pomarańczowy
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A792-9644
- Numer referencyjny:
- 20574346
- Ostatnio aktualizowane:
- 16.01.2025
Opis
Przeznaczony do odsysania i transportu niepalnych cieczy oraz szlamów, a także do odsysania i transportu fekaliów z szamb. Należy pamiętać, że podczas napełniania zbiornika zawsze trzeba uwzględnić gęstość zasysanego medium oraz każdorazowo zapewnić przestrzeganie dopuszczalnych obciążeń osi pojazdu (czyli dopuszczalnej masy całkowitej pojazdu). Nie ponosimy odpowiedzialności za przeciążenie pojazdu.
Opis przyczepy tandemowej
• Koła obok powierzchni ładunkowej
• Masa całkowita 3500 kg (bez wyposażenia dodatkowego)
• Wymiary ramy (dł. x szer., ok. 3025x1540 mm)
• Całkowita szerokość przyczepy ok. 2000 mm
• Oś tandemowa, hamulec najazdowy z automatycznym cofaniem oraz hamulec postojowy
Linki Bowdena w wersji bezobsługowej
• Błotniki z tworzywa sztucznego (czarne) zamontowane (strony wewnętrzne nieosłonięte)
• Stabilna konstrukcja ramy jako rama skrzynkowa z płaską powierzchnią nośną
Dyszel w kształcie litery V (całkowicie ocynkowany ogniowo)
• Sprzęg kulowy (wysokość sprzęgu ok. 440 mm – stała, nie regulowana)
• 1 ciężkie koło podporowe (nośność ok. 500 kg, składane)
• Oświetlenie 12 V, światło cofania w prawej lampie tylnej
• Wtyczka 13-pinowa (z tworzywa sztucznego)
• Koła z 4x oponami 185 R14C 8PR, felga 5-otworowa
• 2 kliny pod koła z uchwytami
ZBIORNIK:
Cylindryczny, jednokomorowy, grubość ścianki płaszcza 4 mm, stal S 235 JR
Dno zewnętrzne i dennica z włazem w kształcie denka elipsoidalnego,
Pierścienie usztywniające lub pierścienie próżniowe na zbiorniku,
spawanie elektryczne (MAG).
Dane techniczne:
Pojemność użytkowa: ok. 2,3 m3
Pojemność komory szlamowej: ok. 2,5 m3 powietrza
Dopuszczalne ciśnienie zbiornika: -0,8 / +0,5 bar
Dopuszczalne ciśnienie robocze: -0,8 / +0,5 bar
Ciśnienie próbne wewnętrzne: 0,65 bar
Próżnia zaprojektowana na 100%
Właz DN 450 (zamknięcie klapowe)
Otwierany jako otwór rewizyjny, z tyłu w najniższym punkcie dennicy, trwale
przyspawany śrubami zaciskowymi.
Wskaźnik poziomu komory szlamowej:
Poziom odczytywany przez duże, osłonięte okno rewizyjne DN 80, zamontowane z przodu po prawej stronie za kabiną kierowcy.
Z przyłączem do czyszczenia Storz B na górze i na dole,
manualny zawór odcinający w dolnej części przewodu,
osłona aluminiowa przed rurą ze skalą podziałki.
Podziałka co 500 litrów jako oznaczenia na zamontowanej osłonie.
Opróżnianie:
Dwedpfjiv U Hpex Ab Usc
Opróżnianie komory szlamowej odbywa się grawitacyjnie lub poprzez wyciskanie szlamu pod ciśnieniem wytwarzanym przez pompę VAK pojazdu ciągnącego.
INSTALACJA SSĄCO-TŁOCZNA:
Rurociągi i armatura:
są wykonane w DN 80 i prowadzone bez naprężeń poprzez złącza elastyczne
Przewidziano zabezpieczenie przed przelaniem:
Kopuła ssąca w górnej części zbiornika z kulą PVC jako zabezpieczenie przed przepełnieniem,
Dodatkowo zainstalowane:
certyfikowany zawór bezpieczeństwa
Dolny przyłącz ssący i spustowy:
w najniższym punkcie włazu przyspawany z zewnętrzną armaturą odcinającą
ręcznie obsługiwany zawór szybkozamykający DN 80 oraz sprzęg Perrot-V z
zaślepką DN 80,
zawór odpowietrzający kulowy 1/2" ok. 60° do góry pomiędzy zaworem DN 80 a sprzęgiem Perrot.
Przyłącze ssące górne:
sprzęg Perrot V DN 80, montaż do przedniej klapy dennej
Przyłącze ssące przyczepy:
sprzęg Perrot V DN 80, montaż z przodu w najniższym punkcie przedniej klapy dennej
7. WYPOSAŻENIE ZABUDOWY
Fartuch spustowy: poniżej dennicy elipsoidalnej na końcu zbiornika, przykręcany, materiał: aluminium
Skrzynki na węże: otwarte, po prawej i lewej stronie zabudowy z rurkami, jak najszersze i najdłuższe
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Opis przyczepy tandemowej
• Koła obok powierzchni ładunkowej
• Masa całkowita 3500 kg (bez wyposażenia dodatkowego)
• Wymiary ramy (dł. x szer., ok. 3025x1540 mm)
• Całkowita szerokość przyczepy ok. 2000 mm
• Oś tandemowa, hamulec najazdowy z automatycznym cofaniem oraz hamulec postojowy
Linki Bowdena w wersji bezobsługowej
• Błotniki z tworzywa sztucznego (czarne) zamontowane (strony wewnętrzne nieosłonięte)
• Stabilna konstrukcja ramy jako rama skrzynkowa z płaską powierzchnią nośną
Dyszel w kształcie litery V (całkowicie ocynkowany ogniowo)
• Sprzęg kulowy (wysokość sprzęgu ok. 440 mm – stała, nie regulowana)
• 1 ciężkie koło podporowe (nośność ok. 500 kg, składane)
• Oświetlenie 12 V, światło cofania w prawej lampie tylnej
• Wtyczka 13-pinowa (z tworzywa sztucznego)
• Koła z 4x oponami 185 R14C 8PR, felga 5-otworowa
• 2 kliny pod koła z uchwytami
ZBIORNIK:
Cylindryczny, jednokomorowy, grubość ścianki płaszcza 4 mm, stal S 235 JR
Dno zewnętrzne i dennica z włazem w kształcie denka elipsoidalnego,
Pierścienie usztywniające lub pierścienie próżniowe na zbiorniku,
spawanie elektryczne (MAG).
Dane techniczne:
Pojemność użytkowa: ok. 2,3 m3
Pojemność komory szlamowej: ok. 2,5 m3 powietrza
Dopuszczalne ciśnienie zbiornika: -0,8 / +0,5 bar
Dopuszczalne ciśnienie robocze: -0,8 / +0,5 bar
Ciśnienie próbne wewnętrzne: 0,65 bar
Próżnia zaprojektowana na 100%
Właz DN 450 (zamknięcie klapowe)
Otwierany jako otwór rewizyjny, z tyłu w najniższym punkcie dennicy, trwale
przyspawany śrubami zaciskowymi.
Wskaźnik poziomu komory szlamowej:
Poziom odczytywany przez duże, osłonięte okno rewizyjne DN 80, zamontowane z przodu po prawej stronie za kabiną kierowcy.
Z przyłączem do czyszczenia Storz B na górze i na dole,
manualny zawór odcinający w dolnej części przewodu,
osłona aluminiowa przed rurą ze skalą podziałki.
Podziałka co 500 litrów jako oznaczenia na zamontowanej osłonie.
Opróżnianie:
Dwedpfjiv U Hpex Ab Usc
Opróżnianie komory szlamowej odbywa się grawitacyjnie lub poprzez wyciskanie szlamu pod ciśnieniem wytwarzanym przez pompę VAK pojazdu ciągnącego.
INSTALACJA SSĄCO-TŁOCZNA:
Rurociągi i armatura:
są wykonane w DN 80 i prowadzone bez naprężeń poprzez złącza elastyczne
Przewidziano zabezpieczenie przed przelaniem:
Kopuła ssąca w górnej części zbiornika z kulą PVC jako zabezpieczenie przed przepełnieniem,
Dodatkowo zainstalowane:
certyfikowany zawór bezpieczeństwa
Dolny przyłącz ssący i spustowy:
w najniższym punkcie włazu przyspawany z zewnętrzną armaturą odcinającą
ręcznie obsługiwany zawór szybkozamykający DN 80 oraz sprzęg Perrot-V z
zaślepką DN 80,
zawór odpowietrzający kulowy 1/2" ok. 60° do góry pomiędzy zaworem DN 80 a sprzęgiem Perrot.
Przyłącze ssące górne:
sprzęg Perrot V DN 80, montaż do przedniej klapy dennej
Przyłącze ssące przyczepy:
sprzęg Perrot V DN 80, montaż z przodu w najniższym punkcie przedniej klapy dennej
7. WYPOSAŻENIE ZABUDOWY
Fartuch spustowy: poniżej dennicy elipsoidalnej na końcu zbiornika, przykręcany, materiał: aluminium
Skrzynki na węże: otwarte, po prawej i lewej stronie zabudowy z rurkami, jak najszersze i najdłuższe
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 36695... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd