Naczepa wywrotkaKEMPF
SKM 36/3 AK 3-Achs Alu Sattelkipper 50m³
Naczepa wywrotka
KEMPF
SKM 36/3 AK 3-Achs Alu Sattelkipper 50m³
Stała cena bez VATu
58 900 €
Rok produkcji
2025
Stan
Nowe
Lokalizacja
Petershagen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
58 900 €
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Auf der Tappenau 15, 32469 Petershagen, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 36 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 9 000 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 430 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 300 mm
- Objętość przestrzeni ładunkowej:
- 50 m³
- Całkowita szerokość:
- 2 550 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A203-08025
- Ostatnio aktualizowane:
- 16.10.2025
Opis
KEMPF SKM 36/3 AK – 3-osiowa aluminiowa naczepa wywrotka 50 m³ – Nowy pojazd
Termin dostawy: ok. styczeń 2026
Dane pojazdu
Producent: Fahrzeugbau KEMPF GmbH
* Typ: SKM 36/3 AK
* Konstrukcja: 3-osiowa naczepa wywrotka z aluminiową skrzynią
* Kraj docelowy: Niemcy
* Dopuszczalna masa całkowita: 36 000 kg
* Obciążenie osi: 3 × 8 000 kg
* Obciążenie siodła: ok. 12 000 kg
* Nominalna wysokość siodła załadowanego: ok. 1 200 mm (technicznie możliwe 1 200–1 260 mm)
* Długość przestrzeni ładunkowej: ok. 9 000 mm
* Szerokość przestrzeni ładunkowej: ok. 2 430 mm
Hfsdpfxexn Eb Ho Ac Djn
* Wysokość muldy: ok. 2 300 mm
* Pojemność muldy: ok. 50,3 m³
* Wysokość całkowita: ok. 3 710 mm do krawędzi ładunkowej (załadowana)
Lakierowanie / Design
* Rama: głęboka czerń RAL 9005
* Elementy dodatkowe: ocynkowane ogniowo i malowane proszkowo na czarno
* Osie i piasty kół: czarne (powłoka KTL)
* Mulda: biały aluminium RAL 9006
* Plandeka: srebrna nr 911 (Mehler)
* Oznakowanie konturowe boczne (białe) i tylne (czerwone) zgodnie z dyrektywami UE
Podwozie i zawieszenie
* Rama: wysokiej jakości konstrukcja spawana ze stali drobnoziarnistej, stożkowa (ok. 80 mm)
* Osie: SAF INTRADISC plus Integral – wykonanie terenowe, hamulce tarczowe Ø 430 mm
* Oś podnoszona: pierwsza oś w pełni automatyczna, podnoszona, z wymuszonym opuszczaniem przy pustym przejeździe
* Zawieszenie pneumatyczne: agregaty z małymi miechami (300 mm), dzwony z tworzywa
* Zbiornik powietrza: wykonanie aluminiowe
* Podpory: 2 aluminiowe podpory spadowe, max 24 t (2 × 12 t)
* Błotniki: półskorupy PVC ze sztywnym absorberem rozprysków
* Skrzynki narzędziowe: 2 sztuki PVC, czarne, każda ok. 660 × 500 × 460 mm
* Boczne zabezpieczenie przed najechaniem: po prawej
* Drabina: demontowalna, aluminiowa, ok. 4000 mm długości
* Drabina wejściowa: wysuwana z tyłu (niezgodna z UVV)
Ochrona przed najazdem i tył pojazdu
* Składana stalowa belka ochrony przeciwzderzeniowej wg. ECE R58.03
* Z pomocą sprężynowej oraz zintegrowanym uchem holowniczym
* Pełna kurtyna przeciwbłotna KEMPF z dużą tablicą odblaskową (200 × 1.130 mm)
Oświetlenie i elektryka
* W całości LED zgodnie z normą ADR
* Oświetlenie obrysowe, pozycyjne, cofania i przeciwmgielne w LED
* 2 reflektory robocze LED (lewy/prawy)
* Oświetlenie przestrzeni ładunkowej z wyłącznikiem i kontrolką
* Złącze elektryczne 15-pinowe
* Okrągłe lampy z chromowanymi pierścieniami
* Bez kamery cofania
Ogumienie
* Obręcze: Alcoa Ultra ONE aluminiowe, Dura-Bright EVO, ET 120
* Opony: 385/65 R 22.5, marka według wyboru Kempf
Układ hamulcowy i bezpieczeństwo
* Elektroniczny układ hamulcowy (EBS) Wabco z RSS (Roll-Stability-Support)
* ABS 4-kanałowy (4S/2M)
* Hamulec postojowy z siłownikiem sprężynowym
* Wskaźnik obciążenia osi przez EBS-Canbus (możliwość wyświetlania w kabinie)
* Moduł informacji o przyczepie SmartBoard (Wabco)
* System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS/RDKS) wg. ECE R141
Hydraulika
* Hydrauliczny przedni siłownik wywrotu (Hyva), ciśnienie robocze 190 bar, hydraulika jednostronna
* Tłok hartowany chromem
* Przyłącze hydrauliczne: szybkozłącze Edbro 1'', gwintowane
Nadwozie / mulda
* Aluminiowa tylnozsypowa mulda z profili zamkniętych
* Ściana czołowa ukośna 20°, ok. 5 mm grubości, ze stabilnymi wspornikami dla siłownika czołowego
* Podłoga ok. 7 mm, aluminium odprężane
* Burty z aluminiowych profili zamkniętych, ścianka wewnętrzna 2,5 mm, spawana ciągle
* Tylna ściana prosta, uchylna, dwuskrzydłowa (2/3 lewa, 1/3 prawa), automatyczny pneumatyczny zamek
* Sterowanie tyl
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Termin dostawy: ok. styczeń 2026
Dane pojazdu
Producent: Fahrzeugbau KEMPF GmbH
* Typ: SKM 36/3 AK
* Konstrukcja: 3-osiowa naczepa wywrotka z aluminiową skrzynią
* Kraj docelowy: Niemcy
* Dopuszczalna masa całkowita: 36 000 kg
* Obciążenie osi: 3 × 8 000 kg
* Obciążenie siodła: ok. 12 000 kg
* Nominalna wysokość siodła załadowanego: ok. 1 200 mm (technicznie możliwe 1 200–1 260 mm)
* Długość przestrzeni ładunkowej: ok. 9 000 mm
* Szerokość przestrzeni ładunkowej: ok. 2 430 mm
Hfsdpfxexn Eb Ho Ac Djn
* Wysokość muldy: ok. 2 300 mm
* Pojemność muldy: ok. 50,3 m³
* Wysokość całkowita: ok. 3 710 mm do krawędzi ładunkowej (załadowana)
Lakierowanie / Design
* Rama: głęboka czerń RAL 9005
* Elementy dodatkowe: ocynkowane ogniowo i malowane proszkowo na czarno
* Osie i piasty kół: czarne (powłoka KTL)
* Mulda: biały aluminium RAL 9006
* Plandeka: srebrna nr 911 (Mehler)
* Oznakowanie konturowe boczne (białe) i tylne (czerwone) zgodnie z dyrektywami UE
Podwozie i zawieszenie
* Rama: wysokiej jakości konstrukcja spawana ze stali drobnoziarnistej, stożkowa (ok. 80 mm)
* Osie: SAF INTRADISC plus Integral – wykonanie terenowe, hamulce tarczowe Ø 430 mm
* Oś podnoszona: pierwsza oś w pełni automatyczna, podnoszona, z wymuszonym opuszczaniem przy pustym przejeździe
* Zawieszenie pneumatyczne: agregaty z małymi miechami (300 mm), dzwony z tworzywa
* Zbiornik powietrza: wykonanie aluminiowe
* Podpory: 2 aluminiowe podpory spadowe, max 24 t (2 × 12 t)
* Błotniki: półskorupy PVC ze sztywnym absorberem rozprysków
* Skrzynki narzędziowe: 2 sztuki PVC, czarne, każda ok. 660 × 500 × 460 mm
* Boczne zabezpieczenie przed najechaniem: po prawej
* Drabina: demontowalna, aluminiowa, ok. 4000 mm długości
* Drabina wejściowa: wysuwana z tyłu (niezgodna z UVV)
Ochrona przed najazdem i tył pojazdu
* Składana stalowa belka ochrony przeciwzderzeniowej wg. ECE R58.03
* Z pomocą sprężynowej oraz zintegrowanym uchem holowniczym
* Pełna kurtyna przeciwbłotna KEMPF z dużą tablicą odblaskową (200 × 1.130 mm)
Oświetlenie i elektryka
* W całości LED zgodnie z normą ADR
* Oświetlenie obrysowe, pozycyjne, cofania i przeciwmgielne w LED
* 2 reflektory robocze LED (lewy/prawy)
* Oświetlenie przestrzeni ładunkowej z wyłącznikiem i kontrolką
* Złącze elektryczne 15-pinowe
* Okrągłe lampy z chromowanymi pierścieniami
* Bez kamery cofania
Ogumienie
* Obręcze: Alcoa Ultra ONE aluminiowe, Dura-Bright EVO, ET 120
* Opony: 385/65 R 22.5, marka według wyboru Kempf
Układ hamulcowy i bezpieczeństwo
* Elektroniczny układ hamulcowy (EBS) Wabco z RSS (Roll-Stability-Support)
* ABS 4-kanałowy (4S/2M)
* Hamulec postojowy z siłownikiem sprężynowym
* Wskaźnik obciążenia osi przez EBS-Canbus (możliwość wyświetlania w kabinie)
* Moduł informacji o przyczepie SmartBoard (Wabco)
* System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS/RDKS) wg. ECE R141
Hydraulika
* Hydrauliczny przedni siłownik wywrotu (Hyva), ciśnienie robocze 190 bar, hydraulika jednostronna
* Tłok hartowany chromem
* Przyłącze hydrauliczne: szybkozłącze Edbro 1'', gwintowane
Nadwozie / mulda
* Aluminiowa tylnozsypowa mulda z profili zamkniętych
* Ściana czołowa ukośna 20°, ok. 5 mm grubości, ze stabilnymi wspornikami dla siłownika czołowego
* Podłoga ok. 7 mm, aluminium odprężane
* Burty z aluminiowych profili zamkniętych, ścianka wewnętrzna 2,5 mm, spawana ciągle
* Tylna ściana prosta, uchylna, dwuskrzydłowa (2/3 lewa, 1/3 prawa), automatyczny pneumatyczny zamek
* Sterowanie tyl
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2005
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 5704 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd