Samochód do przewozu napojówDAF
        XB 310 FA 18t Getränkeaufbau    
 Samochód do przewozu napojów
DAF
        XB 310 FA 18t Getränkeaufbau    
                                                     Stała cena bez VATu                                            
                                            106 700 €                                    
                Rok produkcji            
                2024            
            Stan        
            Używane                    
            Lokalizacja        
                                                Heilbronn                                            

 Pokaż obrazy            
 Pokaż mapę            
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
                             Stała cena bez VATu                    
                            106 700 €                    
- Lokalizacja sprzedawcy:
 -     Alexander-Baumann-Str. 70, 74078 Heilbronn, Niemcy            

 
 Zadzwoń            
Dane techniczne
- Przebieg:
 - 8 000 km
 
- Moc:
 - 227 kW (308,63 KM)
 
- Pierwsza rejestracja:
 - 07/2025
 
- Masa całkowita:
 - 18 000 kg
 
- Rodzaj paliwa:
 - diesel
 
- Kolor:
 - biały
 
- Konfiguracja osi:
 - 2 osie
 
- Następna inspekcja (TÜV):
 - 07/2026
 
- Hamulce:
 - retarder
 
- Typ przekładni:
 - automatyczny
 
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
 - 2 480 mm
 
- Długość przestrzeni ładunkowej:
 - 6 600 mm
 
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
 - 2 100 mm
 
- Wyposażenie:
 - ABS, elektroniczny program stabilizacji (ESP), filtr sadzy, klimatyzacja
 
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
 - A184-59496
 
- Numer referencyjny:
 - 1105859
 
- Ostatnio aktualizowane:
 - 29.10.2025
 
Opis
        SPECYFIKACJA STANDARDOWA
* Kabina kierowcy do ruchu lokalnego
* Adaptacyjny tempomat z FCW i AEBS-3
* System ostrzegania przed zmianą pasa ruchu
* Oś przednia: 7,50 t, zawieszenie paraboliczne, 152N
* Opony Goodyear
* Norma emisji spalin Euro 6
* Jednostka EAS prawa, wydech skierowany do tyłu po prawej
* Zbiornik paliwa po lewej stronie
* Zbiornik AdBlue® 30 l, prawa strona podwozia
* PACCAR Connect
* Gwarancja Plus-zespół napędowy-3 lata-200.000 km
Opcje
* Wzmocnione mechaniczne zawieszenie kabiny
* Zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna zielona, przepuszczalna dla światła
* Światła przeciwmgielne i światła zakrętowe/skrętu
* Centralny zamek, 3 klucze, 2 piloty
* Pneumatyczna blokada kolumny kierownicy
* Fotel kierowcy: luksusowy podnoszony pneumatycznie
* Podłokietnik fotela kierowcy
* Fotel pasażera: podnoszony pneumatycznie
* Podłokietnik fotela pasażera
* Luksfer dachowy z manualną obsługą
* Oś przednia 1: 7.500 kg, indeks nośności 154
* Oś tylna: 13,00 t, zawieszenie pneumatyczne, SR1344
* Oś tylna 1: 12.600 kg, indeks nośności 148
* F1, 315/70R22.5 GO KMAXS2 156/150 L Steering CBB
* R1, 315/70R22.5 GO KMAXD2 154/150 L Traction CBA
* Silnik PX-7, 227 kW/308 KM. Emblemat kabiny: 310 4.815,00 4.815,00
* Automatyczna skrzynia PowerLine, 8-biegowa
* 8-biegowa PowerLine 8AP1200 z nadbiegiem, 4,89-0,64
* Przełożenie tylnego mostu: 5,14
* Mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego
* Hamulec postojowy z pozycją testową
* Rozstaw osi 5,00 m/tylny zwis 2,25 m
* Podłużnice 270/8,0 mm, bez wewnętrznych wzmocnień
* Aluminiowy zbiornik paliwa, 340 l
* Jedna klin pod koło
* Przystosowany do pracy z dyszlem, tabliczka znamionowa, maks. DMC
* Poprzeczka D85-Dc70-V25, zaczep D85, zamontowany
Bodpovxm Nkefx Aanolp
* Pneumatyczne złącze do przyczepy, obrotowy zaczep
* Złącze elektryczne przyczepy EBS, 24V/2x7-pinowe
* Mocowanie zabudowy BAM 1, luźne konsole
* Alternator 100 A, akumulatory 2 x 175 Ah
* Dolot powietrza do góry, za kabiną
Nadwozie:
Długość przestrzeni ładunkowej: 6.600 mm
Długość załadunkowa: 6.750 mm
Szerokość przejazdu portal tylni: 2.480 mm
Szerokość ładunkowa w świetle: 2.480 mm
Szerokość zewnętrzna: 2.550 mm
Wysokość przejazdu: 2.100 mm
Wysokość załadunku: ok. 1.210 mm
Wysokość całkowita: ok. 3.483 mm
Masa zabudowy: ok. 2.700 kg
/- 5% wg DIN, w zależności od wyposażenia (bez gwarancji)
1.3 Podkonstrukcja:
Stabilna lekka konstrukcja z prasowanych blach stalowych, starannie spawana elektrycznie. Poprzeczki z odporną na wyboczenia ramą zewnętrzną.
ZIKUN mechanizm składania klapy.
Ciągła burta, dzielona poziomo. Po odchyleniu dolnej burty burtę górną mechanicznie przesuwa się na dach.
Mechanizm dźwigniowy wspomagany sprężyną umieszczony jest na ścianie czołowej, dzięki czemu w przestrzeni ładunkowej ani w narożnikach nie ma elementów mechanicznych. Przeniesienie siły poprzez rurę skrętną na dachu zapewnia łatwy i równomierny ruch burt w każdej pozycji.
Ważne: W pozycji otwartej dolna burta stoi pionowo przy pojeździe. Przy ścianie czołowej gładki wjazd bez przeszkadzających słupków.
Górne części burty klapowej wykonane ze specjalnych 25 mm płyt warstwowych aluminium.
Środkowy zamek w ścianie bocznej prawej i lewej.
Górne części burt po otwarciu nie wystają poza krawędź dachu.
otwarty, przystosowany do montażu windy załadowczej (patrz opcje specjalne)
Stały dach z łuków stalowych pokrytych na trwałe klejoną blachą aluminiową. Malowany proszkowo w kolorze RAL 9010 czysta biel.
Całość piaskowana, gruntowana i malowana na jednolity kolor. Podkonstrukcja i zabudo
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
* Kabina kierowcy do ruchu lokalnego
* Adaptacyjny tempomat z FCW i AEBS-3
* System ostrzegania przed zmianą pasa ruchu
* Oś przednia: 7,50 t, zawieszenie paraboliczne, 152N
* Opony Goodyear
* Norma emisji spalin Euro 6
* Jednostka EAS prawa, wydech skierowany do tyłu po prawej
* Zbiornik paliwa po lewej stronie
* Zbiornik AdBlue® 30 l, prawa strona podwozia
* PACCAR Connect
* Gwarancja Plus-zespół napędowy-3 lata-200.000 km
Opcje
* Wzmocnione mechaniczne zawieszenie kabiny
* Zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna zielona, przepuszczalna dla światła
* Światła przeciwmgielne i światła zakrętowe/skrętu
* Centralny zamek, 3 klucze, 2 piloty
* Pneumatyczna blokada kolumny kierownicy
* Fotel kierowcy: luksusowy podnoszony pneumatycznie
* Podłokietnik fotela kierowcy
* Fotel pasażera: podnoszony pneumatycznie
* Podłokietnik fotela pasażera
* Luksfer dachowy z manualną obsługą
* Oś przednia 1: 7.500 kg, indeks nośności 154
* Oś tylna: 13,00 t, zawieszenie pneumatyczne, SR1344
* Oś tylna 1: 12.600 kg, indeks nośności 148
* F1, 315/70R22.5 GO KMAXS2 156/150 L Steering CBB
* R1, 315/70R22.5 GO KMAXD2 154/150 L Traction CBA
* Silnik PX-7, 227 kW/308 KM. Emblemat kabiny: 310 4.815,00 4.815,00
* Automatyczna skrzynia PowerLine, 8-biegowa
* 8-biegowa PowerLine 8AP1200 z nadbiegiem, 4,89-0,64
* Przełożenie tylnego mostu: 5,14
* Mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego
* Hamulec postojowy z pozycją testową
* Rozstaw osi 5,00 m/tylny zwis 2,25 m
* Podłużnice 270/8,0 mm, bez wewnętrznych wzmocnień
* Aluminiowy zbiornik paliwa, 340 l
* Jedna klin pod koło
* Przystosowany do pracy z dyszlem, tabliczka znamionowa, maks. DMC
* Poprzeczka D85-Dc70-V25, zaczep D85, zamontowany
Bodpovxm Nkefx Aanolp
* Pneumatyczne złącze do przyczepy, obrotowy zaczep
* Złącze elektryczne przyczepy EBS, 24V/2x7-pinowe
* Mocowanie zabudowy BAM 1, luźne konsole
* Alternator 100 A, akumulatory 2 x 175 Ah
* Dolot powietrza do góry, za kabiną
Nadwozie:
Długość przestrzeni ładunkowej: 6.600 mm
Długość załadunkowa: 6.750 mm
Szerokość przejazdu portal tylni: 2.480 mm
Szerokość ładunkowa w świetle: 2.480 mm
Szerokość zewnętrzna: 2.550 mm
Wysokość przejazdu: 2.100 mm
Wysokość załadunku: ok. 1.210 mm
Wysokość całkowita: ok. 3.483 mm
Masa zabudowy: ok. 2.700 kg
/- 5% wg DIN, w zależności od wyposażenia (bez gwarancji)
1.3 Podkonstrukcja:
Stabilna lekka konstrukcja z prasowanych blach stalowych, starannie spawana elektrycznie. Poprzeczki z odporną na wyboczenia ramą zewnętrzną.
ZIKUN mechanizm składania klapy.
Ciągła burta, dzielona poziomo. Po odchyleniu dolnej burty burtę górną mechanicznie przesuwa się na dach.
Mechanizm dźwigniowy wspomagany sprężyną umieszczony jest na ścianie czołowej, dzięki czemu w przestrzeni ładunkowej ani w narożnikach nie ma elementów mechanicznych. Przeniesienie siły poprzez rurę skrętną na dachu zapewnia łatwy i równomierny ruch burt w każdej pozycji.
Ważne: W pozycji otwartej dolna burta stoi pionowo przy pojeździe. Przy ścianie czołowej gładki wjazd bez przeszkadzających słupków.
Górne części burty klapowej wykonane ze specjalnych 25 mm płyt warstwowych aluminium.
Środkowy zamek w ścianie bocznej prawej i lewej.
Górne części burt po otwarciu nie wystają poza krawędź dachu.
otwarty, przystosowany do montażu windy załadowczej (patrz opcje specjalne)
Stały dach z łuków stalowych pokrytych na trwałe klejoną blachą aluminiową. Malowany proszkowo w kolorze RAL 9010 czysta biel.
Całość piaskowana, gruntowana i malowana na jednolity kolor. Podkonstrukcja i zabudo
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
            Wskazówka:        Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.    
Zarejestrowany od: 2008
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
                            +49 7131 ... ogłoszenia                
            Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte            
            Wystąpił błąd            
















































