Naczepa z ruchomą podłogąSTAS
10.50 "WF 60 FarmStar" 60m³
Naczepa z ruchomą podłogą
STAS
10.50 "WF 60 FarmStar" 60m³
Stan
Nowe
Lokalizacja
Korschenbroich-Glehn 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Dieselstr. 9, 41352 Korschenbroich-Glehn, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 10 636 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 480 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 300 mm
- Objętość przestrzeni ładunkowej:
- 60 m³
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A420-2754
- Ostatnio aktualizowane:
- 06.08.2025
Opis
Podwozie wykonane w samonośnej konstrukcji aluminiowej z odpowiednimi wzmocnieniami pasa dolnego dla szczególnie wysokiej stabilności i wytrzymałości, rama zespołu z ALUMINIUM, wysokość ramy 140 mm! (maks. 39t)
Osie i zawieszenie "hamulce tarczowe 22,5''". Zestawy osi Jost 3 x 9 ton z pneumatycznym zawieszeniem DC, podnoszenie i opuszczanie, Wabco Smartboard, elektroniczny wskaźnik zużycia klocków hamulcowych (BVA) z wyświetlaniem w ciągniku siodłowym (bez wyposażenia ciągnika), 1. i 3. oś osobno podnoszone z asystentem ruszania (bez wyposażenia ciągnika), 3. oś dodatkowo z Optiturn, ECAS pneumatyczne zawieszenie, monitorowanie ciśnienia w oponach Wabco Trailerpulse z czujnikami mocowanymi do felg ZF
Opony i koła 6 kół z oponami w rozmiarze 385/65 R 22.5 wg wyboru producenta, felgi aluminiowe Alcoa DuraBright-11, 75x22.5 ET 120, sworzeń królewski wkręcany w płytę o grubości 10 mm
Nogi podporowe Aluminiowe podpory teleskopowe, 2 x 10 t nacisku podporowego, dla zawieszenia pneumatycznego stosujemy stopy obrotowe
Układ hamulcowy zgodny z normami EWG, dwuprzewodowy system hamulcowy, instalacja EBS firmy Wabco z systemem RSS (Roll-Stability-Support), hamulec sprężynowy działający na dwie osie z obsługą z tyłu, aluminiowy zbiornik powietrza, modulator premium
Instalacja elektryczna zgodnie z wytycznymi STVZO z 2 pięciokomorowymi lampami LED typu Aspöck Europoint LED zintegrowanymi w aluminiowym tylnym panelu, instalacja 24V z 1x 5-pin oraz 2x 7-pinowym gniazdem, z bocznymi lampami obrysowymi w technologii LED, 2 osobne robocze reflektory LED z tyłu, 2 robocze reflektory LED przy 1. nodze podporowej, 1 wewnętrzny przedni lewy reflektor LED sterowany z zewnątrz
Dwedpfxefakkco Ab Ujc
Zabudowa/misa "zabudowa wewnętrzna całkowicie spawana", wytrzymałość ściany przedniej 17.250 dkn, ściany tylne i boczne 10.250/13.400 dkn, aluminiowa misa, ściany boczne z aluminiowych profili o grubości 30 mm (2-3 mm), szerokość 600 mm, całkowicie spawane z dolnym i górnym pasem, wewnątrz profile całkowicie spawane, podłoga jako system ruchomej podłogi na poprzecznych aluminiowych belkach o wysokości 140 mm, wytrzymałość podłogi ok. 7 t/m2, poprzeczki zamontowane w odstępach ok. 350 mm, aluminiowa ściana przednia z profilem 600 mm, grubość 2-3 mm, prosta konstrukcja, specjalne aluminiowe profile narożne w wersji skośnej, gładka ściana tylna z 2 aluminiowymi drzwiami skrzydłowymi o grubości 50/30 mm z 4 prętami blokującymi w zespawanej aluminiowej ramie tylnej osadzone w łożyskach teflonowych i nierdzewnych, przesuwana aluminiowa ściana wzmocniona górnym pasem z plandeką z kevlarem do całkowitego opróżniania, boczne szczotkowe uszczelnienie i dodatkowa boczna plandeka kevlarowa, zintegrowany lej spustowy z uchylną pokrywą na końcu podłogi obsługiwany z zewnątrz z lewej strony z tyłu, okno kontrolne z tyłu po lewej, po jednym próbniku w każdych drzwiach tylnych (razem 2), drzwi serwisowe z przodu po lewej
Instalacja hydrauliczna "Cargo Floor" system ruchomej podłogi z profilami aluminiowymi poruszającymi się hydraulicznie na aluminiowych profilach kwadratowych na ok. 670 ślizgach PE-HD, grubość podłogi ok. 6 mm, hydraulika o skoku roboczym ok. 200 mm, stałe przyłącza na ścianie przedniej, osobna możliwość podłączenia hydrauliki pod pojazdem ze stałymi przyłączami, średnica przewodu NW 21, stałe przyłącza o rozmiarze i typie do ustalenia, ciśnienie robocze 190-240 bar, aluminiowe końcówki wtopione w podłogę, elektryczne sterowanie z tyłu po lewej z pilotem w zamykanej, wodoszczelnej
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Osie i zawieszenie "hamulce tarczowe 22,5''". Zestawy osi Jost 3 x 9 ton z pneumatycznym zawieszeniem DC, podnoszenie i opuszczanie, Wabco Smartboard, elektroniczny wskaźnik zużycia klocków hamulcowych (BVA) z wyświetlaniem w ciągniku siodłowym (bez wyposażenia ciągnika), 1. i 3. oś osobno podnoszone z asystentem ruszania (bez wyposażenia ciągnika), 3. oś dodatkowo z Optiturn, ECAS pneumatyczne zawieszenie, monitorowanie ciśnienia w oponach Wabco Trailerpulse z czujnikami mocowanymi do felg ZF
Opony i koła 6 kół z oponami w rozmiarze 385/65 R 22.5 wg wyboru producenta, felgi aluminiowe Alcoa DuraBright-11, 75x22.5 ET 120, sworzeń królewski wkręcany w płytę o grubości 10 mm
Nogi podporowe Aluminiowe podpory teleskopowe, 2 x 10 t nacisku podporowego, dla zawieszenia pneumatycznego stosujemy stopy obrotowe
Układ hamulcowy zgodny z normami EWG, dwuprzewodowy system hamulcowy, instalacja EBS firmy Wabco z systemem RSS (Roll-Stability-Support), hamulec sprężynowy działający na dwie osie z obsługą z tyłu, aluminiowy zbiornik powietrza, modulator premium
Instalacja elektryczna zgodnie z wytycznymi STVZO z 2 pięciokomorowymi lampami LED typu Aspöck Europoint LED zintegrowanymi w aluminiowym tylnym panelu, instalacja 24V z 1x 5-pin oraz 2x 7-pinowym gniazdem, z bocznymi lampami obrysowymi w technologii LED, 2 osobne robocze reflektory LED z tyłu, 2 robocze reflektory LED przy 1. nodze podporowej, 1 wewnętrzny przedni lewy reflektor LED sterowany z zewnątrz
Dwedpfxefakkco Ab Ujc
Zabudowa/misa "zabudowa wewnętrzna całkowicie spawana", wytrzymałość ściany przedniej 17.250 dkn, ściany tylne i boczne 10.250/13.400 dkn, aluminiowa misa, ściany boczne z aluminiowych profili o grubości 30 mm (2-3 mm), szerokość 600 mm, całkowicie spawane z dolnym i górnym pasem, wewnątrz profile całkowicie spawane, podłoga jako system ruchomej podłogi na poprzecznych aluminiowych belkach o wysokości 140 mm, wytrzymałość podłogi ok. 7 t/m2, poprzeczki zamontowane w odstępach ok. 350 mm, aluminiowa ściana przednia z profilem 600 mm, grubość 2-3 mm, prosta konstrukcja, specjalne aluminiowe profile narożne w wersji skośnej, gładka ściana tylna z 2 aluminiowymi drzwiami skrzydłowymi o grubości 50/30 mm z 4 prętami blokującymi w zespawanej aluminiowej ramie tylnej osadzone w łożyskach teflonowych i nierdzewnych, przesuwana aluminiowa ściana wzmocniona górnym pasem z plandeką z kevlarem do całkowitego opróżniania, boczne szczotkowe uszczelnienie i dodatkowa boczna plandeka kevlarowa, zintegrowany lej spustowy z uchylną pokrywą na końcu podłogi obsługiwany z zewnątrz z lewej strony z tyłu, okno kontrolne z tyłu po lewej, po jednym próbniku w każdych drzwiach tylnych (razem 2), drzwi serwisowe z przodu po lewej
Instalacja hydrauliczna "Cargo Floor" system ruchomej podłogi z profilami aluminiowymi poruszającymi się hydraulicznie na aluminiowych profilach kwadratowych na ok. 670 ślizgach PE-HD, grubość podłogi ok. 6 mm, hydraulika o skoku roboczym ok. 200 mm, stałe przyłącza na ścianie przedniej, osobna możliwość podłączenia hydrauliki pod pojazdem ze stałymi przyłączami, średnica przewodu NW 21, stałe przyłącza o rozmiarze i typie do ustalenia, ciśnienie robocze 190-240 bar, aluminiowe końcówki wtopione w podłogę, elektryczne sterowanie z tyłu po lewej z pilotem w zamykanej, wodoszczelnej
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2002
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 2182 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd