Naczepa z podestem roboczymES-GE
4-Achs-Ballastauflieger
Naczepa z podestem roboczym
ES-GE
4-Achs-Ballastauflieger
Stan
Nowe
Lokalizacja
Essen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
- Opis/nazwa maszyny:
- Naczepa z podestem roboczym
- Producent:
- ES-GE
- Model:
- 4-Achs-Ballastauflieger
- Stan:
- nowe
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 66 500 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 56 570 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Całkowita szerokość:
- 2 550 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A195-20591
- Numer referencyjny:
- 36349
- Ostatnio aktualizowane:
- 12.09.2025
Opis
Cały nasz aktualny asortyment pojazdów, dostępnych od ręki lub w krótkich terminach, znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Poniżej znajduje się wyciąg z wyposażenia. Kompletna specyfikacja dostępna na zapytanie.
Podwozie:
* Rama podwozia wykonana ze spawanych podłużnic i wsuwanych poprzecznic
* Belka chroniąca przed najechaniem – szerokość ok. 700 mm
* Płyta ścierna o grubości min. 8 mm, zamontowana między podłużnicami
* Odstęp między poprzecznicami maksymalnie 400 mm (dla podłogi kładzionej wzdłużnie)
* Sworzeń królewski 3,5 cala wg normy SAE, wymienny
* Rama zewnętrzna UNP 200, otwarta na zewnątrz
* Techniczna masa siodłowa 26 500 kg
Wsporniki postojowe:
* 24 t teleskopowe podpory JOST – MODUL CH (Heavy Duty) z podstawą typu S
Osie:
* 4 x 10 t osie SAF z dużymi bębnami hamulcowymi
* Pojedyncze ogumienie 22,5''
* Rozstaw osi: ok. 1 700/1 810/1 810 mm
* Zespół zawieszenia pneumatycznego, każda o nośności 10 t
* Podnoszenie/obniżanie z jednym zaworem obrotowym Knorr/Wabco
* Uchwyt do podnoszenia/obniżania – wersja skręcana
Hamulce:
* Smartboard/TIM/Infocenter przy uchwycie podnoszenia/obniżania, dodatkowo do zaworu
* bez akumulatora (obsługa tylko z pojazdu ciągnącego)
* Uchwyt na światła i hamulec z przodu na belce dolnej, wysokość całkowita ok. 700 mm
* Podstawowa kontrola ciśnienia w oponach połączona z systemem CAN bus EBS
* Z podwójnym zaworem zwalniającym dla hamulca i siłownika sprężynowego
* Punkt kontrolny ciśnienia cylindrów hamulcowych z przodu z prawej strony
* Po jednej głowicy sprzęgającej – czerwona i żółta
* Układ podnoszenia/obniżania zamontowany z tyłu po lewej stronie w kierunku jazdy
* System hamulcowy EBS marki Wabco
* Diagnostyka EBS przez CAN-Bus (złącze EBS), bez wyprowadzonego kabla diagnostycznego!
Ogumienie:
* 8x 445/65 R 22.5 – markowa opona wybrana przez nas
* Centrowanie osiowe
Smarowanie:
* Listwy z punktami smarowania na wózkach skrętnych i z przodu przy układzie kierowniczym
* Bez centralnego smarowania
Nadwozie:
* bez certyfikatu nadwoziowego wg DIN EN 12642 XL
* 2x Reflektor roboczy LED zamontowany wysoko na przedniej ścianie, skierowany do tyłu; włącznik przy mechanizmie podnoszenia/obniżania
* Wzmocniona przednia ściana platformy
* Boczne oznaczenie konturowe – żółte, tył żółty
* Przednia ściana ok. 800 mm wysokości, wykonana z blachy stalowej, montaż śrubowy
Instalacja oświetleniowa:
* 2x Reflektor roboczy LED w listwie lamp, sterowane przy cofaniu
* 2x Reflektor roboczy LED sterowane przy cofaniu, po jednym przy podporach postojowych
* 2x Światło cofania LED – po jednym na stronę przed pierwszą osią
* Instalacja oświetleniowa/okablowanie – markowy producent według naszego wyboru
* Podświetlenie tablicy rejestracyjnej
* Pojazd ciągnący musi zapewnić wystarczającą moc dla wybranego oświetlenia (zwłaszcza świateł cofania)
* Przednie światła pozycyjne umieszczone nisko, po jednej na stronę (LED, białe)
* Instalacja 24V z dużymi światłami wielofunkcyjnymi
* Boczne światła obrysowe (LED, migające)
* 1x 15-pinowe i 2x 7-pinowe złącza z przodu przez skrzynkę wielofunkcyjną
* Gniazdo EBS
* 1 para świateł pozycyjnych (LED)
Podłoga:
* Podłoga z drewna twardego ok. 28 mm, naprzemiennie z cynkowanymi profilami stalowymi typu Omega
Lakierowanie/powłoki (bez kolorów metalicznych):
* Lakierowanie ramy w kolorze RAL 3002 czerwony kominkowy
* Ściana przednia (konstrukcja stalowa) w kolorze RAL 3002 czerwony kominkowy
* Piasty osi w kolorze ramy
Dsdpfowx Dctjx Aggocn
* Osie i podpory postojowe czarne
* Koła aluminiowe/s
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Poniżej znajduje się wyciąg z wyposażenia. Kompletna specyfikacja dostępna na zapytanie.
Podwozie:
* Rama podwozia wykonana ze spawanych podłużnic i wsuwanych poprzecznic
* Belka chroniąca przed najechaniem – szerokość ok. 700 mm
* Płyta ścierna o grubości min. 8 mm, zamontowana między podłużnicami
* Odstęp między poprzecznicami maksymalnie 400 mm (dla podłogi kładzionej wzdłużnie)
* Sworzeń królewski 3,5 cala wg normy SAE, wymienny
* Rama zewnętrzna UNP 200, otwarta na zewnątrz
* Techniczna masa siodłowa 26 500 kg
Wsporniki postojowe:
* 24 t teleskopowe podpory JOST – MODUL CH (Heavy Duty) z podstawą typu S
Osie:
* 4 x 10 t osie SAF z dużymi bębnami hamulcowymi
* Pojedyncze ogumienie 22,5''
* Rozstaw osi: ok. 1 700/1 810/1 810 mm
* Zespół zawieszenia pneumatycznego, każda o nośności 10 t
* Podnoszenie/obniżanie z jednym zaworem obrotowym Knorr/Wabco
* Uchwyt do podnoszenia/obniżania – wersja skręcana
Hamulce:
* Smartboard/TIM/Infocenter przy uchwycie podnoszenia/obniżania, dodatkowo do zaworu
* bez akumulatora (obsługa tylko z pojazdu ciągnącego)
* Uchwyt na światła i hamulec z przodu na belce dolnej, wysokość całkowita ok. 700 mm
* Podstawowa kontrola ciśnienia w oponach połączona z systemem CAN bus EBS
* Z podwójnym zaworem zwalniającym dla hamulca i siłownika sprężynowego
* Punkt kontrolny ciśnienia cylindrów hamulcowych z przodu z prawej strony
* Po jednej głowicy sprzęgającej – czerwona i żółta
* Układ podnoszenia/obniżania zamontowany z tyłu po lewej stronie w kierunku jazdy
* System hamulcowy EBS marki Wabco
* Diagnostyka EBS przez CAN-Bus (złącze EBS), bez wyprowadzonego kabla diagnostycznego!
Ogumienie:
* 8x 445/65 R 22.5 – markowa opona wybrana przez nas
* Centrowanie osiowe
Smarowanie:
* Listwy z punktami smarowania na wózkach skrętnych i z przodu przy układzie kierowniczym
* Bez centralnego smarowania
Nadwozie:
* bez certyfikatu nadwoziowego wg DIN EN 12642 XL
* 2x Reflektor roboczy LED zamontowany wysoko na przedniej ścianie, skierowany do tyłu; włącznik przy mechanizmie podnoszenia/obniżania
* Wzmocniona przednia ściana platformy
* Boczne oznaczenie konturowe – żółte, tył żółty
* Przednia ściana ok. 800 mm wysokości, wykonana z blachy stalowej, montaż śrubowy
Instalacja oświetleniowa:
* 2x Reflektor roboczy LED w listwie lamp, sterowane przy cofaniu
* 2x Reflektor roboczy LED sterowane przy cofaniu, po jednym przy podporach postojowych
* 2x Światło cofania LED – po jednym na stronę przed pierwszą osią
* Instalacja oświetleniowa/okablowanie – markowy producent według naszego wyboru
* Podświetlenie tablicy rejestracyjnej
* Pojazd ciągnący musi zapewnić wystarczającą moc dla wybranego oświetlenia (zwłaszcza świateł cofania)
* Przednie światła pozycyjne umieszczone nisko, po jednej na stronę (LED, białe)
* Instalacja 24V z dużymi światłami wielofunkcyjnymi
* Boczne światła obrysowe (LED, migające)
* 1x 15-pinowe i 2x 7-pinowe złącza z przodu przez skrzynkę wielofunkcyjną
* Gniazdo EBS
* 1 para świateł pozycyjnych (LED)
Podłoga:
* Podłoga z drewna twardego ok. 28 mm, naprzemiennie z cynkowanymi profilami stalowymi typu Omega
Lakierowanie/powłoki (bez kolorów metalicznych):
* Lakierowanie ramy w kolorze RAL 3002 czerwony kominkowy
* Ściana przednia (konstrukcja stalowa) w kolorze RAL 3002 czerwony kominkowy
* Piasty osi w kolorze ramy
Dsdpfowx Dctjx Aggocn
* Osie i podpory postojowe czarne
* Koła aluminiowe/s
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2003
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 201 8... ogłoszenia
Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
Ogłoszenia

841 km
Naczepa z podestem roboczym
ES-GE4-Achs-Ballastauflieger
ES-GE4-Achs-Ballastauflieger
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd