Naczepa skrzyniowaKRONE
SZ - Mega Koffer mit Rampenhalterung
Naczepa skrzyniowa
KRONE
SZ - Mega Koffer mit Rampenhalterung
Stała cena bez VATu
8 900 €
Stan
Używane
Lokalizacja
Petershagen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
8 900 €
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Auf der Tappenau 15, 32469 Petershagen, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Maksymalna waga ładunku:
- 23 300 kg
- Masa całkowita:
- 30 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Pierwsza rejestracja:
- 12/2010
- Następna inspekcja (TÜV):
- 10/2026
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 13 620 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 550 mm
- Całkowita szerokość:
- 2 550 mm
- Całkowita wysokość:
- 4 000 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A207-44062
- Numer referencyjny:
- 11959
- Ostatnio aktualizowane:
- 12.12.2025
Opis
KRONE Naczepa furgonowa SZK 18 eLB4-LI
Dane pojazdu
- Typ pojazdu: Naczepa furgonowa SZK 18 eLB4-LI.
- Dopuszczenie: Wersja z homologacją niemiecką (D).
- Dopuszczalna masa całkowita: 30 000 kg.
- Dopuszczalne obciążenie siodła: 12 000 kg.
- Dopuszczalne obciążenie osi: 18 000 kg.
- Wysokość siodła (niezaładowany): ok. 975 mm.
Podwozie i układ jezdny
- Rama: spawana rama stalowa z podłużnicami typu dwuteowego oraz środkowym, z ramą zewnętrzną, poprzecznicami i wspornikami.
- Wysokość zabudowy z przodu: ok. 100 mm wraz z podłogą i płytą siodłową.
- King pin: sworzeń królewski 2".
- Tylna belka zabezpieczająca: zgodnie z dyrektywą UE.
- Boczne zabezpieczenia: zgodnie z dyrektywą UE.
- Drabinka przesuwna: przesuwna drabinka z tyłu.
- Wsporniki postojowe: dwa mechaniczne, po 12 t, półokrągłe ze stopą.
- Obsługa wsporników: obsługa jednostronna, prawa strona.
Osie, układ hamulcowy i ogumienie
- Osie: dwie osie BPW 19,5" o nośności 9 000 kg każda.
- Zawieszenie pneumatyczne: z całkowitym skokiem 260 mm.
- Hamulce: hamulce tarczowe, średnica tarczy 370 mm.
- EBS: system WABCO EBS z RSS (Roll Stability Support), wersja 2S/2M.
- Hamulec postojowy: sprężynowy hamulec postojowy.
- Kliny pod koła: dwa kliny.
- Ogumienie: 4 x 435/50 R 19.5 Goodyear.
- Obręcze: wyważane centralnie.
- Koło zapasowe: brak koła zapasowego.
- Wyciągarka do koła zapasowego: przed agregatem, centralnie.
- Błotniki: plastikowe osłony kół.
Fsdpfsx Hb N Tjx Aacspr
Instalacja elektryczna i oświetlenie
- Instalacja elektryczna: 24 V.
- Gniazdo ciągnika: 7-stykowe DIN ISO 1185 z przodu.
- Dodatkowe gniazdo: dodatkowe 7-stykowe DIN ISO 3731 z przodu.
- Oświetlenie: zgodnie z normami UE.
- Światła obrysowe: dwie LED na giętkim ramieniu.
- Światła obrysowe boczne: LED.
- Tylne światła: lampy wielofunkcyjne.
- Tylne światło przeciwmgielne: jedno.
- Światła cofania: dwa.
Nadwozie furgonowe
- Typ nadwozia: zamknięte, izolowane AB 13620 STLI.
- Długość wewnętrzna: ok. 13 620 mm.
- Szerokość wewnętrzna: ok. 2 470 mm.
- Wysokość wewnętrzna: ok. 2 915 mm.
- Całkowita wysokość pojazdu (niezaładowany): ok. 4 035 mm (przekracza dopuszczalną wysokość 4 000 mm).
- Ściany boczne: konstrukcja sandwich, panele 30 mm, zewnętrzne lakierowane, wewnętrzne powlekane PVC.
- Listwa odbojowa: aluminiowa, odporna na ścieranie, wysokość 300 mm.
- Ściana przednia: stalowa.
- Wzmocnienie ściany przedniej: wewnętrzne ze sklejki filmowanej.
- Dach: izolowany, sandwich 30 mm z rdzeniem PU i stalową powłoką.
- Ściana tylna: drzwi kontenerowe stalowe z wymienną uszczelką.
- Szerokość przejazdowa tyłu: ok. 2 460 mm.
- Zamknięcie drzwi: podwójny zamek obrotowy na drzwiach kontenerowych.
Wnętrze, podłoga i zabezpieczenie ładunku
- Podłoga: płyta 30 mm, wodoodporna, według DIN 283.
- Krawędzie podłogi: uszczelnione na całym obwodzie.
- Obciążenie osi wózka widłowego: do 7 000 kg.
- Listwy mocujące: trzy rzędy wpuszczanych szyn mocujących na stronę.
- Wysokość 1. rzędu szyny: środek ok. 700 mm nad podłogą.
- Wysokość 2. rzędu szyny: środek ok. 1 400 mm nad podłogą.
- Wysokość 3. rzędu szyny: środek ok. 2 100 mm nad podłogą.
- Zabezpieczenie ładunku: certyfikat EN 12642 Code XL.
- Oświetlenie wewnętrzne: cztery LED na suficie, montowane z przesunięciem bocznym.
Lakier
- Kolor ramy: RAL 9005 głęboka czerń.
- Nadwozie: RAL 9005 głęboka czerń.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dane pojazdu
- Typ pojazdu: Naczepa furgonowa SZK 18 eLB4-LI.
- Dopuszczenie: Wersja z homologacją niemiecką (D).
- Dopuszczalna masa całkowita: 30 000 kg.
- Dopuszczalne obciążenie siodła: 12 000 kg.
- Dopuszczalne obciążenie osi: 18 000 kg.
- Wysokość siodła (niezaładowany): ok. 975 mm.
Podwozie i układ jezdny
- Rama: spawana rama stalowa z podłużnicami typu dwuteowego oraz środkowym, z ramą zewnętrzną, poprzecznicami i wspornikami.
- Wysokość zabudowy z przodu: ok. 100 mm wraz z podłogą i płytą siodłową.
- King pin: sworzeń królewski 2".
- Tylna belka zabezpieczająca: zgodnie z dyrektywą UE.
- Boczne zabezpieczenia: zgodnie z dyrektywą UE.
- Drabinka przesuwna: przesuwna drabinka z tyłu.
- Wsporniki postojowe: dwa mechaniczne, po 12 t, półokrągłe ze stopą.
- Obsługa wsporników: obsługa jednostronna, prawa strona.
Osie, układ hamulcowy i ogumienie
- Osie: dwie osie BPW 19,5" o nośności 9 000 kg każda.
- Zawieszenie pneumatyczne: z całkowitym skokiem 260 mm.
- Hamulce: hamulce tarczowe, średnica tarczy 370 mm.
- EBS: system WABCO EBS z RSS (Roll Stability Support), wersja 2S/2M.
- Hamulec postojowy: sprężynowy hamulec postojowy.
- Kliny pod koła: dwa kliny.
- Ogumienie: 4 x 435/50 R 19.5 Goodyear.
- Obręcze: wyważane centralnie.
- Koło zapasowe: brak koła zapasowego.
- Wyciągarka do koła zapasowego: przed agregatem, centralnie.
- Błotniki: plastikowe osłony kół.
Fsdpfsx Hb N Tjx Aacspr
Instalacja elektryczna i oświetlenie
- Instalacja elektryczna: 24 V.
- Gniazdo ciągnika: 7-stykowe DIN ISO 1185 z przodu.
- Dodatkowe gniazdo: dodatkowe 7-stykowe DIN ISO 3731 z przodu.
- Oświetlenie: zgodnie z normami UE.
- Światła obrysowe: dwie LED na giętkim ramieniu.
- Światła obrysowe boczne: LED.
- Tylne światła: lampy wielofunkcyjne.
- Tylne światło przeciwmgielne: jedno.
- Światła cofania: dwa.
Nadwozie furgonowe
- Typ nadwozia: zamknięte, izolowane AB 13620 STLI.
- Długość wewnętrzna: ok. 13 620 mm.
- Szerokość wewnętrzna: ok. 2 470 mm.
- Wysokość wewnętrzna: ok. 2 915 mm.
- Całkowita wysokość pojazdu (niezaładowany): ok. 4 035 mm (przekracza dopuszczalną wysokość 4 000 mm).
- Ściany boczne: konstrukcja sandwich, panele 30 mm, zewnętrzne lakierowane, wewnętrzne powlekane PVC.
- Listwa odbojowa: aluminiowa, odporna na ścieranie, wysokość 300 mm.
- Ściana przednia: stalowa.
- Wzmocnienie ściany przedniej: wewnętrzne ze sklejki filmowanej.
- Dach: izolowany, sandwich 30 mm z rdzeniem PU i stalową powłoką.
- Ściana tylna: drzwi kontenerowe stalowe z wymienną uszczelką.
- Szerokość przejazdowa tyłu: ok. 2 460 mm.
- Zamknięcie drzwi: podwójny zamek obrotowy na drzwiach kontenerowych.
Wnętrze, podłoga i zabezpieczenie ładunku
- Podłoga: płyta 30 mm, wodoodporna, według DIN 283.
- Krawędzie podłogi: uszczelnione na całym obwodzie.
- Obciążenie osi wózka widłowego: do 7 000 kg.
- Listwy mocujące: trzy rzędy wpuszczanych szyn mocujących na stronę.
- Wysokość 1. rzędu szyny: środek ok. 700 mm nad podłogą.
- Wysokość 2. rzędu szyny: środek ok. 1 400 mm nad podłogą.
- Wysokość 3. rzędu szyny: środek ok. 2 100 mm nad podłogą.
- Zabezpieczenie ładunku: certyfikat EN 12642 Code XL.
- Oświetlenie wewnętrzne: cztery LED na suficie, montowane z przesunięciem bocznym.
Lakier
- Kolor ramy: RAL 9005 głęboka czerń.
- Nadwozie: RAL 9005 głęboka czerń.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 5704 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd




































