Naczepa z ruchomą podłogąSTAS
bioSTAR ca 100 cbm 14,9 m Innenlänge
Naczepa z ruchomą podłogą
STAS
bioSTAR ca 100 cbm 14,9 m Innenlänge
Stała cena bez VATu
59 900 €
Rok produkcji
2023
Stan
Używane
Lokalizacja
Heilbronn 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
59 900 €
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Alexander-Baumann-Str. 70, 74078 Heilbronn, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 36 000 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 27 500 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Objętość przestrzeni ładunkowej:
- 100 m³
- Pierwsza rejestracja:
- 06/2023
- Następna inspekcja (TÜV):
- 06/2025
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A203-26005
- Numer referencyjny:
- 1800529
- Ostatnio aktualizowane:
- 18.10.2025
Opis
bioSTAR ok. 100 m³, 14,9 m długości wewnętrznej
Srebrnoszary
BIOSTAR – OŚ SKRĘTNA – V14900 – PIONOWA ŚCIANA CZOŁOWA – PIONOWE DRZWI TYLNE
Długość wewnętrzna zabudowy: +/- 14900 mm
Szerokość wewnętrzna zabudowy: 2475 mm
Objętość zabudowy: ok. 90 m³
DMC: 36 t
Rozstaw osi: 1310 mm
Masa własna: 8500 kg
Wysokość siodła: 1150 mm
OPIS TECHNICZNY
1. RAMA
WYSOKOŚĆ SIODŁA – dokładna wysokość siodła: 1150 mm.
OSIE Tridem:
Producent: SAF – CUSTOM DESIGN (CD)
Nośność: 3 x 9 t
Zawieszenie: oryginalne pneumatyczne SAF
Hamulce: duże tarcze
Głębokość osadzenia: ET 120
Wskaźnik zużycia okładzin (BVA) – zamontowany
Pierwsza oś – automatyczna oś podnoszona sterowana systemem EBS-E.
Trzecia oś – oś skrętna tylnonaprowadzana.
FUNKCJA PODNOSZENIA OSI: bez podnoszenia, z asystentem ruszania.
ASYSTENT RUSZANIA – aktywowany przyciskiem w ciężarówce (wyposażenie pojazdu nie wchodzi w zakres).
ZAWIESZENIE PNEUMATYCZNE – układ podnoszenia i opuszczania, aluminiowy zbiornik powietrza.
BLOKADA OSI SKRĘTNEJ – blokowana przez światła cofania lub przyciskiem w ciężarówce (wyposażenie nie w zestawie).
OPONY 6 x 385/65 R 22.5 dla transportu regionalnego (producent do wyboru), aluminiowe felgi ALCOA MAT. ET 120.
UKŁAD HAMULCOWY – EBS
Układ EBS-E WABCO 2S/2M – MODULATOR PREMIUM
Dwulitrowy obwód hamulcowy zgodny z normami CE
Hamulec postojowy sprężynowy na dwóch osiach. System SMARTBOARD. R.S.S. (Roll Stability System)
OŚWIETLENIE – ASPÖCK 24 V
2 x gniazdo 7-pin + 1 x gniazdo 15-pin ISO. Zestaw Aspöck. Po bokach naczepy pomarańczowe lampy LED. Bez tylnej skrzynki rozdzielczej – NORDIC.
OŚWIETLENIE TYLNE NA BELCE ANTYPOŚLIZGOWEJ – montowane w stałej belce aluminiowej, z klapką ochronną. 2 x pięciokomorowa lampa – EUROPOINT III, wersja LED.
HYDRAULIKA – połączenie przy ścianie czołowej. Dodatkowe gniazdo pod zabudową przed podporami.
WYPOSAŻENIE DODATKOWE
WYSUWANA DRABINA TYLNA – zintegrowana z tyłu pojazdu, po prawej stronie.
PNEUMATYCZNY CENTRALNY ZAMEK.
SKRZYNKA NARZĘDZIOWA – PVC z zamkiem (800 x 460 x 430 mm).
UCHWYT NA KOŁO ZAPASOWE – aluminiowy, pojedynczy.
2. SKRZYNIA
ŚCIANA CZOŁOWA – wykonana z mocnych profili aluminiowych.
USZCZELNIENIE WEWNĘTRZNE POMIĘDZY PODŁOGĄ A ŚCIANĄ CZOŁOWĄ – stałe uszczelnienie aluminiowo-PVC.
ŚCIANY BOCZNE – gładkie, wewnątrz i na zewnątrz, profile dwuścienne szer. 600 mm, grubość 30 mm – 3 mm wewnątrz, 2 mm zewnątrz (wersja zbożowa). Ściany wewnętrzne spawane w całości.
BLACHY OCHRONNE – blacha aluminiowa, prostokątna, wewnątrz z tyłu 2000 (dł.) x 1500 (wys.) x 4 mm.
PODŁOGA PRZESUWNA CARGO FLOOR CF 500 SL-C – sterowanie elektryczne.
21 listew podłogowych. Zespół napędowy: 3 podwójnie działające siłowniki hydrauliczne o skoku roboczym 200 mm. Płyta zamykająca z tyłu ze stali nierdzewnej.
STEROWANIE PODŁOGĄ – sterowanie elektryczne z pilotem (Cargo Floor). Załadunek – Stop – Wyładunek za pomocą przełącznika. Awaryjna obsługa manualna – unikatowe czerwone pokrętło Cargo.
RAMA DO PODŁOGI PRZESUWNEJ – do rozstawu osi 7850 mm, 21 desek podłogowych.
DESKI PODŁOGOWE – 21 desek aluminiowych, 8 mm ryflowane, ze spawanymi aluminiowymi końcówkami.
Isdpfx Aoxplxzjc Dobc
DRZWI TYLNE – 2 skrzydła portalowe
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Srebrnoszary
BIOSTAR – OŚ SKRĘTNA – V14900 – PIONOWA ŚCIANA CZOŁOWA – PIONOWE DRZWI TYLNE
Długość wewnętrzna zabudowy: +/- 14900 mm
Szerokość wewnętrzna zabudowy: 2475 mm
Objętość zabudowy: ok. 90 m³
DMC: 36 t
Rozstaw osi: 1310 mm
Masa własna: 8500 kg
Wysokość siodła: 1150 mm
OPIS TECHNICZNY
1. RAMA
WYSOKOŚĆ SIODŁA – dokładna wysokość siodła: 1150 mm.
OSIE Tridem:
Producent: SAF – CUSTOM DESIGN (CD)
Nośność: 3 x 9 t
Zawieszenie: oryginalne pneumatyczne SAF
Hamulce: duże tarcze
Głębokość osadzenia: ET 120
Wskaźnik zużycia okładzin (BVA) – zamontowany
Pierwsza oś – automatyczna oś podnoszona sterowana systemem EBS-E.
Trzecia oś – oś skrętna tylnonaprowadzana.
FUNKCJA PODNOSZENIA OSI: bez podnoszenia, z asystentem ruszania.
ASYSTENT RUSZANIA – aktywowany przyciskiem w ciężarówce (wyposażenie pojazdu nie wchodzi w zakres).
ZAWIESZENIE PNEUMATYCZNE – układ podnoszenia i opuszczania, aluminiowy zbiornik powietrza.
BLOKADA OSI SKRĘTNEJ – blokowana przez światła cofania lub przyciskiem w ciężarówce (wyposażenie nie w zestawie).
OPONY 6 x 385/65 R 22.5 dla transportu regionalnego (producent do wyboru), aluminiowe felgi ALCOA MAT. ET 120.
UKŁAD HAMULCOWY – EBS
Układ EBS-E WABCO 2S/2M – MODULATOR PREMIUM
Dwulitrowy obwód hamulcowy zgodny z normami CE
Hamulec postojowy sprężynowy na dwóch osiach. System SMARTBOARD. R.S.S. (Roll Stability System)
OŚWIETLENIE – ASPÖCK 24 V
2 x gniazdo 7-pin + 1 x gniazdo 15-pin ISO. Zestaw Aspöck. Po bokach naczepy pomarańczowe lampy LED. Bez tylnej skrzynki rozdzielczej – NORDIC.
OŚWIETLENIE TYLNE NA BELCE ANTYPOŚLIZGOWEJ – montowane w stałej belce aluminiowej, z klapką ochronną. 2 x pięciokomorowa lampa – EUROPOINT III, wersja LED.
HYDRAULIKA – połączenie przy ścianie czołowej. Dodatkowe gniazdo pod zabudową przed podporami.
WYPOSAŻENIE DODATKOWE
WYSUWANA DRABINA TYLNA – zintegrowana z tyłu pojazdu, po prawej stronie.
PNEUMATYCZNY CENTRALNY ZAMEK.
SKRZYNKA NARZĘDZIOWA – PVC z zamkiem (800 x 460 x 430 mm).
UCHWYT NA KOŁO ZAPASOWE – aluminiowy, pojedynczy.
2. SKRZYNIA
ŚCIANA CZOŁOWA – wykonana z mocnych profili aluminiowych.
USZCZELNIENIE WEWNĘTRZNE POMIĘDZY PODŁOGĄ A ŚCIANĄ CZOŁOWĄ – stałe uszczelnienie aluminiowo-PVC.
ŚCIANY BOCZNE – gładkie, wewnątrz i na zewnątrz, profile dwuścienne szer. 600 mm, grubość 30 mm – 3 mm wewnątrz, 2 mm zewnątrz (wersja zbożowa). Ściany wewnętrzne spawane w całości.
BLACHY OCHRONNE – blacha aluminiowa, prostokątna, wewnątrz z tyłu 2000 (dł.) x 1500 (wys.) x 4 mm.
PODŁOGA PRZESUWNA CARGO FLOOR CF 500 SL-C – sterowanie elektryczne.
21 listew podłogowych. Zespół napędowy: 3 podwójnie działające siłowniki hydrauliczne o skoku roboczym 200 mm. Płyta zamykająca z tyłu ze stali nierdzewnej.
STEROWANIE PODŁOGĄ – sterowanie elektryczne z pilotem (Cargo Floor). Załadunek – Stop – Wyładunek za pomocą przełącznika. Awaryjna obsługa manualna – unikatowe czerwone pokrętło Cargo.
RAMA DO PODŁOGI PRZESUWNEJ – do rozstawu osi 7850 mm, 21 desek podłogowych.
DESKI PODŁOGOWE – 21 desek aluminiowych, 8 mm ryflowane, ze spawanymi aluminiowymi końcówkami.
Isdpfx Aoxplxzjc Dobc
DRZWI TYLNE – 2 skrzydła portalowe
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2008
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 7131 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd