Przyczepa do napojów
Zentralachsanhänger Swing-Board I tiefgekuppelt
Przyczepa do napojów
Zentralachsanhänger Swing-Board I tiefgekuppelt
Stała cena bez VATu
75 880 €
Stan
Nowe
Lokalizacja
Heilbronn 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
- Opis/nazwa maszyny:
- Przyczepa do napojów
- Stan:
- nowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
75 880 €
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Alexander-Baumann-Str. 70, 74078 Heilbronn, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Maksymalna waga ładunku:
- 12 200 kg
- Masa całkowita:
- 18 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 7 670 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 490 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 200 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A203-65965
- Numer referencyjny:
- 1800871
- Ostatnio aktualizowane:
- 24.10.2025
Opis
ZIKUN – Naczepa centralnoosiowa Swing-Board, niskozaczepiana
Dane techniczne:
Typ: AZ2-B1B1-LBW (niskozaczepiany)
Dopuszczalna masa całkowita: 18 000 kg
Masa przyczepy: ok. 5 800 kg
Długość przestrzeni ładunkowej (przelotowa): 7 520 mm
Długość powierzchni ładunkowej: 7 670 mm + 30 mm uszczelka LBW = 7 700 mm
Szerokość ładunkowa (przelotowa): 2 490 mm
Wysokość ładunkowa (przelotowa): 2 200 mm
Wysokość całkowita: ok. 3 663 mm
Prześwit przy otwartej dolnej burcie, załadowana: ok. 344 mm
Osie:
2 osie skośnorolkowe ECO/niskonakładowe, z hamulcami tarczowymi, każda o nośności 9 000 kg (marka BPW lub równoważna)
Układ hamulcowy:
Dwuliniowy pneumatyczny układ hamulcowy EBS zgodny z dyrektywami UE, z regulacją ALB oraz hamulcem postojowym (akumulator sprężynowy), automatyczne nastawiacze luzu. Złącze hamulcowe Duomatic zamontowane prawy dolny bok.
Zawieszenie:
Zawieszenie pneumatyczne z funkcją podnoszenia i opuszczania
Podwozie:
Wytrzymała konstrukcja spawana z wysokowytrzymałej stali drobnoziarnistej, spawane bez naprężeń skrętnych. Dławnice podłużne i poprzeczne tworzą wraz z ramą główną jedną płaszczyznę, zapewniając krótki rozstaw podpór i wysoką nośność podłogi. Podpory: z przodu i z tyłu po 3 podpory korbowe z prawej i lewej strony (podnoszenie/opuszczanie centralnie z prawej strony).
Nodpfjxquyqjx Afqswn
Ogumienie:
4 x 385/65 R22,5 (marka wg wyboru) na felgach stalowych
Urządzenie zaczepowe:
Rura centralna (niskozaczepiona), ocynkowana ogniowo z oczkiem zgodnym z DIN, Ø50 mm, niewysuwana, sztywna konstrukcja. Wysokość zaczepu dostosowana do Twojego samochodu ciężarowego.
Instalacja elektryczna:
Zgodna z przepisami StVZO, montaż zabezpieczony, 5-komorowe lampy zespolone tylne zintegrowane z osłoną przeciwnajazdową, wtyczka EURO, 15-pinowe gniazdo, 2 czerwone lampy pozycyjne nad portalem tylnym. ABS z przewodem połączeniowym. 2 lampy pozycyjne na osłonie przeciwnajazdowej. Lampy obrysowe prawe i lewe na słupku tylnym.
Podłoga:
Wykonana z płyt samochodowych 24 mm, dolna strona filmowana jako ochrona przed wilgocią, górna strona z powierzchnią antypoślizgową typu siatka, równo układana, całość wokół uszczelniona.
Ściana czołowa:
Wykonana z wysokiej jakości płyt z tworzywa stosowanych do zabudów pojazdów, zamknięta do samego dachu, z centralnym słupkiem, równo montowana.
Burty boczne:
System ZIKUN Swing-Board. Burta ciągła, poziomo dzielona. Po opuszczeniu dolnej burty, górna burta jest mechanicznie podnoszona na dach. Mechanizm podnoszenia ze wspomaganiem sprężynowym zamontowany do ściany czołowej, dzięki czemu w przestrzeni ładunkowej lub w słupkach narożnych nie znajdują się żadne elementy mechaniczne. Przeniesienie napędu przez rurę skrętną w dachu, co zapewnia płynne i łatwe użytkowanie burt w każdej pozycji. Ważne: po otwarciu dolna burta ustawiona jest pionowo przy pojeździe. Z przodu przy ścianie czołowej płaski, gładki wjazd bez przeszkadzających słupków. Górne części burty wykonane ze specjalnej wielowarstwowej płyty aluminiowej, 25 mm. Zamki środkowe montowane po prawej i lewej stronie.
Dach:
Dach sztywny z poprzecznymi wspornikami stalowymi trwale pokrytymi blachą aluminiową, zewnętrznie malowany proszkowo na biało RAL9010.
Odbojnice:
Po obu stronach spawana stalowa listwa ochronna jako zabezpieczenie ładunku przed uderzeniami wózkiem widłowym.
Wyposażenie dodatkowe:
-- dodatkowa kamera na przyczepie
-- plastikowe błotniki ćwiartkowe przy osiach
-- 1 zestaw chlapaczy do błotników
-- 2 kliny z uchwytem
-- 2 cze
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dane techniczne:
Typ: AZ2-B1B1-LBW (niskozaczepiany)
Dopuszczalna masa całkowita: 18 000 kg
Masa przyczepy: ok. 5 800 kg
Długość przestrzeni ładunkowej (przelotowa): 7 520 mm
Długość powierzchni ładunkowej: 7 670 mm + 30 mm uszczelka LBW = 7 700 mm
Szerokość ładunkowa (przelotowa): 2 490 mm
Wysokość ładunkowa (przelotowa): 2 200 mm
Wysokość całkowita: ok. 3 663 mm
Prześwit przy otwartej dolnej burcie, załadowana: ok. 344 mm
Osie:
2 osie skośnorolkowe ECO/niskonakładowe, z hamulcami tarczowymi, każda o nośności 9 000 kg (marka BPW lub równoważna)
Układ hamulcowy:
Dwuliniowy pneumatyczny układ hamulcowy EBS zgodny z dyrektywami UE, z regulacją ALB oraz hamulcem postojowym (akumulator sprężynowy), automatyczne nastawiacze luzu. Złącze hamulcowe Duomatic zamontowane prawy dolny bok.
Zawieszenie:
Zawieszenie pneumatyczne z funkcją podnoszenia i opuszczania
Podwozie:
Wytrzymała konstrukcja spawana z wysokowytrzymałej stali drobnoziarnistej, spawane bez naprężeń skrętnych. Dławnice podłużne i poprzeczne tworzą wraz z ramą główną jedną płaszczyznę, zapewniając krótki rozstaw podpór i wysoką nośność podłogi. Podpory: z przodu i z tyłu po 3 podpory korbowe z prawej i lewej strony (podnoszenie/opuszczanie centralnie z prawej strony).
Nodpfjxquyqjx Afqswn
Ogumienie:
4 x 385/65 R22,5 (marka wg wyboru) na felgach stalowych
Urządzenie zaczepowe:
Rura centralna (niskozaczepiona), ocynkowana ogniowo z oczkiem zgodnym z DIN, Ø50 mm, niewysuwana, sztywna konstrukcja. Wysokość zaczepu dostosowana do Twojego samochodu ciężarowego.
Instalacja elektryczna:
Zgodna z przepisami StVZO, montaż zabezpieczony, 5-komorowe lampy zespolone tylne zintegrowane z osłoną przeciwnajazdową, wtyczka EURO, 15-pinowe gniazdo, 2 czerwone lampy pozycyjne nad portalem tylnym. ABS z przewodem połączeniowym. 2 lampy pozycyjne na osłonie przeciwnajazdowej. Lampy obrysowe prawe i lewe na słupku tylnym.
Podłoga:
Wykonana z płyt samochodowych 24 mm, dolna strona filmowana jako ochrona przed wilgocią, górna strona z powierzchnią antypoślizgową typu siatka, równo układana, całość wokół uszczelniona.
Ściana czołowa:
Wykonana z wysokiej jakości płyt z tworzywa stosowanych do zabudów pojazdów, zamknięta do samego dachu, z centralnym słupkiem, równo montowana.
Burty boczne:
System ZIKUN Swing-Board. Burta ciągła, poziomo dzielona. Po opuszczeniu dolnej burty, górna burta jest mechanicznie podnoszona na dach. Mechanizm podnoszenia ze wspomaganiem sprężynowym zamontowany do ściany czołowej, dzięki czemu w przestrzeni ładunkowej lub w słupkach narożnych nie znajdują się żadne elementy mechaniczne. Przeniesienie napędu przez rurę skrętną w dachu, co zapewnia płynne i łatwe użytkowanie burt w każdej pozycji. Ważne: po otwarciu dolna burta ustawiona jest pionowo przy pojeździe. Z przodu przy ścianie czołowej płaski, gładki wjazd bez przeszkadzających słupków. Górne części burty wykonane ze specjalnej wielowarstwowej płyty aluminiowej, 25 mm. Zamki środkowe montowane po prawej i lewej stronie.
Dach:
Dach sztywny z poprzecznymi wspornikami stalowymi trwale pokrytymi blachą aluminiową, zewnętrznie malowany proszkowo na biało RAL9010.
Odbojnice:
Po obu stronach spawana stalowa listwa ochronna jako zabezpieczenie ładunku przed uderzeniami wózkiem widłowym.
Wyposażenie dodatkowe:
-- dodatkowa kamera na przyczepie
-- plastikowe błotniki ćwiartkowe przy osiach
-- 1 zestaw chlapaczy do błotników
-- 2 kliny z uchwytem
-- 2 cze
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2008
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 7131 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd
































