Naczepa z ruchomą podłogąSTAS
13.50 "WF 87 Farmstar"
Naczepa z ruchomą podłogą
STAS
13.50 "WF 87 Farmstar"
Stan
Nowe
Lokalizacja
Korschenbroich-Glehn 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Dieselstr. 9, 41352 Korschenbroich-Glehn, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 13 500 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 480 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 500 mm
- Objętość przestrzeni ładunkowej:
- 87 m³
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A532-7751
- Ostatnio aktualizowane:
- 25.06.2025
Opis
Podwozie wykonane w samonośnej konstrukcji aluminiowej z odpowiednimi wzmocnieniami w dolnym pasie w celu zapewnienia wyjątkowej stabilności i wytrzymałości. Rama zespołu agregatu z aluminium, wysokość ramy 140 mm (maks. 39 ton), osie i zawieszenie: hamulce tarczowe 22,5”, zestawy osi Jost 3 x 9 ton z pneumatycznym zawieszeniem DC, funkcja podnoszenia i opuszczania osi, Wabco Smartboard, elektroniczny wskaźnik zużycia okładzin hamulcowych (BVA) do wyświetlania w ciągniku siodłowym (bez wyposażenia ciągnika), pierwsza i trzecia oś oddzielnie podnoszona z funkcją wspomagania ruszania (bez wyposażenia ciągnika), trzecia oś dodatkowo z systemem Optiturn, zawieszenie pneumatyczne ECAS.
Ogumienie i koła: 6 kół z oponami o rozmiarze 385/65 R 22,5 wg wyboru producenta na aluminiowych obręczach Alcoa, 11,75x22,5 ET 120 (ze stalowymi felgami ok. 120 kg).
Nogi podporowe: Aluminiowe podpory szybkozłączne, prod. Alu-Leg, 2 x 10 ton siły podparcia, do zawieszenia pneumatycznego używamy stóp obrotowych.
Układ hamulcowy: Zgodnie z normą E.E.G., dwuliniowy układ hamulcowy, instalacja EBS E firmy Wabco z systemem RSS (Roll Stability Support), hamulec postojowy sprężynowy działający na dwie osie z obsługą z tyłu pojazdu, aluminiowy zbiornik powietrza, modulator premium.
Instalacja elektryczna: Zgodnie z wymaganiami STVZO, z dwoma pięciokomorowymi lampami typu Aspöck Europoint III zintegrowanymi w aluminiowym tyle pojazdu, instalacja 24V z jedną 15-bolcową oraz dwiema 7-bolcowymi gniazdami, boczne światła obrysowe w wersji LED, dwa reflektory robocze z tyłu, dwa LED-owe reflektory robocze bocznie na wysokości nóg podporowych, jeden LED-owy reflektor roboczy wewnętrzny z przodu po lewej, obsługiwany z zewnątrz.
Dwsdpfxjgcw Rij Ab Usc
Nadwozie/mulda „wewnątrz całkowicie spawana”: Obciążenie ściany przedniej 17 250 dN, ściany tylne i boczne 10 250/13 400 dN, aluminiowa mulda, ściany boczne z profili aluminiowych 30 mm (2-3 mm) o szerokości 600 mm, całkowicie spawane z dolnym i górnym pasem, profile ścienne spawane po stronie wewnętrznej, podłoga jako system ruchomego dna na aluminiowych poprzeczkach 140 mm, maksymalne obciążenie podłogi przez wózek widłowy ok. 7 t/m2, poprzeczki montowane w odstępach ok. 350 mm, aluminiowa ściana czołowa z profilem 600 mm/2-3 mm, prosty kształt, specjalne aluminiowe profile narożne w formie skośnej, gładka tylna ściana w prostym kształcie z dwoma aluminiowymi drzwiami skrzydłowymi 50/30 mm z czterema ryglami w spawanej ramie z teflonowymi i INOX-owymi łożyskami, przesuwna ściana z aluminiowym wzmocnionym górnym pasem i „plandeką Kevlar” do całkowitego opróżniania, boczne uszczelnienie szczotkowe i dodatkowa plandeka Kevlar boczna, zintegrowany lejek zsypowy z uchylną pokrywą w podłodze z obsługą z zewnątrz z tyłu po lewej, okienko inspekcyjne z tyłu po lewej, po jednym suwaku pobierczym w każdych drzwiach tylnych (2 szt.), drzwi serwisowe po lewej stronie ściany czołowej.
Układ hydrauliczny „Cargo Floor” system 24 listew, wersja gładka! System ruchomej podłogi z profilami aluminiowymi napędzanymi hydraulicznie na aluminiowych profilach o przekroju kwadratowym, z ok. 880 ślizgami PE-HD, grubość podłogi ok. 8 mm, hydraulika z ok. 200 mm skoku roboczego, przytwierdzone do ściany przedniej, oddzielna możliwość podłączenia linii hydraulicznej pod pojazdem z terminalami, rozmiar przewodów NW 21, terminale o jeszcze nie określonej wielkości i konstrukcji, ciśnienie robocze 190–240 bar, aluminiowe końcówki w podłodze zespawane, sterowanie z tyłu po l
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Ogumienie i koła: 6 kół z oponami o rozmiarze 385/65 R 22,5 wg wyboru producenta na aluminiowych obręczach Alcoa, 11,75x22,5 ET 120 (ze stalowymi felgami ok. 120 kg).
Nogi podporowe: Aluminiowe podpory szybkozłączne, prod. Alu-Leg, 2 x 10 ton siły podparcia, do zawieszenia pneumatycznego używamy stóp obrotowych.
Układ hamulcowy: Zgodnie z normą E.E.G., dwuliniowy układ hamulcowy, instalacja EBS E firmy Wabco z systemem RSS (Roll Stability Support), hamulec postojowy sprężynowy działający na dwie osie z obsługą z tyłu pojazdu, aluminiowy zbiornik powietrza, modulator premium.
Instalacja elektryczna: Zgodnie z wymaganiami STVZO, z dwoma pięciokomorowymi lampami typu Aspöck Europoint III zintegrowanymi w aluminiowym tyle pojazdu, instalacja 24V z jedną 15-bolcową oraz dwiema 7-bolcowymi gniazdami, boczne światła obrysowe w wersji LED, dwa reflektory robocze z tyłu, dwa LED-owe reflektory robocze bocznie na wysokości nóg podporowych, jeden LED-owy reflektor roboczy wewnętrzny z przodu po lewej, obsługiwany z zewnątrz.
Dwsdpfxjgcw Rij Ab Usc
Nadwozie/mulda „wewnątrz całkowicie spawana”: Obciążenie ściany przedniej 17 250 dN, ściany tylne i boczne 10 250/13 400 dN, aluminiowa mulda, ściany boczne z profili aluminiowych 30 mm (2-3 mm) o szerokości 600 mm, całkowicie spawane z dolnym i górnym pasem, profile ścienne spawane po stronie wewnętrznej, podłoga jako system ruchomego dna na aluminiowych poprzeczkach 140 mm, maksymalne obciążenie podłogi przez wózek widłowy ok. 7 t/m2, poprzeczki montowane w odstępach ok. 350 mm, aluminiowa ściana czołowa z profilem 600 mm/2-3 mm, prosty kształt, specjalne aluminiowe profile narożne w formie skośnej, gładka tylna ściana w prostym kształcie z dwoma aluminiowymi drzwiami skrzydłowymi 50/30 mm z czterema ryglami w spawanej ramie z teflonowymi i INOX-owymi łożyskami, przesuwna ściana z aluminiowym wzmocnionym górnym pasem i „plandeką Kevlar” do całkowitego opróżniania, boczne uszczelnienie szczotkowe i dodatkowa plandeka Kevlar boczna, zintegrowany lejek zsypowy z uchylną pokrywą w podłodze z obsługą z zewnątrz z tyłu po lewej, okienko inspekcyjne z tyłu po lewej, po jednym suwaku pobierczym w każdych drzwiach tylnych (2 szt.), drzwi serwisowe po lewej stronie ściany czołowej.
Układ hydrauliczny „Cargo Floor” system 24 listew, wersja gładka! System ruchomej podłogi z profilami aluminiowymi napędzanymi hydraulicznie na aluminiowych profilach o przekroju kwadratowym, z ok. 880 ślizgami PE-HD, grubość podłogi ok. 8 mm, hydraulika z ok. 200 mm skoku roboczego, przytwierdzone do ściany przedniej, oddzielna możliwość podłączenia linii hydraulicznej pod pojazdem z terminalami, rozmiar przewodów NW 21, terminale o jeszcze nie określonej wielkości i konstrukcji, ciśnienie robocze 190–240 bar, aluminiowe końcówki w podłodze zespawane, sterowanie z tyłu po l
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2002
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 2182 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd