Naczepa niskopodwoziowaFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX 810 Semi-Tieflader 2+6 PA-X
Naczepa niskopodwoziowa
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX 810 Semi-Tieflader 2+6 PA-X
Stan
Nowe
Lokalizacja
Essen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 126 000 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 98 290 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Całkowita szerokość:
- 2 750 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A203-08825
- Numer referencyjny:
- 37106
- Ostatnio aktualizowane:
- 16.10.2025
Opis
Cały nasz aktualny stan pojazdów, dostępnych od ręki lub w krótkim terminie, znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Wycinek ze specyfikacji wyposażenia. Pełna lista wyposażenia na życzenie.
Szyja łabędzia:
* Szyja łabędzia hydraulicznie podnoszona/opuszczana oraz demontowalna. Długość ok. 3.650 mm
* 2 pary zewnętrznych składanych pierścieni mocujących (LC 5.000 daN)
* 2 pary pierścieni mocujących na szyi łabędziej (LC 10.600 daN)
Hfjdexn E I Hspfx Ac Den
* 1 para pierścieni mocujących w środkowej części szyi (LC 10.600 daN)
* Do ciągników siodłowych: 6 x 4 lub 8 x 4
2-osiowe podwozie przednie:
* Sworzeń z uchem sprzęgającym z przodu i z tyłu. Długość: ok. 2.970 mm
* Szerokość podwozia: ok. 2.750 mm
* 1 para pierścieni mocujących (LC 10.000 daN) w ramie zewnętrznej
* 2 pary pierścieni mocujących (LC 10.000 daN) na belce centralnej
Powierzchnia załadunkowa:
* 6-osiowa teleskopowa powierzchnia załadunkowa ze sworzniem z uchem sprzęgającym z przodu i skośnym zakończeniem z tyłu około 500 mm x 8°, długość ok. 11.000 mm
* Technicznie wysuwana o ok. 7.700 mm
* Rozstaw osi: ok. 1.500 mm
* 7 par pierścieni mocujących wzdłuż belki centralnej (LC 10.000 daN)
Oś wahliwa – 2-osiowe podwozie przednie:
* Oś wahliwa, wszystkie osie kierowane przymusowo hydro-mechanicznie
* Zawór bezpieczeństwa na cylindrze wyrównującym oś z automatyczną funkcją RESET
* Cylinder hydrauliczny z zaworami odcinającymi i bolcem zabezpieczającym w pozycji podniesionej
* Dop. nacisk techniczny na oś: po 13.740 kg (30 km/h)
* Hydrauliczne wyrównanie osi
Oś wahliwa – 6-osiowa powierzchnia załadunkowa:
* Oś wahliwa, wszystkie osie kierowane przymusowo hydro-mechanicznie
* Zawór bezpieczeństwa na cylindrze wyrównującym oś z automatyczną funkcją RESET
* Cylinder hydrauliczny z zaworami odcinającymi i bolcem zabezpieczającym w pozycji podniesionej
* Dop. nacisk techniczny na oś: po 13.740 kg (30 km/h)
* Hydrauliczne wyrównanie osi
Ogumienie:
* 24 szt. marki według wyboru (M+S) 245/70 R17.5 indeks nośności 143/141L (146/146F)
Lakierowanie:
* Metalizacja całego podwozia ZINACOR 850 (85% cynk/15% aluminium) dla zapewnienia najlepszej ochrony antykorozyjnej
* Lakierowanie końcowe – 2 warstwy lakieru 2K, jednobarwnie w kolorze DB 7350 Novagrau wg systemu RAL 841GL
* Tył metalizowany i lakierowany na RAL 9010 (biały czysty)
Opcje w cenie:
* Hydrauliczne przyłącze do samochodu ciężarowego z regulatorem przepływu (20 l/min), w tym wysięgnik do zawieszania przewodów zasilających; zbiornik ciągnika siodłowego min. 80 l
* Z elementami sprzęgu MAX Trailer, w przeciwnym razie elementy sprzęgu dostarcza klient (ex works)
* Sworzeń królewski 3,5 cala
* Przednia ścianka stalowa, wysokość ok. 400 mm
* Wkładane aluminiowe burty boczne i tylna na szyi łabędziej, wysokość ok. 400 mm, wersja anodowana
* Gniazdo do obsługi układu automatycznego skrętu na szyi łabędziej za pomocą przewodowego pilota z kontrolą osi (bez instalacji w ciągniku siodłowym)
* Dźwignia obsługi na szyi łabędziej zabezpieczona składanym osłoną
* Oświetlenie obsługi na szyi łabędziej z wyłącznikiem
* BEKA-MAX centralne smarowanie szyi łabędziej smarem standardowym NLGI-2
* Przyłącza hydrauliczne od szyi łabędziej do zagłębionej ramy ze złączami śrubowymi
* BEKA-MAX centralne smarowanie dla podwozia 2-osiowego smarem standardowym NLGI-2
* Listwy kieszeni na słupki poprzeczne w podłodze ładunkowej przystosowane do słupków ok. 100 x 50 mm
* Powierzchnia podwozia pokryta natryskiwaną powłoką piaskową jako zabezpieczenie antypoślizgowe
* Hydra
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Wycinek ze specyfikacji wyposażenia. Pełna lista wyposażenia na życzenie.
Szyja łabędzia:
* Szyja łabędzia hydraulicznie podnoszona/opuszczana oraz demontowalna. Długość ok. 3.650 mm
* 2 pary zewnętrznych składanych pierścieni mocujących (LC 5.000 daN)
* 2 pary pierścieni mocujących na szyi łabędziej (LC 10.600 daN)
Hfjdexn E I Hspfx Ac Den
* 1 para pierścieni mocujących w środkowej części szyi (LC 10.600 daN)
* Do ciągników siodłowych: 6 x 4 lub 8 x 4
2-osiowe podwozie przednie:
* Sworzeń z uchem sprzęgającym z przodu i z tyłu. Długość: ok. 2.970 mm
* Szerokość podwozia: ok. 2.750 mm
* 1 para pierścieni mocujących (LC 10.000 daN) w ramie zewnętrznej
* 2 pary pierścieni mocujących (LC 10.000 daN) na belce centralnej
Powierzchnia załadunkowa:
* 6-osiowa teleskopowa powierzchnia załadunkowa ze sworzniem z uchem sprzęgającym z przodu i skośnym zakończeniem z tyłu około 500 mm x 8°, długość ok. 11.000 mm
* Technicznie wysuwana o ok. 7.700 mm
* Rozstaw osi: ok. 1.500 mm
* 7 par pierścieni mocujących wzdłuż belki centralnej (LC 10.000 daN)
Oś wahliwa – 2-osiowe podwozie przednie:
* Oś wahliwa, wszystkie osie kierowane przymusowo hydro-mechanicznie
* Zawór bezpieczeństwa na cylindrze wyrównującym oś z automatyczną funkcją RESET
* Cylinder hydrauliczny z zaworami odcinającymi i bolcem zabezpieczającym w pozycji podniesionej
* Dop. nacisk techniczny na oś: po 13.740 kg (30 km/h)
* Hydrauliczne wyrównanie osi
Oś wahliwa – 6-osiowa powierzchnia załadunkowa:
* Oś wahliwa, wszystkie osie kierowane przymusowo hydro-mechanicznie
* Zawór bezpieczeństwa na cylindrze wyrównującym oś z automatyczną funkcją RESET
* Cylinder hydrauliczny z zaworami odcinającymi i bolcem zabezpieczającym w pozycji podniesionej
* Dop. nacisk techniczny na oś: po 13.740 kg (30 km/h)
* Hydrauliczne wyrównanie osi
Ogumienie:
* 24 szt. marki według wyboru (M+S) 245/70 R17.5 indeks nośności 143/141L (146/146F)
Lakierowanie:
* Metalizacja całego podwozia ZINACOR 850 (85% cynk/15% aluminium) dla zapewnienia najlepszej ochrony antykorozyjnej
* Lakierowanie końcowe – 2 warstwy lakieru 2K, jednobarwnie w kolorze DB 7350 Novagrau wg systemu RAL 841GL
* Tył metalizowany i lakierowany na RAL 9010 (biały czysty)
Opcje w cenie:
* Hydrauliczne przyłącze do samochodu ciężarowego z regulatorem przepływu (20 l/min), w tym wysięgnik do zawieszania przewodów zasilających; zbiornik ciągnika siodłowego min. 80 l
* Z elementami sprzęgu MAX Trailer, w przeciwnym razie elementy sprzęgu dostarcza klient (ex works)
* Sworzeń królewski 3,5 cala
* Przednia ścianka stalowa, wysokość ok. 400 mm
* Wkładane aluminiowe burty boczne i tylna na szyi łabędziej, wysokość ok. 400 mm, wersja anodowana
* Gniazdo do obsługi układu automatycznego skrętu na szyi łabędziej za pomocą przewodowego pilota z kontrolą osi (bez instalacji w ciągniku siodłowym)
* Dźwignia obsługi na szyi łabędziej zabezpieczona składanym osłoną
* Oświetlenie obsługi na szyi łabędziej z wyłącznikiem
* BEKA-MAX centralne smarowanie szyi łabędziej smarem standardowym NLGI-2
* Przyłącza hydrauliczne od szyi łabędziej do zagłębionej ramy ze złączami śrubowymi
* BEKA-MAX centralne smarowanie dla podwozia 2-osiowego smarem standardowym NLGI-2
* Listwy kieszeni na słupki poprzeczne w podłodze ładunkowej przystosowane do słupków ok. 100 x 50 mm
* Powierzchnia podwozia pokryta natryskiwaną powłoką piaskową jako zabezpieczenie antypoślizgowe
* Hydra
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2003
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 201 8... ogłoszenia
Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
Ogłoszenia

841 km
Naczepa niskopodwoziowa
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX 810 Semi-Tieflader 2+6 PA-X
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX 810 Semi-Tieflader 2+6 PA-X
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd