Naczepa z podestem roboczymES-GE
2-Achs-SAH, zwangsgelenkt, pneum. Heckausschub
Naczepa z podestem roboczym
ES-GE
2-Achs-SAH, zwangsgelenkt, pneum. Heckausschub
Stan
Nowe
Lokalizacja
Essen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 36 000 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 30 050 kg
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Całkowita szerokość:
- 2 550 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A195-20611
- Numer referencyjny:
- 36638
- Ostatnio aktualizowane:
- 29.08.2025
Opis
Cały nasz aktualny stan pojazdów dostępnych od ręki lub w krótkim terminie znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Wyciąg z wyposażenia. Pełna specyfikacja na życzenie.
Podwozie:
* Konstrukcja spawana z wysokiej jakości profili stalowych z przelotowymi poprzecznicami, przystosowana do wysokich obciążeń punktowych
Wysuw tylny:
* Pneumatycznie wysuwana platforma załadunkowa ok. 1.000 mm, wraz z zabezpieczeniem przed wjazdem pod tył pojazdu, blokada co ok. 200 mm
Urządzenie sprzęgające:
* Płyta siodłowa z królem 2 cale
Podpory siodłowe:
* 2 x 12 t podpory siodłowe z stopą kompensacyjną, obsługa jednostronna po prawej stronie w kierunku jazdy
Credpfx Aswx Dddjggjh
Osie:
* 2 x 10 t agregaty osi pneumatycznej, marka SAF, z hamulcem tarczowym ok. 430 x 45 mm, rozstaw felgi centrowany, ET 120
* ABS
* Całkowity skok zawieszenia pneumatycznego ok. 180 mm, w tym podnoszenie ok. 110 mm, opuszczanie ok. 70 mm
* Sterowanie zawieszeniem pneumatycznym ręcznym regulatorem ze stop-funkcją
Układ kierowniczy:
* ostatnia oś skrętna przymusowo
Układ hamulcowy: marka Wabco
* Dwururowy pneumatyczny układ hamulcowy zgodnie z EC z systemem EBS i RSS, automatyczna regulacja w zależności od obciążenia
* Siłowniki sprężynowe jako hamulec postojowy
* Stałe głowice sprzęgające zabezpieczone przed zamianą miejscami, zamontowane do belki czołowej, bez przewodu łączącego z pojazdem silnikowym
Ogumienie:
* 4 szt. 385/65 R22.5 164K, na feldze 11.75 x 22,5 ET 120 – marka według naszego wyboru
Błotniki:
* Zgodnie z EC, 1/4 błotnika PVC przed i za agregatem osiowym
Uchwyt na koło zapasowe:
* 1 szt. podwójny kosz z materiałem mocującym na koło zapasowe ET 120
Zabezpieczenie ładunku:
* 8 par składanych uchwytów mocujących, rozmieszczonych równomiernie (siła uciągu ok. 8,0 t)
* 7 par składanych uchwytów mocujących, rozmieszczonych równomiernie (siła uciągu ok. 2,5 t)
* w ramie zewnętrznej otwór pod pasy mocujące co ok. 500 mm
Kieszenie na kłonice:
* 8 par kieszeni na kłonice w ramie zewnętrznej, rozmieszczone równomiernie
* 4 rzędy kieszeni na kłonice w poprzek powierzchni ładunkowej
Kłonice wsuwane:
* 20 szt. kłonic z ocynkowanych rur ok. 80/50 mm, długość całkowita ok. 1.000 mm
* Magazyn na 20 szt. kłonic po wewnętrznej stronie ściany czołowej
Ściana czołowa:
* Przykręcane narożniki wypełnione aluminiowym profilem zamkniętym, od wewnątrz okładzina z płyty antypoślizgowej ok. 9 mm (wysokość ok. 1.250 mm)
Podłoga:
* Ok. 28 mm podłoga z twardego drewna Z, wpuszczona w ramę zewnętrzną
Instalacja oświetleniowa:
* Zgodnie z EC, 24 V z lampami wielokomorowymi
* LED obrysowe boczne
* LED pozycyjne białe z przodu
* LED obrysowe z tyłu
* Oświetlenie tablicy rejestracyjnej
* 1x15-biegunowe i 2x7-biegunowe gniazda na belce czołowej
Wyposażenie:
* Tablica ostrzegawcza wg ECE 70
* Reflektor roboczy na belce lampowej (załączany na wstecznym)
* Uchwyt na lampę ostrzegawczą z tyłu, wraz z lampą ostrzegawczą
* 2 x skrzynki narzędziowe z PVC
Lakierowanie:
* Podwozie i ściana czołowa piaskowanie i wysokiej jakości jednobarwna powłoka końcowa
* Jednokolorowe lakierowanie w wybranym odcieniu RAL
Oznakowanie konturów:
* Zgodnie z EC, boczne i tylne żółte (z logo ESGE)
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Wyciąg z wyposażenia. Pełna specyfikacja na życzenie.
Podwozie:
* Konstrukcja spawana z wysokiej jakości profili stalowych z przelotowymi poprzecznicami, przystosowana do wysokich obciążeń punktowych
Wysuw tylny:
* Pneumatycznie wysuwana platforma załadunkowa ok. 1.000 mm, wraz z zabezpieczeniem przed wjazdem pod tył pojazdu, blokada co ok. 200 mm
Urządzenie sprzęgające:
* Płyta siodłowa z królem 2 cale
Podpory siodłowe:
* 2 x 12 t podpory siodłowe z stopą kompensacyjną, obsługa jednostronna po prawej stronie w kierunku jazdy
Credpfx Aswx Dddjggjh
Osie:
* 2 x 10 t agregaty osi pneumatycznej, marka SAF, z hamulcem tarczowym ok. 430 x 45 mm, rozstaw felgi centrowany, ET 120
* ABS
* Całkowity skok zawieszenia pneumatycznego ok. 180 mm, w tym podnoszenie ok. 110 mm, opuszczanie ok. 70 mm
* Sterowanie zawieszeniem pneumatycznym ręcznym regulatorem ze stop-funkcją
Układ kierowniczy:
* ostatnia oś skrętna przymusowo
Układ hamulcowy: marka Wabco
* Dwururowy pneumatyczny układ hamulcowy zgodnie z EC z systemem EBS i RSS, automatyczna regulacja w zależności od obciążenia
* Siłowniki sprężynowe jako hamulec postojowy
* Stałe głowice sprzęgające zabezpieczone przed zamianą miejscami, zamontowane do belki czołowej, bez przewodu łączącego z pojazdem silnikowym
Ogumienie:
* 4 szt. 385/65 R22.5 164K, na feldze 11.75 x 22,5 ET 120 – marka według naszego wyboru
Błotniki:
* Zgodnie z EC, 1/4 błotnika PVC przed i za agregatem osiowym
Uchwyt na koło zapasowe:
* 1 szt. podwójny kosz z materiałem mocującym na koło zapasowe ET 120
Zabezpieczenie ładunku:
* 8 par składanych uchwytów mocujących, rozmieszczonych równomiernie (siła uciągu ok. 8,0 t)
* 7 par składanych uchwytów mocujących, rozmieszczonych równomiernie (siła uciągu ok. 2,5 t)
* w ramie zewnętrznej otwór pod pasy mocujące co ok. 500 mm
Kieszenie na kłonice:
* 8 par kieszeni na kłonice w ramie zewnętrznej, rozmieszczone równomiernie
* 4 rzędy kieszeni na kłonice w poprzek powierzchni ładunkowej
Kłonice wsuwane:
* 20 szt. kłonic z ocynkowanych rur ok. 80/50 mm, długość całkowita ok. 1.000 mm
* Magazyn na 20 szt. kłonic po wewnętrznej stronie ściany czołowej
Ściana czołowa:
* Przykręcane narożniki wypełnione aluminiowym profilem zamkniętym, od wewnątrz okładzina z płyty antypoślizgowej ok. 9 mm (wysokość ok. 1.250 mm)
Podłoga:
* Ok. 28 mm podłoga z twardego drewna Z, wpuszczona w ramę zewnętrzną
Instalacja oświetleniowa:
* Zgodnie z EC, 24 V z lampami wielokomorowymi
* LED obrysowe boczne
* LED pozycyjne białe z przodu
* LED obrysowe z tyłu
* Oświetlenie tablicy rejestracyjnej
* 1x15-biegunowe i 2x7-biegunowe gniazda na belce czołowej
Wyposażenie:
* Tablica ostrzegawcza wg ECE 70
* Reflektor roboczy na belce lampowej (załączany na wstecznym)
* Uchwyt na lampę ostrzegawczą z tyłu, wraz z lampą ostrzegawczą
* 2 x skrzynki narzędziowe z PVC
Lakierowanie:
* Podwozie i ściana czołowa piaskowanie i wysokiej jakości jednobarwna powłoka końcowa
* Jednokolorowe lakierowanie w wybranym odcieniu RAL
Oznakowanie konturów:
* Zgodnie z EC, boczne i tylne żółte (z logo ESGE)
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2003
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 201 8... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd