Naczepa niskopodwoziowaES-GE
4-Achs-Satteltieflader mit Curtainsider-Aufbau
Naczepa niskopodwoziowa
ES-GE
4-Achs-Satteltieflader mit Curtainsider-Aufbau
Stan
Nowe
Lokalizacja
Essen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 50 960 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 41 120 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Całkowita szerokość:
- 2 550 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A190-23411
- Numer referencyjny:
- 33750
- Ostatnio aktualizowane:
- 29.08.2025
Opis
Całą naszą ofertę pojazdów dostępnych od ręki oraz z krótkim terminem dostawy znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Wycinek wyposażenia. Pełne wyposażenie na zapytanie.
Podwozie
* Konstrukcja spawana z wysokiej jakości profili stalowych z przelotowymi poprzecznicami, przeznaczona do dużych obciążeń powierzchniowych i punktowych
* Wykonanie z obniżonym zewnętrznym ramieniem przystosowane do ciężkich ładunków
* Szyna UNP z tyłu jako podpora dla najazdów
Urządzenie sprzęgające
* Sworzeń królewski 2-cale, wymienny od dołu
Ochrona przeciwzderzeniowa
* Zgodnie z normami UE, mocowana na stałe
Podpory siodłowe
* 2 x 12 ton aluminiowe podpory opadowe
* 2 sztuki podpór opadowych z tyłu
Osie
* 4 x 9 t osi Gigant (technicznie możliwe), z bębnowymi hamulcami ok. 300 x 200 mm, AGS, ABS
* Połączenie kół centryczne dla podwójnych opon
* Całkowity skok zawieszenia pneumatycznego ok. 200 mm, z tego podnoszenie ok. 140 mm i opuszczanie ok. 60 mm
* Sterowanie zawieszeniem pneumatycznym do podnoszenia i opuszczania za pomocą zaworu pneumatycznego z funkcją blokady
Oś podnoszona
* 1. oś podnoszona, sterowanie na ramie podwozia
Układ kierowniczy
* 3. i 4. osie samoskrętne
* Automatyczna blokada cofania przez światło cofania oraz w zależności od prędkości i z możliwością przełączania
Układ hamulcowy
* Dwuobwodowy układ hamulcowy marki Wabco zgodny z normami UE z EBS, automatyczna regulacja zależnie od obciążenia
* Hamulec sprężynowy jako postojowy działający na 2 osiach
* Stałe głowice sprzęgające zabezpieczone przed zamianą na przedniej belce, bez przewodu do ciągnika
Ogumienie
* 16-krotnie, 205/65R17,5, na feldze 6.00X17,5
Błotniki
* Zgodnie z normami UE, 1/4 błotniki z PVC przed i za kołami
Uchwyt na koło zapasowe
* 1 sztuka do ogumienia naczepy, bez koła zapasowego
Cjdpfewfvvxex Aggerh
Instalacja oświetleniowa
* Zgodnie z normami UE, 24 V
* Tylne lampy wielokomorowe
* Oświetlenie tablicy rejestracyjnej
* Oświetlenie boczne
* Przednie światła pozycyjne białe oraz tylne światła pozycyjne
* Gniazda 1x15- i 2x7-pinowe na przedniej ścianie
Zabezpieczenie ładunku – górna platforma
* 5 par składanych pierścieni mocujących w zewnętrznej ramie, równomiernie rozmieszczonych, siła uciągu ok. 8 t
Zabezpieczenie ładunku – dolna platforma
* 9 par składanych pierścieni mocujących w zewnętrznej ramie, równomiernie rozmieszczonych, siła uciągu ok. 8 t
* 1 para składanych pierścieni zagłębionych przed ścianką odgięcia, siła uciągu ok. 8 t
* 1 para składanych pierścieni zagłębionych przed tylną ramą, siła uciągu ok. 8 t
Środkowe słupki
* Po 3 szt. przesuwanych słupków na każdą stronę z 4 pozycjami każda
* Słupki środkowe przesuwane na całej długości z teleskopem
Kieszenie na listwy wkładane
* Na dole 1 łączona kieszeń ok. 450 mm wysokości, powyżej 4 (dolna platforma) lub 3 (górna platforma) pojedyncze kieszenie rozmieszczone równomiernie
Listwy wkładane
* 3 rzędy aluminiowych listew V (górna platforma)
* 4 rzędy aluminiowych listew V (dolna platforma)
Podłoga
* Podłoga z twardego drewna wpuszczona w ramę zewnętrzną, na równo
Ściana przednia
* Nieruchome narożne słupki z ok. 25 mm aluminiowych profili zamkniętych, na wysokość dachu
* Od środka wyłożona ok. 9 mm sklejką antypoślizgową (wysokość ok. 1.250 mm)
Ściana tylna
* Dwuskrzydłowe drzwi portalowe, konstrukcja typu sandwich z 4 wewnętrznymi ryglami obrotowymi
* 2 zaczepy do drzwi
* Belka portalowa odchylana
* Stalowy odbojnik pod zamkami obrotowymi
Poszerzenie portalu
* Portal tylny rozszerzany hydraulicznie po
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Wycinek wyposażenia. Pełne wyposażenie na zapytanie.
Podwozie
* Konstrukcja spawana z wysokiej jakości profili stalowych z przelotowymi poprzecznicami, przeznaczona do dużych obciążeń powierzchniowych i punktowych
* Wykonanie z obniżonym zewnętrznym ramieniem przystosowane do ciężkich ładunków
* Szyna UNP z tyłu jako podpora dla najazdów
Urządzenie sprzęgające
* Sworzeń królewski 2-cale, wymienny od dołu
Ochrona przeciwzderzeniowa
* Zgodnie z normami UE, mocowana na stałe
Podpory siodłowe
* 2 x 12 ton aluminiowe podpory opadowe
* 2 sztuki podpór opadowych z tyłu
Osie
* 4 x 9 t osi Gigant (technicznie możliwe), z bębnowymi hamulcami ok. 300 x 200 mm, AGS, ABS
* Połączenie kół centryczne dla podwójnych opon
* Całkowity skok zawieszenia pneumatycznego ok. 200 mm, z tego podnoszenie ok. 140 mm i opuszczanie ok. 60 mm
* Sterowanie zawieszeniem pneumatycznym do podnoszenia i opuszczania za pomocą zaworu pneumatycznego z funkcją blokady
Oś podnoszona
* 1. oś podnoszona, sterowanie na ramie podwozia
Układ kierowniczy
* 3. i 4. osie samoskrętne
* Automatyczna blokada cofania przez światło cofania oraz w zależności od prędkości i z możliwością przełączania
Układ hamulcowy
* Dwuobwodowy układ hamulcowy marki Wabco zgodny z normami UE z EBS, automatyczna regulacja zależnie od obciążenia
* Hamulec sprężynowy jako postojowy działający na 2 osiach
* Stałe głowice sprzęgające zabezpieczone przed zamianą na przedniej belce, bez przewodu do ciągnika
Ogumienie
* 16-krotnie, 205/65R17,5, na feldze 6.00X17,5
Błotniki
* Zgodnie z normami UE, 1/4 błotniki z PVC przed i za kołami
Uchwyt na koło zapasowe
* 1 sztuka do ogumienia naczepy, bez koła zapasowego
Cjdpfewfvvxex Aggerh
Instalacja oświetleniowa
* Zgodnie z normami UE, 24 V
* Tylne lampy wielokomorowe
* Oświetlenie tablicy rejestracyjnej
* Oświetlenie boczne
* Przednie światła pozycyjne białe oraz tylne światła pozycyjne
* Gniazda 1x15- i 2x7-pinowe na przedniej ścianie
Zabezpieczenie ładunku – górna platforma
* 5 par składanych pierścieni mocujących w zewnętrznej ramie, równomiernie rozmieszczonych, siła uciągu ok. 8 t
Zabezpieczenie ładunku – dolna platforma
* 9 par składanych pierścieni mocujących w zewnętrznej ramie, równomiernie rozmieszczonych, siła uciągu ok. 8 t
* 1 para składanych pierścieni zagłębionych przed ścianką odgięcia, siła uciągu ok. 8 t
* 1 para składanych pierścieni zagłębionych przed tylną ramą, siła uciągu ok. 8 t
Środkowe słupki
* Po 3 szt. przesuwanych słupków na każdą stronę z 4 pozycjami każda
* Słupki środkowe przesuwane na całej długości z teleskopem
Kieszenie na listwy wkładane
* Na dole 1 łączona kieszeń ok. 450 mm wysokości, powyżej 4 (dolna platforma) lub 3 (górna platforma) pojedyncze kieszenie rozmieszczone równomiernie
Listwy wkładane
* 3 rzędy aluminiowych listew V (górna platforma)
* 4 rzędy aluminiowych listew V (dolna platforma)
Podłoga
* Podłoga z twardego drewna wpuszczona w ramę zewnętrzną, na równo
Ściana przednia
* Nieruchome narożne słupki z ok. 25 mm aluminiowych profili zamkniętych, na wysokość dachu
* Od środka wyłożona ok. 9 mm sklejką antypoślizgową (wysokość ok. 1.250 mm)
Ściana tylna
* Dwuskrzydłowe drzwi portalowe, konstrukcja typu sandwich z 4 wewnętrznymi ryglami obrotowymi
* 2 zaczepy do drzwi
* Belka portalowa odchylana
* Stalowy odbojnik pod zamkami obrotowymi
Poszerzenie portalu
* Portal tylny rozszerzany hydraulicznie po
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2003
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 201 8... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd