InneFliegl
Anhänger
Inne
Fliegl
Anhänger
Stała cena bez VATu
32 750 €
Stan
Nowe
Lokalizacja
Triptis 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
32 750 €
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Pierwsza rejestracja:
- 12/2022
- Rozmiar opony:
- -
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A116-51174
- Numer referencyjny:
- 20797156
- Ostatnio aktualizowane:
- 22.10.2024
Opis
Dalsze informacje
Tandemowa przyczepa platformowa
Typ: TPS 180 Standard Materiał Budowlany z uchwytem na wózek widłowy
Wagi i wymiary:
Masa całkowita: 18.000 kg
Masa własna (wersja podstawowa) ok.: 4.600 kg +/- tolerancje produkcyjne
Ładowność ok.: 13.400 kg
Nacisk na oś: 1.000 kg
Pgodpfx Afondwdhoqou
Długość całkowita ok.: 9.925 mm
Szerokość całkowita max.: 2.550 mm
Wysokość całkowita ok.: 3.150 mm
Długość wewnętrzna ok.: 7.750 mm
Szerokość wewnętrzna ok.: 2.480 mm
Wysokość platformy ok.: 1.200 mm
Wysokość sprzęgu ok.: 380 mm
Długość dyszla ok.: 2.150 mm
Podwozie przyczepy centralnoosiowej
Spawana konstrukcja ze stali drobnoziarnistej
Zewnętrzna rama lekko skośna, nowa wersja z profilem Load-Lock do zaczepiania pasów mocujących
1 para nóg podporowych z przodu, z prostym dolnym elementem, obsługa jednostronna po stronie FR prawej
2 kliny pod koła z uchwytem
Boczny odbojnik z aluminium
Tylny odbojnik ze stali
Błotniki typu ćwiartka
2 skrzynki narzędziowe z tworzywa sztucznego, z wysuwanymi szufladami i półką, szer. 650 / wys. 520 / gł. 670 mm, zamykane na kłódkę (kłódka nie wchodzi w skład dostawy)
Uchwyt na wózek widłowy na tyle, w tym 2 kieszenie na widły, 2 wysuwane rury podporowe, uchwyt z bolcem do zabezpieczenia łańcuchem. Tylni odbojnik z zespołem świateł uchylny. W zestawie 2 luźne gumy do ochrony tylnej ściany, zalecamy przeciwwagę!
Uwaga! Z powodu niskiego prześwitu z wózkiem widłowym możliwe gorsze właściwości jezdne, bez gwarancji! (Masa własna wózka widłowego do max. 1.900 kg przy przyczepach). (Z czujnikiem zbliżeniowym do obsługi wózka widłowego w połączeniu z osią podnoszoną)
Z powodu uchwytu na wózek widłowy osie są przesunięte do tyłu, należy zwrócić uwagę na rozkład obciążenia przy jeździe bez wózka. Ryzyko po stronie klienta!
Uwaga! Uchwyt na wózek widłowy! Przewożenie wózka widłowego może znacznie odciążyć nacisk na oś przednią. Wymagana przeciwwaga z przodu! Na mokrej i śliskiej nawierzchni wymagany jest dodatkowy balast od klienta lub ładunek z przodu przy ścianie czołowej min. 2 t, należy wtedy ograniczyć prędkość i dostosować sposób jazdy do warunków na drodze.
Wózek widłowy musi być zawsze zabezpieczony łańcuchami podczas jazdy. Odległość masztu podnoszącego od zabudowy max. 45 mm lub pionowe widły muszą opierać się na końcu kieszeni.
Zakłada się, iż pojazd ciągnący nie posiada osi skrętnej lub podnoszonej, bądź oś skrętna jest stale zablokowana, a oś podnoszona stale oparta o podłoże.
Zespół zaczepu przyczepy centralnoosiowej
Dyszel z atestowanym oczkiem 50 mm, wersja spedycyjna
(nie nadaje się do samochodów ciężarowych z windą załadunkową)
Dyszel pod sprzęgło dolne
Uchwyt składany ze sprężyną wspomagającą na dyszlu, do prowadzenia przewodów do ciężarówki
Osie + zawieszenie
Osi dyskowe hamowane SAF z tarczą o średnicy 430 mm
Osie/podwozie laserowo ustawiane, zmniejszenie zużycia opon i zużycia paliwa
Zawieszenie pneumatyczne z zaworem podnoszenia i opuszczania
1. oś automatyczna podnoszona z czujnikiem zbliżeniowym, dla osi podnoszonej (tylko podczas jazdy z wózkiem widłowym)
Koła i ogumienie
385 / 65 R 22,5
według wyboru producenta
Obręcze stalowe w kolorze fabrycznym (srebrnym)
Układ hamulcowy
Dwuobwodowy pneumatyczny układ hamulcowy
Hamulec postojowy sprężynowy
System stabilizacji jazdy pojazdu
Złącze Duomatic z przodu, z przewodem do samochodu ciężarowego, podłączenie po stronie FR prawej
EBS, elektroniczny system hamulcowy ze złączem EBS z przodu, przewód połączeniowy
Uwaga: Przyczepa może być ciągnięta wyłącznie przez pojaz
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Tandemowa przyczepa platformowa
Typ: TPS 180 Standard Materiał Budowlany z uchwytem na wózek widłowy
Wagi i wymiary:
Masa całkowita: 18.000 kg
Masa własna (wersja podstawowa) ok.: 4.600 kg +/- tolerancje produkcyjne
Ładowność ok.: 13.400 kg
Nacisk na oś: 1.000 kg
Pgodpfx Afondwdhoqou
Długość całkowita ok.: 9.925 mm
Szerokość całkowita max.: 2.550 mm
Wysokość całkowita ok.: 3.150 mm
Długość wewnętrzna ok.: 7.750 mm
Szerokość wewnętrzna ok.: 2.480 mm
Wysokość platformy ok.: 1.200 mm
Wysokość sprzęgu ok.: 380 mm
Długość dyszla ok.: 2.150 mm
Podwozie przyczepy centralnoosiowej
Spawana konstrukcja ze stali drobnoziarnistej
Zewnętrzna rama lekko skośna, nowa wersja z profilem Load-Lock do zaczepiania pasów mocujących
1 para nóg podporowych z przodu, z prostym dolnym elementem, obsługa jednostronna po stronie FR prawej
2 kliny pod koła z uchwytem
Boczny odbojnik z aluminium
Tylny odbojnik ze stali
Błotniki typu ćwiartka
2 skrzynki narzędziowe z tworzywa sztucznego, z wysuwanymi szufladami i półką, szer. 650 / wys. 520 / gł. 670 mm, zamykane na kłódkę (kłódka nie wchodzi w skład dostawy)
Uchwyt na wózek widłowy na tyle, w tym 2 kieszenie na widły, 2 wysuwane rury podporowe, uchwyt z bolcem do zabezpieczenia łańcuchem. Tylni odbojnik z zespołem świateł uchylny. W zestawie 2 luźne gumy do ochrony tylnej ściany, zalecamy przeciwwagę!
Uwaga! Z powodu niskiego prześwitu z wózkiem widłowym możliwe gorsze właściwości jezdne, bez gwarancji! (Masa własna wózka widłowego do max. 1.900 kg przy przyczepach). (Z czujnikiem zbliżeniowym do obsługi wózka widłowego w połączeniu z osią podnoszoną)
Z powodu uchwytu na wózek widłowy osie są przesunięte do tyłu, należy zwrócić uwagę na rozkład obciążenia przy jeździe bez wózka. Ryzyko po stronie klienta!
Uwaga! Uchwyt na wózek widłowy! Przewożenie wózka widłowego może znacznie odciążyć nacisk na oś przednią. Wymagana przeciwwaga z przodu! Na mokrej i śliskiej nawierzchni wymagany jest dodatkowy balast od klienta lub ładunek z przodu przy ścianie czołowej min. 2 t, należy wtedy ograniczyć prędkość i dostosować sposób jazdy do warunków na drodze.
Wózek widłowy musi być zawsze zabezpieczony łańcuchami podczas jazdy. Odległość masztu podnoszącego od zabudowy max. 45 mm lub pionowe widły muszą opierać się na końcu kieszeni.
Zakłada się, iż pojazd ciągnący nie posiada osi skrętnej lub podnoszonej, bądź oś skrętna jest stale zablokowana, a oś podnoszona stale oparta o podłoże.
Zespół zaczepu przyczepy centralnoosiowej
Dyszel z atestowanym oczkiem 50 mm, wersja spedycyjna
(nie nadaje się do samochodów ciężarowych z windą załadunkową)
Dyszel pod sprzęgło dolne
Uchwyt składany ze sprężyną wspomagającą na dyszlu, do prowadzenia przewodów do ciężarówki
Osie + zawieszenie
Osi dyskowe hamowane SAF z tarczą o średnicy 430 mm
Osie/podwozie laserowo ustawiane, zmniejszenie zużycia opon i zużycia paliwa
Zawieszenie pneumatyczne z zaworem podnoszenia i opuszczania
1. oś automatyczna podnoszona z czujnikiem zbliżeniowym, dla osi podnoszonej (tylko podczas jazdy z wózkiem widłowym)
Koła i ogumienie
385 / 65 R 22,5
według wyboru producenta
Obręcze stalowe w kolorze fabrycznym (srebrnym)
Układ hamulcowy
Dwuobwodowy pneumatyczny układ hamulcowy
Hamulec postojowy sprężynowy
System stabilizacji jazdy pojazdu
Złącze Duomatic z przodu, z przewodem do samochodu ciężarowego, podłączenie po stronie FR prawej
EBS, elektroniczny system hamulcowy ze złączem EBS z przodu, przewód połączeniowy
Uwaga: Przyczepa może być ciągnięta wyłącznie przez pojaz
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2006
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 36482... ogłoszenia
Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
Ogłoszenia
Burghaun-Gruben
667 km
Przyczepa hakowa
FLIEGLZPS180 Abroll-Container-Anhänger
FLIEGLZPS180 Abroll-Container-Anhänger
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd





















