Pojazd niskopodwoziowyFliegl
ZTS 200 Mähdrescher
Pojazd niskopodwoziowy
Fliegl
ZTS 200 Mähdrescher
Stała cena bez VATu
53 890 €
Stan
Nowe
Lokalizacja
Triptis 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
- Opis/nazwa maszyny:
- Pojazd niskopodwoziowy
- Producent:
- Fliegl
- Model:
- ZTS 200 Mähdrescher
- Numer seryjny:
- 6d88bda3a1ee2464a81b34f36
- Stan:
- nowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
53 890 €
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa własna:
- 4 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 13 kg
- Masa całkowita:
- 18 kg
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Rozmiar opony:
- 235 / 75 r 17,5
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A826-5590
- Numer referencyjny:
- 20437644
- Ostatnio aktualizowane:
- 22.10.2024
Opis
Dalsze informacje
Podwozie naczepy niskopodwoziowej
Spawana konstrukcja stalowa z lekkim wstępnym napięciem pośrodku, dyszel obrotowy z mocnym pierścieniem kulowym, kliny pod koła z uchwytami, błotniki ćwierć-okragłe przed i za każdą osią.
Uchwyty mocujące naczepy niskopodwoziowej
Nad osią przednią:
2 pary pierścieniowych uchwytów mocujących po 5 t z przodu przy wygięciu konstrukcji
Pokład nisko zawieszony:
4 pary uchwytów mocujących po bokach w pokładzie nisko zawieszonym po 6 t
5 par uchwytów mocujących po 5 t pomiędzy podłużnicami
Zaczep naczepy z dyszlem obrotowym
Dyszel z atestowanym oczkiem 40 mm, mechanicznie regulowany na długość 6 x 100 mm i blokowany
(Długość dyszla 1 700 - 2 300 mm)
Osie i zawieszenie
Osie bębnowe BPW po 10 t nacisku na oś, z automatycznym nastawnikiem. Oś tylnia może być ręcznie zdejmowana. Po zwolnieniu blokady powietrznej i opuszczeniu tyłu do ziemi. Następnie odłączyć przewody tylne, włożyć pręt transportowy do jednego z tylnych gniazd i przez lekkie dociśnięcie oraz jednoczesne odciąganie zdemontować tył (hamulec postojowy zwolniony). Po załadunku lub rozładunku przysunąć tył i zamocować do oznaczenia. Następnie unieść tył do wysokości transportowej i podłączyć przewody. Potwierdzić blokadę sworznia (wizualnie sprawdzić czy sworzeń się zatrzasnął) i sprawdzić funkcjonowanie tyłu.
Pneumatyczne zawieszenie z zaworem podnoszenia i opuszczania
Koła i opony
235 / 75 R 17,5, od wiodących producentów, stalowe obręcze w układzie bliźniaczym, lakier fabryczny srebrny
Układ hamulcowy
Dwuobwodowy pneumatyczny układ hamulcowy, hamulec postojowy sprężynowy, 2 zabezpieczone przeciw zamianie głowice sprzęgające z przodu, z przewodami do ciągnika, EBS, elektroniczny system hamulcowy z gniazdem EBS z przodu, z kablem połączeniowym
Uwaga: Pojazd może być holowany wyłącznie przez pojazdy ciągnące, które zapewniają skuteczność ABS!
Elektryka
24 V, lampy wielokomorowe, boczne żółte oświetlenie LED, 2 białe światła pozycyjne z przodu, 2 światła prowadzące biało/czerwone z tyłu, lampa obrotowa z uchwytem, załączana przez światło postojowe (lampa demontowalna), 2 pary tablic ostrzegawczych podwójnie oświetlanych LED z możliwością wysuwu do 3300 mm, zdejmowane na wtyczkę, 2 x 7-pinowe zabezpieczone przed zamianą wtyczki z przodu, z kablem połączeniowym, 1 x 7-pinowa wtyczka rolnicza, przetwornica napięcia 12/24 V (tylko do elektryki, nie dla ABS/EBS)
Podłoga
Podłoga stalowa/ryflowana na wygięciu, pomiędzy podłużnicami i poprzecznicami z pokrywą z blachy perforowanej. Osłona osi nieprzejezdna, możliwość poszerzenia do 3000 lub 3300 mm.
Wskazówki eksploatacyjne
Uwaga! Przy nacisku na oś 10 000 kg wymagana jest specjalna zgoda. Zgoda musi być uzyskana w każdym kraju związkowym osobno – nie ma gwarancji ze strony ustawodawcy na DMC 20 t. Ryzyko klienta.
Chsdsi Ri N Ajpfx Aanod
Specjalna zgoda wymagana przy przekroczeniu całkowitej dopuszczalnej długości zestawu powyżej 18 750 mm. Należy przestrzegać krajowych przepisów rejestracyjnych.
Podana masa całkowita jest technicznie możliwa, w zależności od ładunku dopuszczalna masa całkowita może nie zostać osiągnięta przy zachowaniu dopuszczalnych nacisków osiowych/na dyszel/siodło.
Uwaga na promień BO!!!
Rejestracja / tablice
Kraj rejestracji: Niemcy, z odbiorem Dekra i opinią techniczną (wg §13 EG – FGV), przygotowane pod jednostronny uchwyt tablicy rejestracyjnej, tablica ostrzegawcza wg ECE 70, oznakowanie konturowe paskami odblaskowymi wg ECE R 048
Lakierowanie
Rama z przodu ocynkowana ogniowo z pasywacją, r
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Podwozie naczepy niskopodwoziowej
Spawana konstrukcja stalowa z lekkim wstępnym napięciem pośrodku, dyszel obrotowy z mocnym pierścieniem kulowym, kliny pod koła z uchwytami, błotniki ćwierć-okragłe przed i za każdą osią.
Uchwyty mocujące naczepy niskopodwoziowej
Nad osią przednią:
2 pary pierścieniowych uchwytów mocujących po 5 t z przodu przy wygięciu konstrukcji
Pokład nisko zawieszony:
4 pary uchwytów mocujących po bokach w pokładzie nisko zawieszonym po 6 t
5 par uchwytów mocujących po 5 t pomiędzy podłużnicami
Zaczep naczepy z dyszlem obrotowym
Dyszel z atestowanym oczkiem 40 mm, mechanicznie regulowany na długość 6 x 100 mm i blokowany
(Długość dyszla 1 700 - 2 300 mm)
Osie i zawieszenie
Osie bębnowe BPW po 10 t nacisku na oś, z automatycznym nastawnikiem. Oś tylnia może być ręcznie zdejmowana. Po zwolnieniu blokady powietrznej i opuszczeniu tyłu do ziemi. Następnie odłączyć przewody tylne, włożyć pręt transportowy do jednego z tylnych gniazd i przez lekkie dociśnięcie oraz jednoczesne odciąganie zdemontować tył (hamulec postojowy zwolniony). Po załadunku lub rozładunku przysunąć tył i zamocować do oznaczenia. Następnie unieść tył do wysokości transportowej i podłączyć przewody. Potwierdzić blokadę sworznia (wizualnie sprawdzić czy sworzeń się zatrzasnął) i sprawdzić funkcjonowanie tyłu.
Pneumatyczne zawieszenie z zaworem podnoszenia i opuszczania
Koła i opony
235 / 75 R 17,5, od wiodących producentów, stalowe obręcze w układzie bliźniaczym, lakier fabryczny srebrny
Układ hamulcowy
Dwuobwodowy pneumatyczny układ hamulcowy, hamulec postojowy sprężynowy, 2 zabezpieczone przeciw zamianie głowice sprzęgające z przodu, z przewodami do ciągnika, EBS, elektroniczny system hamulcowy z gniazdem EBS z przodu, z kablem połączeniowym
Uwaga: Pojazd może być holowany wyłącznie przez pojazdy ciągnące, które zapewniają skuteczność ABS!
Elektryka
24 V, lampy wielokomorowe, boczne żółte oświetlenie LED, 2 białe światła pozycyjne z przodu, 2 światła prowadzące biało/czerwone z tyłu, lampa obrotowa z uchwytem, załączana przez światło postojowe (lampa demontowalna), 2 pary tablic ostrzegawczych podwójnie oświetlanych LED z możliwością wysuwu do 3300 mm, zdejmowane na wtyczkę, 2 x 7-pinowe zabezpieczone przed zamianą wtyczki z przodu, z kablem połączeniowym, 1 x 7-pinowa wtyczka rolnicza, przetwornica napięcia 12/24 V (tylko do elektryki, nie dla ABS/EBS)
Podłoga
Podłoga stalowa/ryflowana na wygięciu, pomiędzy podłużnicami i poprzecznicami z pokrywą z blachy perforowanej. Osłona osi nieprzejezdna, możliwość poszerzenia do 3000 lub 3300 mm.
Wskazówki eksploatacyjne
Uwaga! Przy nacisku na oś 10 000 kg wymagana jest specjalna zgoda. Zgoda musi być uzyskana w każdym kraju związkowym osobno – nie ma gwarancji ze strony ustawodawcy na DMC 20 t. Ryzyko klienta.
Chsdsi Ri N Ajpfx Aanod
Specjalna zgoda wymagana przy przekroczeniu całkowitej dopuszczalnej długości zestawu powyżej 18 750 mm. Należy przestrzegać krajowych przepisów rejestracyjnych.
Podana masa całkowita jest technicznie możliwa, w zależności od ładunku dopuszczalna masa całkowita może nie zostać osiągnięta przy zachowaniu dopuszczalnych nacisków osiowych/na dyszel/siodło.
Uwaga na promień BO!!!
Rejestracja / tablice
Kraj rejestracji: Niemcy, z odbiorem Dekra i opinią techniczną (wg §13 EG – FGV), przygotowane pod jednostronny uchwyt tablicy rejestracyjnej, tablica ostrzegawcza wg ECE 70, oznakowanie konturowe paskami odblaskowymi wg ECE R 048
Lakierowanie
Rama z przodu ocynkowana ogniowo z pasywacją, r
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2006
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 36482... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd






