Naczepa niskopodwoziowaES-GE
3-Achs-Satteltieflader - Radmulden
Naczepa niskopodwoziowa
ES-GE
3-Achs-Satteltieflader - Radmulden
Stan
Nowe
Lokalizacja
Essen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 48 000 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 40 500 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Całkowita szerokość:
- 2 550 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A181-49241
- Numer referencyjny:
- 36281
- Ostatnio aktualizowane:
- 29.08.2025
Opis
Nasz kompletny asortyment pojazdów, dostępnych od ręki lub w krótkim czasie, znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Wyciąg ze specyfikacji. Pełna specyfikacja na życzenie.
Podwozie:
* Spawana konstrukcja z wysokiej jakości profili stalowych, lekka konstrukcja z przelotowymi poprzeczkami
* Tylny skos na długości ok. 630 mm oraz ramka czołowa obniżona o ok. 100 mm
* W tylnej części podwozia mulda na ramię koparki, ok. dł. 3 750 x szer. 640 x wys. 290 mm, między podłużnicami z blachą stalową jako dno
Zagłębienia na koła:
* W niskopodwoziu ok. 1 700 mm przed 1. osią para zagłębień na koła (podpora/podkład pod rampami) ok. gł. 190 x dł. 1 550 x szer. 800 mm, w komplecie płaski aluminium (pomoc wspinaczkowa)
* Dodatkowo między 1. a 2. osią para zagłębień na koła ok. gł. 190 x 1 080 x szer. 800 mm, w komplecie płaski aluminium (pomoc wspinaczkowa)
* Wszystkie zagłębienia na koła z pokrywą aluminiową i dnem ze stalowej blachy ryflowanej
Instalacja sprzęgu:
* Sworzeń królewski 2 cale
Podpory siodła:
* 2 x 12 t podpory grawitacyjne z aluminiową stopą wyrównawczą
Podpory tylne:
* Dwie regulowane podpory grawitacyjne
Osie:
* 3 x 10 t agregat osi pneumatycznie resorowanej, marka SAF, z hamulcami bębnowymi ok. 300 x 200 mm
* Automatyczne regulatory siły hamowania
* ABS
* Mocowanie kół centralnie dla opon bliźniaczych
* Całkowity skok pneumatycznego zawieszenia ok. 200 mm, z czego podnoszenie ok. 140 mm i opuszczanie ok. 60 mm, sterowanie zawieszeniem pneumatycznym przez podnoszenie i opuszczanie zaworem powietrznym z blokadą
Oś podnoszona:
* 1. oś podnoszona, sterowana z ramy podwozia
Układ kierowniczy:
* 3. oś sterowana biernie, z ręczną i automatyczną blokadą cofania
Układ hamulcowy:
* Dwuprzewodowa pneumatyczna instalacja hamulcowa zgodna z normami UE z EBS i RSS
* Siłowniki sprężynowe jako hamulec postojowy działający na 2 osie
* Stałe sprzęgi zabezpieczone przed zamianą, zamocowane do czołownicy, wykonanie zgodne z normami UE, bez połączeń do ciągnika
Opony:
* 12 x 235/75 R17,5 – marka do wyboru, na feldze 6.75x17,5 z ET
Błotniki:
* Zgodnie z normami UE, 1/4 błotnika PVC
Podłoga:
* Drewniana podłoga wpuszczona w ramę zewnętrzną. Nad kołami pokrywa ze stalowej blachy ryflowanej
Crjdpfsvl N N Hsx Aggjh
Zabezpieczenie ładunku – wysokie podwozie:
* 4 pary składanych uchwytów mocujących w ramie zewnętrznej, rozmieszczone równomiernie, siła uciągu ok. 8 t
* W ramie zewnętrznej co ok. 500 mm otwór na pasy spinające
Zabezpieczenie ładunku – niskie podwozie:
* 8 par składanych uchwytów mocujących w ramie zewnętrznej, rozmieszczone równomiernie, siła uciągu ok. 8 t
* 4 pary składanych uchwytów mocujących wpuszczonych w podłużnice ramy, siła uciągu ok. 8 t
* W ramie zewnętrznej co ok. 500 mm otwory na pasy spinające
Kieszenie na słupki – wysokie podwozie:
* 4 pary kieszeni na słupki w ramie zewnętrznej, rozmieszczone równomiernie
Kieszenie na słupki – niskie podwozie:
* 6 par kieszeni na słupki w ramie zewnętrznej, rozmieszczone równomiernie
Słupki wsuwane:
* 20 sztuk ocynkowanych słupków z rury ok. 80/50 mm, długość całkowita ok. 1 000 mm
Ściana przednia:
* Przykręcane, stałe stalowe słupki narożne wypełnione profilami aluminiowymi ok. 25 mm pustymi wewnątrz
Deska wsuwana do wysokiego podwozia:
* Po jednej wsuwanej burcie aluminiowej ok. 400 x 25 mm z przodu po każdej stronie, długość ok. 2 400 mm, wyjmowana, kieszeń z przodu przy słupku czołowym, z tyłu w dodatkowych wsuwanych słupkach ok. 80/50 mm
* Dodatkowo jedna burta wsuwana ok. 400 x 25 mm pomi
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Wyciąg ze specyfikacji. Pełna specyfikacja na życzenie.
Podwozie:
* Spawana konstrukcja z wysokiej jakości profili stalowych, lekka konstrukcja z przelotowymi poprzeczkami
* Tylny skos na długości ok. 630 mm oraz ramka czołowa obniżona o ok. 100 mm
* W tylnej części podwozia mulda na ramię koparki, ok. dł. 3 750 x szer. 640 x wys. 290 mm, między podłużnicami z blachą stalową jako dno
Zagłębienia na koła:
* W niskopodwoziu ok. 1 700 mm przed 1. osią para zagłębień na koła (podpora/podkład pod rampami) ok. gł. 190 x dł. 1 550 x szer. 800 mm, w komplecie płaski aluminium (pomoc wspinaczkowa)
* Dodatkowo między 1. a 2. osią para zagłębień na koła ok. gł. 190 x 1 080 x szer. 800 mm, w komplecie płaski aluminium (pomoc wspinaczkowa)
* Wszystkie zagłębienia na koła z pokrywą aluminiową i dnem ze stalowej blachy ryflowanej
Instalacja sprzęgu:
* Sworzeń królewski 2 cale
Podpory siodła:
* 2 x 12 t podpory grawitacyjne z aluminiową stopą wyrównawczą
Podpory tylne:
* Dwie regulowane podpory grawitacyjne
Osie:
* 3 x 10 t agregat osi pneumatycznie resorowanej, marka SAF, z hamulcami bębnowymi ok. 300 x 200 mm
* Automatyczne regulatory siły hamowania
* ABS
* Mocowanie kół centralnie dla opon bliźniaczych
* Całkowity skok pneumatycznego zawieszenia ok. 200 mm, z czego podnoszenie ok. 140 mm i opuszczanie ok. 60 mm, sterowanie zawieszeniem pneumatycznym przez podnoszenie i opuszczanie zaworem powietrznym z blokadą
Oś podnoszona:
* 1. oś podnoszona, sterowana z ramy podwozia
Układ kierowniczy:
* 3. oś sterowana biernie, z ręczną i automatyczną blokadą cofania
Układ hamulcowy:
* Dwuprzewodowa pneumatyczna instalacja hamulcowa zgodna z normami UE z EBS i RSS
* Siłowniki sprężynowe jako hamulec postojowy działający na 2 osie
* Stałe sprzęgi zabezpieczone przed zamianą, zamocowane do czołownicy, wykonanie zgodne z normami UE, bez połączeń do ciągnika
Opony:
* 12 x 235/75 R17,5 – marka do wyboru, na feldze 6.75x17,5 z ET
Błotniki:
* Zgodnie z normami UE, 1/4 błotnika PVC
Podłoga:
* Drewniana podłoga wpuszczona w ramę zewnętrzną. Nad kołami pokrywa ze stalowej blachy ryflowanej
Crjdpfsvl N N Hsx Aggjh
Zabezpieczenie ładunku – wysokie podwozie:
* 4 pary składanych uchwytów mocujących w ramie zewnętrznej, rozmieszczone równomiernie, siła uciągu ok. 8 t
* W ramie zewnętrznej co ok. 500 mm otwór na pasy spinające
Zabezpieczenie ładunku – niskie podwozie:
* 8 par składanych uchwytów mocujących w ramie zewnętrznej, rozmieszczone równomiernie, siła uciągu ok. 8 t
* 4 pary składanych uchwytów mocujących wpuszczonych w podłużnice ramy, siła uciągu ok. 8 t
* W ramie zewnętrznej co ok. 500 mm otwory na pasy spinające
Kieszenie na słupki – wysokie podwozie:
* 4 pary kieszeni na słupki w ramie zewnętrznej, rozmieszczone równomiernie
Kieszenie na słupki – niskie podwozie:
* 6 par kieszeni na słupki w ramie zewnętrznej, rozmieszczone równomiernie
Słupki wsuwane:
* 20 sztuk ocynkowanych słupków z rury ok. 80/50 mm, długość całkowita ok. 1 000 mm
Ściana przednia:
* Przykręcane, stałe stalowe słupki narożne wypełnione profilami aluminiowymi ok. 25 mm pustymi wewnątrz
Deska wsuwana do wysokiego podwozia:
* Po jednej wsuwanej burcie aluminiowej ok. 400 x 25 mm z przodu po każdej stronie, długość ok. 2 400 mm, wyjmowana, kieszeń z przodu przy słupku czołowym, z tyłu w dodatkowych wsuwanych słupkach ok. 80/50 mm
* Dodatkowo jedna burta wsuwana ok. 400 x 25 mm pomi
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2003
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 201 8... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd