WywrotkaMAN
TGS 41.480 8x4Euro6 GSR Schmitz 18m3 ne
Wywrotka
MAN
TGS 41.480 8x4Euro6 GSR Schmitz 18m3 ne
Stała cena bez VATu
143 500 €
Rok produkcji
2024
Stan
Nowe
Lokalizacja
Köln-Rodenkirchen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
143 500 €
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Emil-Hoffmann-Str. 30, 50996 Köln-Rodenkirchen, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Przebieg:
- 500 km
- Moc:
- 353 kW (479,95 KM)
- Typ przekładni:
- automatyczny
- Rodzaj paliwa:
- diesel
- Kolor:
- biały
- Masa całkowita:
- 41 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Hamulce:
- retarder
- Objętość przestrzeni ładunkowej:
- 18 m³
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 5 650 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 360 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 1 460 mm
- Wyposażenie:
- ABS, elektroniczny program stabilizacji (ESP), klimatyzacja, system nawigacji
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A168-35866
- Numer referencyjny:
- 22539
- Ostatnio aktualizowane:
- 06.08.2025
Opis
MAN TGS 41.480 8x4 EURO6e GSR Retarder z wywrotką tylnią Schmitz Halfpipe 18,6m3 i elektryczną plandeką Cramaro
Pierwsza rejestracja: bez rejestracji
Rok produkcji: 2025
Przebieg: 500 km
Kolor: MAN Reinweiss RAL 9010
Dane techniczne:
* Moc: 353 kW (480 KM)
* Opony przednie: 315/80R22.5 (S+G)
* Opony tylne: 315/80R22.5 (S+G)
* Dopuszczalna masa całkowita: 41 000 kg
* Przebieg: 500 km
* Norma emisji: Euro 6E
* Skrzynia biegów: automatyczna
* Stan: pojazd nowy
Wyposażenie podwozia:
* Tłumik spalin montowany pionowo na ramie za kabiną (prawa strona)
* Zbiornik paliwa 400L + AdBlue 35L
* EBS + ABS
* Hamulce tarczowe oś przednia, bębnowe oś tylna
* Skrzynia MAN TipMatic 12.28 OD z retarderem 35
* Oś przednia: 9 200kg, uciąg na resorach 9 500kg
* Oś tylna: HPD13-82, 13 000kg, oś napędowa, uciąg na resorach 13 000kg
* Dach podnoszony
* Daszek przeciwsłoneczny
* Stopień serwisowy z uchwytami na dachu kabiny po stronie kierowcy
* Ochrona reflektorów przed kamieniami (kratka, oczka duże)
* Światła do jazdy dziennej LED
* Przygotowanie instalacji pod lampy ostrzegawcze na dachu
* Pakiet premium fotela kierowcy: pneumatyczny, podgrzewany
Gusdpfx Acjub Hk Io Doh
* Multifunkcyjna kierownica
* Tachograf cyfrowy z komunikacją zdalną CONTI
* Przygotowanie pod radiotelefon z anteną CB na dachu kabiny
* Klimatyzacja automatyczna (Climatronic)
* Skrzynka na środku, z tyłu
* GSR General Safety Regulation (pakiet obowiązkowy 2024 do rejestracji na terenie UE)
* ESP + ASR
* Tempomat
* Asystent nagłego hamowania EBA Plus i asystent skrętu
* Ostrzeżenie o dekoncentracji kierowcy MAN AttentionGuard (nie wyłączane)
* Rozpoznawanie znaków drogowych
* Kamera cofania
* MAN Media System Advanced Navigation 7” + system audio
* Integracja smartfona
* Zaczep holowniczy w tylnym poprzecznym wsporniku, RINGFEDER typ 6451
* Przyłącza dwuliniowe do hamulców naczepy na końcu ramy, centralnie, standardowa instalacja
* Gniazdo przyłącza naczepy 24V, 7-pin + ABS
Zabudowa/wyposażenie:
* Wywrotka tylna Schmitz Cargobull Halfpipe MKI 5.5 stalowa, 18,6 m3
* Pojemność: 18,6 m3
* Elektryczna plandeka przesuwna, producent Cramaro
* Podłoga skrzyni kiprującej: stal SCB 450, grubość 8 mm
* Ściany boczne: stal SCB 450, grubość 5 mm
* Klapa tylna nakładająca się
* Składany zderzak tylny, przygotowany pod układ rozściełacza
* Zamknięcie hakowe i uszczelka gumowa tylnej klapy
* Składana drabina wejściowa na przedniej ścianie
* Błotniki aluminiowe
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Pierwsza rejestracja: bez rejestracji
Rok produkcji: 2025
Przebieg: 500 km
Kolor: MAN Reinweiss RAL 9010
Dane techniczne:
* Moc: 353 kW (480 KM)
* Opony przednie: 315/80R22.5 (S+G)
* Opony tylne: 315/80R22.5 (S+G)
* Dopuszczalna masa całkowita: 41 000 kg
* Przebieg: 500 km
* Norma emisji: Euro 6E
* Skrzynia biegów: automatyczna
* Stan: pojazd nowy
Wyposażenie podwozia:
* Tłumik spalin montowany pionowo na ramie za kabiną (prawa strona)
* Zbiornik paliwa 400L + AdBlue 35L
* EBS + ABS
* Hamulce tarczowe oś przednia, bębnowe oś tylna
* Skrzynia MAN TipMatic 12.28 OD z retarderem 35
* Oś przednia: 9 200kg, uciąg na resorach 9 500kg
* Oś tylna: HPD13-82, 13 000kg, oś napędowa, uciąg na resorach 13 000kg
* Dach podnoszony
* Daszek przeciwsłoneczny
* Stopień serwisowy z uchwytami na dachu kabiny po stronie kierowcy
* Ochrona reflektorów przed kamieniami (kratka, oczka duże)
* Światła do jazdy dziennej LED
* Przygotowanie instalacji pod lampy ostrzegawcze na dachu
* Pakiet premium fotela kierowcy: pneumatyczny, podgrzewany
Gusdpfx Acjub Hk Io Doh
* Multifunkcyjna kierownica
* Tachograf cyfrowy z komunikacją zdalną CONTI
* Przygotowanie pod radiotelefon z anteną CB na dachu kabiny
* Klimatyzacja automatyczna (Climatronic)
* Skrzynka na środku, z tyłu
* GSR General Safety Regulation (pakiet obowiązkowy 2024 do rejestracji na terenie UE)
* ESP + ASR
* Tempomat
* Asystent nagłego hamowania EBA Plus i asystent skrętu
* Ostrzeżenie o dekoncentracji kierowcy MAN AttentionGuard (nie wyłączane)
* Rozpoznawanie znaków drogowych
* Kamera cofania
* MAN Media System Advanced Navigation 7” + system audio
* Integracja smartfona
* Zaczep holowniczy w tylnym poprzecznym wsporniku, RINGFEDER typ 6451
* Przyłącza dwuliniowe do hamulców naczepy na końcu ramy, centralnie, standardowa instalacja
* Gniazdo przyłącza naczepy 24V, 7-pin + ABS
Zabudowa/wyposażenie:
* Wywrotka tylna Schmitz Cargobull Halfpipe MKI 5.5 stalowa, 18,6 m3
* Pojemność: 18,6 m3
* Elektryczna plandeka przesuwna, producent Cramaro
* Podłoga skrzyni kiprującej: stal SCB 450, grubość 8 mm
* Ściany boczne: stal SCB 450, grubość 5 mm
* Klapa tylna nakładająca się
* Składany zderzak tylny, przygotowany pod układ rozściełacza
* Zamknięcie hakowe i uszczelka gumowa tylnej klapy
* Składana drabina wejściowa na przedniej ścianie
* Błotniki aluminiowe
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2009
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 2236 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd