Naczepa z podestem roboczymFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
Naczepa z podestem roboczym
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
Stan
Nowe
Lokalizacja
Essen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 73 000 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 61 050 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A198-70175
- Numer referencyjny:
- 36776
- Ostatnio aktualizowane:
- 30.08.2025
Opis
Pełny stan naszych pojazdów dostępnych od ręki i w krótkim terminie znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Wyciąg z wyposażenia. Pełna specyfikacja na zapytanie.
Powierzchnia ładunkowa:
* Powierzchnia ładunkowa z twardego drewna o grubości ok. 30 mm
* 10 par składanych na zewnątrz uchwytów do mocowania ładunku (LC 10 000 daN)
Noggi siodłowe:
* Noggi siodłowe JOST (mechaniczne) z 2-biegową przekładnią, udźwig ok. 24 t (ok. 50 t obciążenia testowego)
Dkedpfsw Tpr Uex Ab Usu
Osie i zawieszenie:
* Osie BPW, technicznie po 12.000 kg
* 1. oś z funkcją prowadzenia wstępnego, 2. oś sztywna, pozostałe osie hydromechaniczne skrętne, zamontowane na obrotnicy
* Zawieszenie pneumatyczne z zaworem podnoszenia i opuszczania
* Narzędzia do osi
Ogumienie:
* Ogumienie 445/65 R 22.5 169K - wybrana przez nas marka, TPMS
* System monitorowania ciśnienia w oponach TPMS zgodny z ECE R 141
* Przesył danych do pojazdu silnikowego przez standardowy interfejs EBS według ISO 11992
* Pojazd silnikowy musi być zdolny do przesyłu oraz wyświetlania tych danych
Układ hamulcowy:
* Układ hamulcowy Wabco zgodny z przepisami UE z EBS-E (4S3M), bez przewodów łączących z ciągnikiem siodłowym
Instalacja elektryczna:
* Instalacja elektryczna zgodnie z przepisami UE
* Oświetlenie 24V ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
* Wszystkie boczne lampy LED synchronizowane z kierunkowskazem
* ASPÖCK-UNIBOX na listwie z przodu z gniazdami 24N, 24S i 15-pinowym złączem według norm ISO: 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-pinowe ISO-12098
Konstrukcja stalowa:
* Konstrukcja stalowa z wysoko wytrzymałych stali drobnoziarnistych
* Gatunki stali: S355J2+N/S355MC (granica plastyczności 355MPa), S690QL/S700MC (granica plastyczności 690MPa)
Lakierowanie:
* Cała konstrukcja stalowa śrutowana automatycznie po spawaniu
* Dodatkowa obróbka strumieniowa korundem zapewniająca optymalną przyczepność systemu powłokowego
* Metalizacja całego podwozia środkiem ZINACOR 850 (85% cynku / 15% aluminium) dla najlepszej ochrony antykorozyjnej
* Lakierowanie nawierzchniowe: dwie warstwy lakieru 2K, jednolity kolor RAL 3002 (karminowa czerwień) zgodnie z systemem RAL 841GL
* Tył pojazdu metalizowany i lakierowany w kolorze RAL 9010 (czysta biel)
* Obręcze felg w kolorze srebrnoszarym
* Struktura lakieru testowana w teście mgły solnej wg ISO 9227-NSS
* Konserwacja wnęk specjalnym woskiem
* Brak możliwości lakierowania metalicznego
Wyposażenie dodatkowe w cenie:
* Powierzchnia ładunkowa z twardego drewna o grubości ok. 30 mm
* 2-calowy króciec królewski
* Ocynkowana, stalowa ściana przednia (EN12642-XL), wysokość ok. 1.200 mm
* Na przedniej ocynkowanej listwie przyłączeniowej żółto-czerwone szybkozłącza powietrza
* Schowek na słupki wsuwane o długości ok. 1.000 mm w belce centralnej tylnej
* Na gęsiej szyi i tylnej płycie po lewej i prawej stronie uchwyt na tablice ostrzegawcze, wraz z gniazdem elektrycznym
* Sterowanie osiami z przodu i z tyłu za pomocą przewodowego pilota sterującego przyciskami, z kontrolą prowadzenia osi (bez instalacji w ciągniku siodłowym)
* Agregat elektrohydrauliczny
* 13 par kieszeni na słupki wsuwane ok. 100 x 50 mm w zewnętrznej ramie powierzchni ładunkowej
* Oś podnoszona na osi 1. i 2. z automatycznym sterowaniem przez TEBS E w zależności od aktualnego obciążenia osi i stanu załadunku
* 7 par ocynkowanych słupków wsuwanych, ok. 100 x 50 mm, wysokość ok. 1.000 mm
* 5 par listew z kieszeniami montowanych poprzecznie w powierzchni ładunkowej, do słupków wsuwanych ok. 100 x 50 mm
* 2 pary kieszeni kontenerowych WADER
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Wyciąg z wyposażenia. Pełna specyfikacja na zapytanie.
Powierzchnia ładunkowa:
* Powierzchnia ładunkowa z twardego drewna o grubości ok. 30 mm
* 10 par składanych na zewnątrz uchwytów do mocowania ładunku (LC 10 000 daN)
Noggi siodłowe:
* Noggi siodłowe JOST (mechaniczne) z 2-biegową przekładnią, udźwig ok. 24 t (ok. 50 t obciążenia testowego)
Dkedpfsw Tpr Uex Ab Usu
Osie i zawieszenie:
* Osie BPW, technicznie po 12.000 kg
* 1. oś z funkcją prowadzenia wstępnego, 2. oś sztywna, pozostałe osie hydromechaniczne skrętne, zamontowane na obrotnicy
* Zawieszenie pneumatyczne z zaworem podnoszenia i opuszczania
* Narzędzia do osi
Ogumienie:
* Ogumienie 445/65 R 22.5 169K - wybrana przez nas marka, TPMS
* System monitorowania ciśnienia w oponach TPMS zgodny z ECE R 141
* Przesył danych do pojazdu silnikowego przez standardowy interfejs EBS według ISO 11992
* Pojazd silnikowy musi być zdolny do przesyłu oraz wyświetlania tych danych
Układ hamulcowy:
* Układ hamulcowy Wabco zgodny z przepisami UE z EBS-E (4S3M), bez przewodów łączących z ciągnikiem siodłowym
Instalacja elektryczna:
* Instalacja elektryczna zgodnie z przepisami UE
* Oświetlenie 24V ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
* Wszystkie boczne lampy LED synchronizowane z kierunkowskazem
* ASPÖCK-UNIBOX na listwie z przodu z gniazdami 24N, 24S i 15-pinowym złączem według norm ISO: 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-pinowe ISO-12098
Konstrukcja stalowa:
* Konstrukcja stalowa z wysoko wytrzymałych stali drobnoziarnistych
* Gatunki stali: S355J2+N/S355MC (granica plastyczności 355MPa), S690QL/S700MC (granica plastyczności 690MPa)
Lakierowanie:
* Cała konstrukcja stalowa śrutowana automatycznie po spawaniu
* Dodatkowa obróbka strumieniowa korundem zapewniająca optymalną przyczepność systemu powłokowego
* Metalizacja całego podwozia środkiem ZINACOR 850 (85% cynku / 15% aluminium) dla najlepszej ochrony antykorozyjnej
* Lakierowanie nawierzchniowe: dwie warstwy lakieru 2K, jednolity kolor RAL 3002 (karminowa czerwień) zgodnie z systemem RAL 841GL
* Tył pojazdu metalizowany i lakierowany w kolorze RAL 9010 (czysta biel)
* Obręcze felg w kolorze srebrnoszarym
* Struktura lakieru testowana w teście mgły solnej wg ISO 9227-NSS
* Konserwacja wnęk specjalnym woskiem
* Brak możliwości lakierowania metalicznego
Wyposażenie dodatkowe w cenie:
* Powierzchnia ładunkowa z twardego drewna o grubości ok. 30 mm
* 2-calowy króciec królewski
* Ocynkowana, stalowa ściana przednia (EN12642-XL), wysokość ok. 1.200 mm
* Na przedniej ocynkowanej listwie przyłączeniowej żółto-czerwone szybkozłącza powietrza
* Schowek na słupki wsuwane o długości ok. 1.000 mm w belce centralnej tylnej
* Na gęsiej szyi i tylnej płycie po lewej i prawej stronie uchwyt na tablice ostrzegawcze, wraz z gniazdem elektrycznym
* Sterowanie osiami z przodu i z tyłu za pomocą przewodowego pilota sterującego przyciskami, z kontrolą prowadzenia osi (bez instalacji w ciągniku siodłowym)
* Agregat elektrohydrauliczny
* 13 par kieszeni na słupki wsuwane ok. 100 x 50 mm w zewnętrznej ramie powierzchni ładunkowej
* Oś podnoszona na osi 1. i 2. z automatycznym sterowaniem przez TEBS E w zależności od aktualnego obciążenia osi i stanu załadunku
* 7 par ocynkowanych słupków wsuwanych, ok. 100 x 50 mm, wysokość ok. 1.000 mm
* 5 par listew z kieszeniami montowanych poprzecznie w powierzchni ładunkowej, do słupków wsuwanych ok. 100 x 50 mm
* 2 pary kieszeni kontenerowych WADER
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2003
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 201 8... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd