Standardowy ciągnik siodłowyIVECO
STRALIS S-WAY AS440S50T/P Intarder
Standardowy ciągnik siodłowy
IVECO
STRALIS S-WAY AS440S50T/P Intarder
Stała cena bez VATu
86 900 €
Rok produkcji
2025
Stan
Nowe
Lokalizacja
Gomaringen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
86 900 €
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Raiffeisenstr. 3, 72810 Gomaringen, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Moc:
- 427 kW (580,56 KM)
- Rodzaj paliwa:
- diesel
- Masa całkowita:
- 18 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Hamulce:
- retarder
- Kolor:
- biały
- Typ przekładni:
- automatyczny
- Wyposażenie:
- ABS, elektroniczny program stabilizacji (ESP), klimatyzacja, ogrzewanie postojowe, system nawigacji
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A206-89260
- Numer referencyjny:
- Fz-Nr.NEU 500 597
- Ostatnio aktualizowane:
- 06.12.2025
Opis
IVECO S-WAY AS440S50T/P, pierwsza rejestracja 06/2025
Podstawowe dane Konfiguracja osi: 4x2, napęd na tylne koła
- Kierownica: po lewej stronie
- Silnik: Cursor 13 – 500 KM – Euro VI
- Skrzynia biegów: 12-biegowa, zautomatyzowana HiTronix
- Dopuszczalna masa całkowita: 18–20 t
- Rozstaw osi: 3.800 mm
- Kabina: AS MY High Roof
- Zabudowa: ON Set-Up (standardowy ciągnik siodłowy)
Wyposażenie standardowe
Układ napędowy:
- Tabliczka znamionowa silnika
- Felgi stalowe
- Norma emisji spalin Euro VI e
- Ogranicznik obrotów silnika do 90 km/h
- Brak drugiego przystawki odbioru mocy (W/O 2ND PTO)
Kabina zewnętrzna:
- Elektrycznie podnoszony, przezroczysty dach (wysoka kabina)
- Szyba czołowa bez powłoki
- Lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane i podgrzewane
- Zderzak z tworzywa sztucznego
- Lakier nadwozia jasnoszary
- Izolacja kabiny standardowa
Kabina wewnętrzna:
- Zestaw wskaźników cyfrowy 10 cali
- Cyfrowy tachograf 4.1
- Homologacja całopojazdowa COC
Podwozie:
- Oś przednia: 8.000 kg
Chedpfxjx Dpnpe Abajf
- Oś tylna: 11.500 kg (technicznie do 13.000 kg)
- Hamulce tarczowe przód i tył
- Pneumatyczne zawieszenie osi tylnej
- Smart generator 2.880 W
- 2 akumulatory
- Stabilizator przedniej osi
- Pneumatyczne zawieszenie kabiny
- Przygotowanie pod kamerę cofania
- Wyłącznik akumulatora
- Gniazdo przyczepy 24V, 15-pin
- Przełożenie tylnego mostu 2,31
Oszczędność paliwa i łączność:
- Tryb ECO – Normal
- Standardowy tryb skrzyni biegów
- Przygotowanie do systemu opłat drogowych (OBU) w tym antena i okablowanie
- Connectivity Box 4G wraz z kontraktem serwisowym TCO
- TPMS System kontroli ciśnienia w oponach
- Interfejs FMS wersja 4.0
- Ogranicznik prędkości ECO-Roll
Bezpieczeństwo:
- System ostrzegania przed zmęczeniem kierowcy
- Elektroniczny program stabilizacji (ESP)
- Asystent hamowania awaryjnego (AEBS)
- System monitorowania martwego pola (BSIS)
- Asystent pasa ruchu (ISA)
- Przygotowanie do blokady alkoholowej
Wyposażenie dodatkowe
Układ napędowy:
- Przygotowanie pod przystawkę odbioru mocy (PTO) – w tym przełącznik na desce rozdzielczej i okablowanie podwozia
Kabina zewnętrzna:
- Elektryczny mechanizm przechyłu kabiny
Kabina wewnętrzna:
- Komfortowe łóżko (miękka twardość)
- Wzmocniony materac
- Pneumatyczny fotel pasażera
- Popielniczka
- Elektryczna blokada rozruchu
- Klucz do podwozia 3. generacji
Podwozie:
- Zbiornik powietrza z aluminium (liczba w zależności od wersji zawieszenia i zasilania naczepy)
- Akumulator AGM 210 Ah High Performance
- Przełącznik na desce rozdzielczej do osi podnoszonej naczepy
- Sprężarka powietrza 2-cylindrowa 630 ccm
Główne cechy:
- Siodło marki SAF Holland
- Zbiornik paliwa 1190 l (710 l prawy / 480 l lewy), aluminiowy
- Wysokość siodła: 150 mm + płyta montażowa 50 mm
- Zbiornik AdBlue 135 l
- Zintegrowany podest ramy FM
- Zintegrowany podest ciągnika siodłowego (2×)
- 145 l pozostałego podestu
Oszczędność paliwa i łączność:
- Możliwość przekroczenia ogranicznika w trybie ECO-Switch
- Spojlery dachowe i boczne w kolorze kabiny
- Przygotowanie elektryczne pod kuchenkę mikrofalową 24V
- Przygotowanie elektryczne sterowania przystawkami odbioru mocy
- Brak automatycznego wyłączania biegu jałowego silnika
Bezpieczeństwo:
- Retarder/Intarder do skrzyni ZF lub skrzyni automatycznej Allison
- Przygotowanie pod dodatkowe reflektory na dachu kabiny
- Kierunkowskazy ostrzegawcze podczas cofania
- Podest za kabiną (catwalk)
Kolor:
- Biały IC 194
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Podstawowe dane Konfiguracja osi: 4x2, napęd na tylne koła
- Kierownica: po lewej stronie
- Silnik: Cursor 13 – 500 KM – Euro VI
- Skrzynia biegów: 12-biegowa, zautomatyzowana HiTronix
- Dopuszczalna masa całkowita: 18–20 t
- Rozstaw osi: 3.800 mm
- Kabina: AS MY High Roof
- Zabudowa: ON Set-Up (standardowy ciągnik siodłowy)
Wyposażenie standardowe
Układ napędowy:
- Tabliczka znamionowa silnika
- Felgi stalowe
- Norma emisji spalin Euro VI e
- Ogranicznik obrotów silnika do 90 km/h
- Brak drugiego przystawki odbioru mocy (W/O 2ND PTO)
Kabina zewnętrzna:
- Elektrycznie podnoszony, przezroczysty dach (wysoka kabina)
- Szyba czołowa bez powłoki
- Lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane i podgrzewane
- Zderzak z tworzywa sztucznego
- Lakier nadwozia jasnoszary
- Izolacja kabiny standardowa
Kabina wewnętrzna:
- Zestaw wskaźników cyfrowy 10 cali
- Cyfrowy tachograf 4.1
- Homologacja całopojazdowa COC
Podwozie:
- Oś przednia: 8.000 kg
Chedpfxjx Dpnpe Abajf
- Oś tylna: 11.500 kg (technicznie do 13.000 kg)
- Hamulce tarczowe przód i tył
- Pneumatyczne zawieszenie osi tylnej
- Smart generator 2.880 W
- 2 akumulatory
- Stabilizator przedniej osi
- Pneumatyczne zawieszenie kabiny
- Przygotowanie pod kamerę cofania
- Wyłącznik akumulatora
- Gniazdo przyczepy 24V, 15-pin
- Przełożenie tylnego mostu 2,31
Oszczędność paliwa i łączność:
- Tryb ECO – Normal
- Standardowy tryb skrzyni biegów
- Przygotowanie do systemu opłat drogowych (OBU) w tym antena i okablowanie
- Connectivity Box 4G wraz z kontraktem serwisowym TCO
- TPMS System kontroli ciśnienia w oponach
- Interfejs FMS wersja 4.0
- Ogranicznik prędkości ECO-Roll
Bezpieczeństwo:
- System ostrzegania przed zmęczeniem kierowcy
- Elektroniczny program stabilizacji (ESP)
- Asystent hamowania awaryjnego (AEBS)
- System monitorowania martwego pola (BSIS)
- Asystent pasa ruchu (ISA)
- Przygotowanie do blokady alkoholowej
Wyposażenie dodatkowe
Układ napędowy:
- Przygotowanie pod przystawkę odbioru mocy (PTO) – w tym przełącznik na desce rozdzielczej i okablowanie podwozia
Kabina zewnętrzna:
- Elektryczny mechanizm przechyłu kabiny
Kabina wewnętrzna:
- Komfortowe łóżko (miękka twardość)
- Wzmocniony materac
- Pneumatyczny fotel pasażera
- Popielniczka
- Elektryczna blokada rozruchu
- Klucz do podwozia 3. generacji
Podwozie:
- Zbiornik powietrza z aluminium (liczba w zależności od wersji zawieszenia i zasilania naczepy)
- Akumulator AGM 210 Ah High Performance
- Przełącznik na desce rozdzielczej do osi podnoszonej naczepy
- Sprężarka powietrza 2-cylindrowa 630 ccm
Główne cechy:
- Siodło marki SAF Holland
- Zbiornik paliwa 1190 l (710 l prawy / 480 l lewy), aluminiowy
- Wysokość siodła: 150 mm + płyta montażowa 50 mm
- Zbiornik AdBlue 135 l
- Zintegrowany podest ramy FM
- Zintegrowany podest ciągnika siodłowego (2×)
- 145 l pozostałego podestu
Oszczędność paliwa i łączność:
- Możliwość przekroczenia ogranicznika w trybie ECO-Switch
- Spojlery dachowe i boczne w kolorze kabiny
- Przygotowanie elektryczne pod kuchenkę mikrofalową 24V
- Przygotowanie elektryczne sterowania przystawkami odbioru mocy
- Brak automatycznego wyłączania biegu jałowego silnika
Bezpieczeństwo:
- Retarder/Intarder do skrzyni ZF lub skrzyni automatycznej Allison
- Przygotowanie pod dodatkowe reflektory na dachu kabiny
- Kierunkowskazy ostrzegawcze podczas cofania
- Podest za kabiną (catwalk)
Kolor:
- Biały IC 194
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2021
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 7072 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd


































































